• Yay! Ik ben een blije dodo want mijn vriendin tagde me net in een bericht op Facebook:

    "Goed nieuws voor alle fans van Glee. De serie komt namelijk in zijn geheel op Netflix te staan, dat meldt RTL Nieuws. De exacte datum dat de show in Nederland beschikbaar wordt, is nog niet bekend.

    30 JUNI?

    Wel is bekend dat over ruim een maand op de Franse Netflix Glee verwelkomd wordt. Het is goed mogelijk dat die datum (30 juni) ook voor Nederland gaat gelden.

    Dus bereid je maar voor op een groot aantal bingewatchavonden. Want de 121 afleveringen, die zijn verspreid over zes seizoenen, zijn goed voor zo'n negentig uur aan kijkplezier."

    Bron: Metro Holland


    Ik ben super blij want ik zat vroeger trouw aan de buis gekluisterd en baalde toen ik het nergens meer kon vinden op internet.
    Zijn er nog mede-Gleeks die hier ook wel blij van worden?
    Ik kan in elk geval niet wachten, ook omdat ik niet veel andere series kijk op Netflix haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Had alleen seizoen 1 en 2 gezien van glee

    Ik zou bijna Netflix nemen alleen al omdat mijn all time favourite serie erop komt te staan.
    Ik had al alle dvd boxen, dus op dvd kon ik sowieso al kijken. Maar wat heeft deze serie mijn leven veranderd. Ik ben er echt de persoon van geworden die ik vandaag ben. Bedankt Glee. Bedankt voor alles.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."