• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    stop!
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:15 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik zal proberen vanavond een post te schrijven. Klinkt netjes om iedereen eerst aan te laten komen om orpg's te verminderen in het begin. ^^


    • • •

    Ik reageer morgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is het een trend om je huis in het begin van je post te zetten of zo hahah 😂


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Het bleek toch moeilijker niemand tegen te komen, maar goed, laten we het houden op timing en dat anderen alweer weg zijn of zo haha. Het hielp niet echt dat er volgens mij al drie mensen op de steiger te vinden waren lol. Mocht ik Ángel aan moeten passen dan hoor ik het wel. ^^

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 8:51 ]


    • • •

    Als Salaryman (Malcolm) en Shayle (Tamar) hebben gereageerd kan het liefde-zoeken-en-doen-waarvoor-het-programma-bedoeld-is beginnen! Zullen we doen dat we dan zo langzamerhand naar het kennismakingsdiner toe posten/rpgen? c:


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik vind het prima!

    Is er iemand waar ik Hugo dan heen mag sturen?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 19:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Helemaal top, Elin staat open voor ontmoetingen met iedereen die zin heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, hetzelfde geldt voor Ángel natuurlijk, lol. Al denk ik dat iedereen dat wel zo ziet... ;D


    • • •

    Waarschijnlijk staat Bellamy met Jiae bij het mededelingen bord, maar iedereen die zin heeft mag aan hun gesprek mededelen ^


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ook Lola staat voor iedereen open;D

    Ook Aiden mag benaderd worden :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Wat ik mij net tijdens het typen van Elin nog afvroeg is hebben ze telefoons bij zich? Of hebben ze deze moeten inleveren om volle focus op de liefde te kunnen leggen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat ik mij net tijdens het typen van Elin nog afvroeg is hebben ze telefoons bij zich? Of hebben ze deze moeten inleveren om volle focus op de liefde te kunnen leggen?

    Goede vraag!
    Ik denk het tweede, als ik even goed nadenk. Anders, als je bijvoorbeeld met een vriend/vriendin gaat appen of berichten sturen, kan je keuze worden beïnvloed en houdt het de liefde tegen.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    nesber schreef:
    (...)
    Goede vraag!
    Ik denk het tweede, als ik even goed nadenk. Anders, als je bijvoorbeeld met een vriend/vriendin gaat appen of berichten sturen, kan je keuze worden beïnvloed en houdt het de liefde tegen.
    dus een beetje de expeditie Robinson :) qua spullen behalve dat het niet primitief is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    nesber schreef:
    (...)
    Goede vraag!
    Ik denk het tweede, als ik even goed nadenk. Anders, als je bijvoorbeeld met een vriend/vriendin gaat appen of berichten sturen, kan je keuze worden beïnvloed en houdt het de liefde tegen.

    whaha oeps ik heb mijn man zijn telefoon al laten gebruiken voor z'n box. Uh is het mogelijk dat ie 'm of heeft meegesmokkeld of domweg is vergeten in te leveren, dat iemand van de organisatie hem later in beslag neemt ofzo? Anders zal ik m'n post aanpassen :').


    No growth of the heart is ever a waste