• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:30 ]


    • • •

    Ik vind het lastig. Roman zal ze sowieso niet in haar jongere leven zijn tegengekomen en hoeveel komt de burgemeester in aanraking met een hitman?
    En Aaliyah is zoveel jonger dat ze elkaar op elementary, middle, en high school waarschijnlijk net zijn misgelopen, waardoor ik het ook met haar erg lastig vind om zo iets te verzinnen, maar ik sta open voor vanalles (:


    Bowties were never Cooler

    Even een mengelmoes van wat er al "afgesproken" is, en wat ik zelf even qua indicatie heb op een rol. Alles is nog aanpasbaar, niets staat in steen en ik sta zeker nog open voor ideeën.

    Relaties Domingo —

    ➵ Leonardo Julio Alvarado | Druglord | Brother | Positive
          Dom is zijn broer uiteraard nog altijd dankbaar dat hij hem was komen helpen, al zal hij dit niet gauw uitspreken. De twee zijn een ware yin en yang, en dat maakt hen nou net zo gevaarlijk. Leo is de enige die Dom ook daadwerkelijk kan kalmeren, buiten zijn dochtertje om, iets dat uiteraard al een wonder op zich is.

    ➵ Gabriel Alvarado Mora | Lieutenant | Nephew | Positive
          Gabriel en Dom zijn close, en hebben dan ook een goede band. Meer komt.

    ➵ Véronica Romero | Hitman | First hire besides family | Positive
          Dom was degene die haar persoonlijk haar plek heeft gegeven binnen de Cartel, iets dat vreemd was, gezien ze begonnen waren met enkel hijzelf, en uiteindelijk uitliepen op meerdere neven. V was daarom ook de eerste vrouw die hij aannam, en dat was puur om haar woede tegenover de Sinaloa Cartel, hetgeen dat op dat moment net achter hen aan leek te zitten. De twee trekken ook geregeld samen op, zo traint hij de dame in martial arts.

    ➵ Roman Damario Alvarado | Hitman | Newhew | Positive
          De mannen zijn samen opgegroeid, en Dom ziet hun band daardoor als een bloedband, en neemt deze extreem serieus. Roman is voor hem een echte broer, en hij behandeld hem dan ook goed. De twee hebben echter samen een goede bezigheid gevonden — trainen. In hun drukke schema's maken ze er dan altijd samen wat tijd voor. En natuurlijk zijn ze er ook niet vies van om achteraf even hun favoriete bar op te zoeken voor wat drankjes. Recentelijk heeft Dom een probleem gehad met een bodyguard, waardoor Dom vaak de hulp inschakelt van zijn neef, wetende dat er maar weinig mensen zijn die het beste met hem voorhebben.

    ➵ Roxane Énna | Falcon | Considers her a friend | Positive
          Dom had haar eens gevraagd om iets specifieks speciaal voor hem te onderzoeken, en gezien hij niet echt had gegeven waar ze de informatie af had kunnen geven, belandde ze bij hem thuis. De dame was bekend, dus werd binnengelaten door zijn bodyguards. Hier heeft ze hem "betrapt" op het samenzijn met zijn dochtertje, waarna hij haar uiteindelijk eens op haar liet passen, wetende dat de dame zelf ook een dochter had. Na het oppassen was de dame blijven hangen, en is er een vriendschap opgebouwd. Ondanks dat de dame een lage functie heeft is er een fijn gevoel tussen hen, wat zeldzaam is voor Dom.

    ➵ Samael Alvarado Mora | Rookie| Nephew, yet less to no trust | Neutral
          Dom is geen fan van de jongen, vooral niet bij de gedachte dat Dom rond zijn leeftijd dit empire al bezat, en de jongen totaal niet serieus lijkt te kunnen zijn. De grote baas kan er niet goed tegen dat hij zich zo jong gedraagt, wat hem het idee geeft dat hij dit gebeuren niet serieus neemt. Dronken Dom is echter een stuk gezelliger tegen de jongen, als in samen dames kijken en dat soort simpele dingen.

    ➵ Kennedi Mccarthy | Police Lieutenant & Nephews girlfriend | Knows they need her | Neutral
          Hij mag de dame misschien niet helemaal vertrouwen om haar baan en vooral functie, maar het feit dat ze een relatie heeft met zijn neef zorgt ervoor dat ze off limits is, en dat Dom dit dan ook duidelijk heeft gemaakt tegen zijn mensen. Hij heeft nog niet echt een tijd gevonden om rustig met haar en Gabriel te gaan zitten, maar heeft wel het idee dat dat gauw moet gebeuren, omdat hij geen idee heeft wat haar bedoelingen nou precies zijn.

    ➵ x | x | x | Rionach| x
          Komt.

    ➵ x | x | x | Remiinds | x
          Komt.

    ➵ Charles Marcus Haywood | Dokter | Dislikes him a lot | Negative
          Het was een van Dom's zieke gedachtes geweest om de man te dwingen hen te helpen, maar vooral om hem wat angst aan te jagen, maar waarschijnlijk was het zijn broer geweest die uiteindelijk de toestand waar heeft gemaakt, omdat het hem een slimmere zet leek. Zelf zie ik Dom de nodige moeite hebben om de man eens op te zoeken, al zal hij toch geen kans hebben als hij hem echt nodig zou moeten hebben.

    ➵ Aaliyah Rey Castro | Dochter wapenhandelaar & Barvrouw | Respects her father | Neutral
          Zolang ze hem van drankjes zal voorzien zal hij haar dankbaar zijn en niet als een probleem zien. Verder is haar vader de grootste wapenhandelaar van de Cartel, maar niet de enige. Dom zal daarom altijd beleefd met de dame omgaan, al maken de twee niet echt diepzinnige praatjes. Misschien dat Dom haar zo ver heeft gekregen om met hem te delen wat ze hoort als ze aan het werk is?

    ➵ Leslie Angelica Garcia | Burgemeester | Respects her work ethic | Neutral
          Dom mag de dame zeker wel, en werkt aardig vaak met haar samen als het komt op bepaalde dingen regelen. Ergens hebben ze hetzelfde einddoel voor ogen, alleen heeft die van Dom betrekken tot Mexico, en die van Lee betrekking tot Las Cruces, iets dat hij niet gedeeld heeft. Sinds de laatste burgemeester echter vast zit is Dom een stuk voorzichtig geworden met zijn wat fellere zaakjes en ontmoetingen met deze nieuwe dame.

    ➵ Camila Presley Drake| Hacker| x | x
          Komt.


    Relaties Kennedi —

    ➵ Domingo Patricio Alvarado | Druglord | Just doesn't know | Neutral
          Gezien hij één van de broers is, wil ze een goede indruk op hem achterlaten. De twee hebben elkaar echter nog niet ontmoet, maar de verhalen die ze over hem heeft gehoord geven haar ook niet echt het idee dat ze dat zou moeten willen. Er is ergens wel enige vorm van nieuwsgierigheid, en natuurlijk heeft ze van Gabriel goede dingen gehoord, waardoor ze een beetje in dubio zit over de man.

    ➵ Leonardo Julio Alvarado | Druglord| x | x
          Komt.

    ➵ Gabriel Alvarado Mora | Lieutenant| Loves him | Positive
          Edi is echt stapelverliefd op hem, en schrikt soms echt van haar eigen gevoelens tegenover de crimineel. Het feit dat ze de man zo goed lijkt te vertrouwen, en zelf ook open durft te zijn had ze nooit aan kunnen zien komen, of durven verwachten. Voor nu voelt het allemaal nog goed, en weet ze het op haar werk stil te houden, Ze is verstandig genoeg om de ruimte te verlaten als zijn telefoon gaat, of als er iemand in het bijzijn is die iets tegen Gabriel lijkt te willen vertellen, en blijft zelfs op een respectvolle afstand staan totdat ze weer welkom lijkt.

    ➵ Véronica Romero | Hitman | Really likes her | Positive
          Edi weet niet precies wat het is aan V, maar ze mag de dame wel zeker. Het is niet alsof ze veel gemeen hebben, maar de twee trekken wel sneller naar elkaar toe tijdens feesten, vooral als Gabriel zichzelf even bezig moet houden met iets. Samen met V hebben ze dan ook een soort van vrouwelijk powergroepje, ondanks dat er soms wel drama te vinden is.

    ➵ Roman Damario Alvarado | Hitman | Playing doctor; PG | Positive
          Ergens in het echte begin van haar opbloeiende relatie met Gabriel ontmoette ze Roman voor een kort en vluchtig gesprek. Zo'n week later kreeg de dame nog een opdracht onderweg naar haar huis, er was wat geluidsoverlast en ze namen aan het het om een zwerver ging die het centrum weer eens niet kon vinden. Het bleek niemand minder dan Roman te zijn, die zijn woedde op een gebouw africhtte. Edi besloot hem bij haar thuis maar op te lappen, zowel omdat de dame behulpzaam is, maar ook om hen te laten zien dat ze oprecht is. En blijkbaar stond Roman ervoor open hetzelfde bij haar aan te bieden.

    ➵ Roxane Énna | Falcon | Dislike, yet respect | Conflicting
          Edi heeft geen idee wat het precies heeft aangewakkerd, maar telkens als ze de dame tegenkomt glijdt er een soort van spanning de lucht in die ze zelf niet helemaal kan verwoorden. Beide dames genoeg om Véronica te geven om alles erbij neer te leggen, grotendeels van de tijd.

    ➵ Samael Alvarado Mora | Rookie| Breath of fresh air | Positive
          Voor Edi is Samael eerder een verfrissing dan een last, gezien zijn jeugdigheid haar laat denken aan een simpelere tijd. In de laatste maanden is Edi's vertrouwde wagen het echter aan het begeven geweest, iets waar Samael dankzij de korting die hij haar biedt, een aardig bedrag op heeft verdiend. De dame is zich er inmiddels ook van bewust dat hij aan straatraces doet, gezien ze al meerdere malen tickets heeft laten verdwijnen voor hem.

    ➵ x | x | x | Rionach| x
          Komt.

    ➵ x | x | x | Remiinds | x
          Komt.

    ➵ Charles Marcus Haywood | Dokter | Gets his actions though | Neutral
          Voor haar kakkerlakken moet de dame uiteraard wel eens naar de dierenarts toe, en dit doet ze dan ook niet echt met een negatief gevoel, al heeft ze inmiddels wel duidelijk door dat de man weet wat haar taak "binnen" de Cartel is, gezien het haar opgevallen was hoe hij haar subtiele hints probeerde te geven, waar ze niet op in was gegaan.

    ➵ Aaliyah Rey Castro | Dochter wapenhandelaar & Barvrouw |
          Komt.

    ➵ Leslie Angelica Garcia | Burgemeester | Misses her | Positive
          Schoolvriendinnen tot Lee uiteraard verhuisde om te studeren. Toen de dame echter terugkwam begonnen de dames hun vertrouwde vriendschap weer op te pakken, al is Edi wat teruggetrokken toen ze erachter kwam dat Lee anti-Cartel was, ondanks dat ze haar waarschijnlijk dichterbij had moeten houden om die reden, maar ze wilde haar er niet in meesleuren. Edi weet er nog niet vanaf dat Lee erin zit, al wordt het op het bureau wel gespeculeerd.

    ➵ Camila Presley Drake| Hacker| x | x
          Komt.


    Wat ik nog zoek, misschien als toevoeging —

    Voor Domingo zoek ik nog...
    » Flirt / fwb.
    » Beste vriend(in).
    » Iemand die hem eens beschermd / gered heeft, en daardoor een hogere functie heeft gekregen, en hem dus dankbaar is voor die kans.
    » Een dame die een oogje voor hem heeft, maar wat (nog) niet beantwoord wordt.

    Voor Kennedi zoek ik nog...
    » Drinking buddy.
    » Iemand die haar vaker vraagt om een probleem te laten verdwijnen, en wat ze doet om wat voor reden dan ook (angst of behulpzaamheid).
    » Iemand die haar eens bedreigd heeft omdat diegene dacht dat ze iets gedeeld had met haar collega's, wat niet waar bleek te zijn, maar een zure smaak heeft achtergelaten.
    » Unlikely friends (misschien zelfs nog voor de Cartel).
    » Iemand met wie ze vroeger vrienden was, maar nu amper meer contact mee heeft, maar die een geheim weet van haar.
    » Iemand met wie ze een geheim deelt, groot of klein, recentelijk of ouder.

    Andere ideeën zijn ook zeker welkom. ^^


    Zo, alles even in één post. ;D Sorry als ik iets vergeten ben. x:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2019 - 8:39 ]


    • • •

    Hey guys, ik wilde even laten weten dat ik vandaag niet actief ben omdat ik bij de gran prix ben van motogp.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Veel plezier!

    Ik ga voor Lee vanavond en lijstje neerzetten (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2019 - 17:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Camila heeft ook een innerlijk en staat dus open voor relaties! Ik zoek alles nog voor haar. Voor Gabriel zoek ik ook bijna alles nog, ik zal kijken of ik vanavond tijd heb om een lijstje te maken c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Relatievoorstellen Lee:
    • Domingo • Secret business partners
    Lee heeft in principe Dom een aantal keer hardhandig de deur gewezen, maar toen hij eenmaal met zijn charme haar kantoor binnen was gekomen, ging het al snel de verkeerde kant op. Met zijn mooie praatjes heeft hij het voor elkaar gekregen dat zij precies werd waartegen ze zo hard vocht. Hij heeft haar samen met Leo weten te overtuigen dat samenwerken beter voor de stad is dan tegen elkaar. Inmiddels moet ze al wel een tijdje een heel fragiele balans bewaren tussen samenwerken en regels instellen tegen corruptie en het cartel om haar plek te behouden. Ook is haar doel om het dorp weer leefbaar en geweldloos te maken, niet verandert. Ze is heel blij dat Dom hiervoor, en voor haar nek, ook consessies wil doen. De twee hebben een keertje het bed gedeeld, maar als het aan Lee ligt blijft het daar echt bij en ze schaamt zich er eigenlijk best heel erg voor.
    • Leonardo • Prefered secret business partner
    Lee doet liever zaken met Leo dan met Dom, al zal ze dit nooit tegen de heren zeggen, om problemen te voorkomen. Ze houdt van zijn rust en het feit dat je echt goed met hem kan praten en onderhandelen, zonder dat er meteen wordt geflirt of dat hij probeert het gesprek over te nemen. Hij doet misschien wel wat minder makkelijk concessies dan zijn broer, maar daar is nog wel mee te werken, omdat het voor hun allebei geen goed ding is als zij ook de bak in verdwijnt. Daarbij heeft Leo over het algemeen geen dubbele agenda en is eerlijk over zijn standpunten en waar hij heen wil, wat Lee erg prettig vind, al is het soms wel lastig om hun standpunten en plannen te verenigen. Hij behandelt haar als leider, en niet als vrouwelijke leider, wat ze erg fijn vind, omdat zo het gevoel krijgt dat zij en haar ideeen en plannen meer serieus genomen worden.
    • Gabriel • ?
    • Roman • ?
    • Samael • ?
    • Veronica • ?
    • Roxane • Nice mom
    Lee kent Roxane alleen als een ouder die was komen kijken op haar school, om te zien of het iets was voor haar dochter. Ze vond haar een aardige vrouw met een goed hart, die volledig toegewijd is aan haar dochter. Ze zou Roxane beter hebben leren kennen als ze een lerares was gebleven, maar het leven liep anders. Als zee haar ziet lopen zal Lee altijd vrolijk gedag zeggen en een kort gesprekje aanknopen, maar ze kennen elkaar niet echt.

    • Kennedi • Old friends with secrets
    Lee en Edi zijn al lang vriendinnen, sinds hun schooltijd. Toch is dit verwaterd toen Lee ging studeren en Edi in de buurt bleef. Lee vond het enorm jammer dat Edi niet mee ging studeren, maar ze wist ook dat dit was wat Edi heel graag wilde. Na haar studie had Lee niet verwacht Edi weer te zien, maar al snel na het starten van haar werk op hun oude basisschool. Hun vriendschap werd weer sterker over tijd en ze hadden het echt gezellig, maar toch veranderde dit onverklaarbaar bij haar campagne en benoeming als burgemeester. Ze zijn nog altijd vriendinnen, en zien elkaar ook in hun werk vaker dan eens, maar toch is hun vriendschap nog wat lastiger geworden nu Lee ten prooi is gevallen aan het cartel. Ze doet haar uiterste best om nog altijd een schijn van een keiharde anti-cartel standpunt hoog te houden, terwijl ze eigenlijk toch eng veel door de vingers ziet en met hen samenwerkt. Hierdoor is ze onbewust ook wat meer gesloten geworden naar haar vriendin toe, omdat zij toch de macht heeft om haar in de gevangenis te gooien.
    • Charles • Good friends with drunk benefits
    Lee en Charles kunnen het goed met elkaar vinden. In het begin was het vooral zakelijk, hij is de dierenarts voor haar honden, maar al snel werd het ook vriendschappelijk. Ze gaan samen vaker dan eens fietsen of zwemmen, en gaan soms samen ook wel eens naar de locale bar als ze zin hebben in een borrel en een goed gesprek. Toch eindigt het soms in een ontbijtje na een gezellige nacht. Na de eerste keer zijn ze hier wel voorzichtiger mee geworden, maar het is voor Lee nog altijd een stuk beter dan een nachtje met een cartellid. Charles is ook altijd uitgenodigd voor de etentjes en gelegenheden op het gemeentehuis, hij is toch de locale dierenarts, dus hij heeft wat aanzien in het dorp, en Lee vind het gewoon gezellig om hem erbij te hebben.
    • Aaliyah • ?
    • Camila • ?

    Alles kan nog veranderen, en ik kan bij het overleg ook iets verkeerd hebben begrepen, dus roep maar gewoon! Dit zijn mijn eerste ideetjes/wat ik heb kunnen maken van het eerste overleg. Ik sta open voor vanalles, maar ik vond het voor sommigen, zeker van het cartel, best lastig.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2019 - 20:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Dit zoek ik allemaal voor Camila: (note: ik heb nog niets en sta open voor suggesties)

    -Beste vriend/vriendin
    -Een (eventueel manipulatieve) ex waardoor ze als hacker is begonnen bij het cartel
    -Iemand waarmee ze sport (ze doet aan kickboksen en zwemmen)
    -Goede vrienden/kennissen/oud klasgenoot etc.
    -Iemand met wie ze wel eens op stap gaat
    > Roxane

    En dit zoek ik voor Gabriel:
    -Beste vriend/vriendin
    -Iemand waarmee hij niet overweg kan > Roxane
    -Iemand die eens voor hem heeft gelogen bij de politie en wie hij zeg maar nog wat ‘schuldig’ is.
    -Ik sta open voor suggesties, want ik weet niet eens precies wat ik allemaal zoek haha

    Dit heb ik al voor Gabriel

    (met de neven moet ik ofc nog bespreken hehe, dit werk ik later nog uit c: )
    -Kenndi: Vriendin
    Samael: Broertje

    [ bericht aangepast op 4 juli 2019 - 6:36 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Klaus, ik vind Lee/Roxane prima

    Ricciardo, misschien dat het tussen Gabriel en Roxane ook niet helemaal botert. Tussen kennifi en Roxane loopt het ook niet helemaal lekker, dus wellicht heeft hij daarin wat de kant van zijn vriendin moeten kiezen?
    Camila/Roxane voor samen op stap gaan?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Klaus, ik vind Lee/Roxane prima

    Ricciardo, misschien dat het tussen Gabriel en Roxane ook niet helemaal botert. Tussen kennifi en Roxane loopt het ook niet helemaal lekker, dus wellicht heeft hij daarin wat de kant van zijn vriendin moeten kiezen?
    Camila/Roxane voor samen op stap gaan?


    Yess, klinkt allemaal goed! c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Vindt iedereen het goed als we vanavond van start gaan? Dan laat ik ook degene weten die nog geen rol hebben ingevuld dat het gestart is en kunnen ze uiteraard altijd nog bijspringen. ^^

    Ik zat erover na te denken om bij een feest in de stad te starten, klinkt dat goed?


    • • •

    Ja, lijkt me een goed plan!

    Is het nog een idee een aantal locaties op een rijtje te zetten met wat info zodat we allemaal over hetzelfde schrijven? Dus in dit geval een nachtclub, maar misschien ook een drugspand of andere verzamelplek. Snap je wat ik bedoel? :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Ja, lijkt me een goed plan!

    Is het nog een idee een aantal locaties op een rijtje te zetten met wat info zodat we allemaal over hetzelfde schrijven? Dus in dit geval een nachtclub, maar misschien ook een drugspand of andere verzamelplek. Snap je wat ik bedoel? :)

    Haha, ja daar had ik gisteravond en start aan gemaakt toevallig. ^^ Ik had inderdaad enkele ontmoetingsplekken (in ieder geval waar de mannen mogelijk werken) voor ogen, maar de nachtclub en bar kunnen er ook zeker bij — die was ik even vergeten. Ik wilde deze in het speeltopic zetten, zodat de informatie lekker dichtbij zou zijn, maar als ik hem eerder af heb zal ik hem hier ook nog even planten.

    Als iemand eventueel nog meer plannen ter verbetering heeft, of whatever, dan mag je dat altijd melden! (:


    • • •

    Misschien een marktplein/park/dorpsplein/winkelcentrum(of gewoon een grote walmart/costco) oid waar ook de buitenstaanders kunnen samenkomen zonder argwaan oid te wekken?


    Bowties were never Cooler

    ♚♔♚
    HET SPEELTOPIC
    ♚♔♚


    • • •

    KIaus schreef:
    Misschien een marktplein/park/dorpsplein/winkelcentrum(of gewoon een grote walmart/costco) oid waar ook de buitenstaanders kunnen samenkomen zonder argwaan oid te wekken?

    Bedoel je dat ik dan alles in het stadje op moet noemen? Want volgens mij kunnen zij elkaar toch overal gewoon ontmoeten zonder argwaan? Of begrijp ik je nu verkeerd? (:

    Morgen ga ik waarschijnlijk mijn eerste posts schrijven, als iemand wil dat ik zijn personages erin betrek doe ik dat. Als iemand Dom of Edi al in die van hen wil planten is dat net zo welkom. ^^


    • • •