• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:30 ]


    • • •

    Als iemand Gabriel of Camila wil betrekken in zijn post mag dat altijd! Mij lukt het pas morgenavond te posten namelijk c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Als iemand Gabriel of Camila wil betrekken in zijn post mag dat altijd! Mij lukt het pas morgenavond te posten namelijk c:

    Als ik morgenvroeg of in de middag post kan ik Gabriel wel bij Edi toevoegen? (:


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Bedoel je dat ik dan alles in het stadje op moet noemen? Want volgens mij kunnen zij elkaar toch overal gewoon ontmoeten zonder argwaan? Of begrijp ik je nu verkeerd? (:

    Morgen ga ik waarschijnlijk mijn eerste posts schrijven, als iemand wil dat ik zijn personages erin betrek doe ik dat. Als iemand Dom of Edi al in die van hen wil planten is dat net zo welkom. ^^


    Nee, nevermind nu ik het topic zie, maar in het praattopic leek het erop dat er enkel cartel gerelateerde plekken gedefinieerd zouden worden.

    Ik probeer vanavond nog te posten (: Dus iemand voor Lee


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)

    Nee, nevermind nu ik het topic zie, maar in het praattopic leek het erop dat er enkel cartel gerelateerde plekken gedefinieerd zouden worden.

    Ik probeer vanavond nog te posten (: Dus iemand voor Lee

    Ik zou het zelf ook niet heel erg vinden om alles zo'n beetje neer te plaatsen dat er te vinden is in het stadje, alleen dan ga ik er wel een fictief stadje van maken, want ik heb geen tijd en zin om alles op te gaan zoeken dat er daadwerkelijk is haha. ^^


    • • •

    Ik heb Roxane voor wie wil!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Highgarden schreef:
    (...)
    Ik zou het zelf ook niet heel erg vinden om alles zo'n beetje neer te plaatsen dat er te vinden is in het stadje, alleen dan ga ik er wel een fictief stadje van maken, want ik heb geen tijd en zin om alles op te gaan zoeken dat er daadwerkelijk is haha. ^^


    Het is mij echt om het even, waar je zelf zin in hebt. Het was meer om te weten wat voor dingen voor 'normale' mensen in t dorp er zijn, zodat ik niet dingen ga verzinnen die er niet zijn oid


    Bowties were never Cooler

    Highgarden schreef:
    (...)
    Als ik morgenvroeg of in de middag post kan ik Gabriel wel bij Edi toevoegen? (:


    Ja graag, leuk! Dankjewel c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Necessity schreef:
    Ik heb Roxane voor wie wil!


    Je mag Roman wel betrekken in een post? c;


    El Diablo.

    Castaneda schreef:
    (...)

    Je mag Roman wel betrekken in een post? c;

    Is goed!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wie wil mag aanhaken bij Lee


    Bowties were never Cooler

    Sorry voor de afwezigheid, maar had een examen (en net te horen gekregen geslaagd te zijn(yeah)), kan ik Leonardo nog aanbieden voor relaties? Ik kan vanavond een stukje voor hem schrijven


    Do I look like Mother Teresa?

    TheCaptain schreef:
    Sorry voor de afwezigheid, maar had een examen (en net te horen gekregen geslaagd te zijn(yeah)), kan ik Leonardo nog aanbieden voor relaties? Ik kan vanavond een stukje voor hem schrijven


    Ik heb Roman en Aly? c;


    El Diablo.

    TheCaptain schreef:
    Sorry voor de afwezigheid, maar had een examen (en net te horen gekregen geslaagd te zijn(yeah)), kan ik Leonardo nog aanbieden voor relaties? Ik kan vanavond een stukje voor hem schrijven


    Ik heb Gabriel en Camila


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    TheCaptain schreef:
    Sorry voor de afwezigheid, maar had een examen (en net te horen gekregen geslaagd te zijn(yeah)), kan ik Leonardo nog aanbieden voor relaties? Ik kan vanavond een stukje voor hem schrijven


    Ik heb Lee als je wil


    Bowties were never Cooler

    Ik zal straks de rollen nog even goed doornemen en iets leuks proberen te verzinnen, mochten jullie ideeën hebben hoor ik die ook graag


    Do I look like Mother Teresa?