• Ik heb sinds een dag of twee ineens dat ik af en toe wanneer ik een pb probeer te beantwoorden dat ik een foutmelding krijg. Opnieuw versturen werkt dan ook niet. Als ik een halve dag later diezelfde pb wil beantwoorden doet hij het vaak wel

    Dit is de foutmelding:
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near '1')' at line 1

    Het scherm is dan verder helemaal wit.
    Het is op de mobiele versie, met Chrome.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb dit zo vaak met PB, niet normaal. Bij mij helpt het als ik de eerste lijn leeg laat — oftewel eerst een keertje enter indrukken? (:


    • • •

    Oeh ik hoop dat dat helpt!

    Wat ik nog vergeten was te melden: in de inbox staat daarna wel het pijltje ten teken dat ie beantwoordt is erbij, maar het antwoord staat niet in de outbox/komt ook niet aan bij de ander


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Heb je hier nog last van? Want dit is nooit doorgegeven geweest denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niet veel meer, maar toevallig gisteren weer wel een keer. Ik deed niks anders dan bij alle pbs die ik ervoor en erna verstuurde. Toen ik een extra enter bovenaan had gezet, verzond hij wel weer, en de pb erna verzond ook gewoon.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb hier ook vaak last van en als ik dan een nieuw bericht maakt werkt het wel. Na de update dit meerdere keren terug gekoppeld met screenshot en het is doorgegeven maar verder weet ik het ook niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga dit toch nog maar eens doorgeven dan. Thanks!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dankjewel!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben eens aan het checken welke bugs er effectief zijn; kan iemand me zeggen of deze bug er op dit moment nog is? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben eens aan het checken welke bugs er effectief zijn; kan iemand me zeggen of deze bug er op dit moment nog is? (:



    Ik ervaar hem al een lange tijd niet eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan