• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:30 ]


    • • •

    Haal Jax maar weg, I'm sorry.

    Ricciardo >> Norris


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik hoop vanavond een post te kunnen plaatsen! :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Zijn we nog wel gemotiveerd, ladies en gents? ;D


    • • •

    Ja zeker. k ben bezig met een post, maar met de hitte gaat het niet super snel. Sorry


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ja zeker. k ben bezig met een post, maar met de hitte gaat het niet super snel. Sorry

    Oh nee, dat is heel begrijpelijk hoor! Het is echt niet te doen soms. (:


    • • •

    Highgarden schreef:
    Zijn we nog wel gemotiveerd, ladies en gents? ;D


    Zeker wel ;D Mijn post vanavond of anders morgen komen ;)

    KIaus schreef:
    Ja zeker. k ben bezig met een post, maar met de hitte gaat het niet super snel. Sorry


    Same here! En ben ziek geweest. Morgen zal ik plaatsen :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hoihoiiii ik heb hier even problemen met het internet. Reageren gaat dus ook even niet lukken helaas. Nou was ik ook niet aan de beurt atm maar wanneer ik dus niet binnen een paar dagen reageer, komt dat daardoor (:
    Hopelijk tot snel!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Same here! En ben ziek geweest. Morgen zal ik plaatsen :)

    Oh, net met dat warme weer ook nog eens! Ö

    Necessity schreef:
    Hoihoiiii ik heb hier even problemen met het internet. Reageren gaat dus ook even niet lukken helaas. Nou was ik ook niet aan de beurt atm maar wanneer ik dus niet binnen een paar dagen reageer, komt dat daardoor (:
    Hopelijk tot snel!

    Oef, hopelijk is het snel opgelost. Zelf had ik er laatst ook last van. Tot snel, laten we positief blijven. ;D


    • • •

    Sorry dat het wat langer geduurd heeft, het was een beetje een hectische week! Niet zo lang als anders, maar toch even wat kunnen posten. Wie gaat er mee uit? :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass