• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    stop!
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:15 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik zal van de week eens denken


    Bowties were never Cooler

    Ik zal vandaag of morgen posten met Malcolm en er ook eens over nadenken :).


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien dat ze steeds een groot spel moeten doen en daarin in tweetallen die wisselen moeten.
    Dus beetje a la expeditie Robinson maar dan maar relaxte opdrachten etc.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien een soort bingo/grabbelton/quiz/blind dating spel om een date te krijgen en daarna ook zoiets voor een activiteit? Of zoals in de begin post staat degene met wie je veel contact hebt gehad wordt je date en dan een spel om te bepalen waarheen?


    Bowties were never Cooler

    Allemaal goede ideeën! :)

    Ik mis alleen een beetje iemand die hier dan het voortouw in neemt en wat met deze ideeën doet, aangezien @nesber zonder bericht al een poosje offline is en haar personage ook niet actief is. Ik weet niet hoe dat gewoonlijk gaat op Q als de topicstarter niet meer actief is, maar het rpg wel enigszins loopt? Ik wil niet vervelend doen naar @nesber, helemaal niet, maar ergens denk ik dat het misschien beter is als iemand het dan overneemt of in ieder geval wat aanstuurt zodat het rpg wel interessant en actief blijft.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Allemaal goede ideeën! :)

    Ik mis alleen een beetje iemand die hier dan het voortouw in neemt en wat met deze ideeën doet, aangezien @nesber zonder bericht al een poosje offline is en haar personage ook niet actief is. Ik weet niet hoe dat gewoonlijk gaat op Q als de topicstarter niet meer actief is, maar het rpg wel enigszins loopt? Ik wil niet vervelend doen naar @nesber, helemaal niet, maar ergens denk ik dat het misschien beter is als iemand het dan overneemt of in ieder geval wat aanstuurt zodat het rpg wel interessant en actief blijft.
    Misschien Nesber even ook een pb sturen? Kan mij voorstellen als je lang niet online bent geweest dat je eerder in pb kijkt dan een rpg praat topoic :$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Misschien Nesber even ook een pb sturen? Kan mij voorstellen als je lang niet online bent geweest dat je eerder in pb kijkt dan een rpg praat topoic :$


    Oh, dat is een goeie! Ga ik gelijk even doen :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Oh, dat is een goeie! Ga ik gelijk even doen :)

    Heb ook een moderator even een pb gestuurd met deze vraag wat mag en wat niet =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I like the ideas! In duo's een masterchef achtige opdracht doen lijkt me eigenlijk ook wel gaaf? Misschien in combinatie met ingrediënten die in de natuur op het eiland aanwezig zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sounds good ;D Zal ook eventueel nog ff nadenken voor iets^^ Lola komt zsm! (:

    Klinkt ook goed @Salaryman

    Ik had een Mod een berichtje gestuurd en die gaf aan zolang het qua inhoud klopt met de verhaallijn en het gepland was dat de opdrachten zouden komen, het gewoon mag, ook zonder toestemming. Dus misschien deze week nog even afwachten of Nesber online komt?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kom even binnenvallen. Nesber heeft mij duidelijk gemaakt geen interesse meer erin te hebben terug te komen. ^^

    Dat was ook de reden dat ik stopte met dit rpg eigenlijk. Glad to see that you guys arent giving up! (:


    • • •

    Internest schreef:
    Ik kom even binnenvallen. Nesber heeft mij duidelijk gemaakt geen interesse meer erin te hebben terug te komen. ^^

    Dat was ook de reden dat ik stopte met dit rpg eigenlijk. Glad to see that you guys arent giving up! (:


    Thanks voor de info! :) Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.

    Zijn er mensen die het leuk zouden vinden dit RPG verder aan te sturen met de leuke ideeën die er genoemd worden?
    Zoals eerder benoemd merk ik zelf namelijk dat ik het fijn zou vinden als er zo iemand is en er ook even een lijstje is van wie nog actief meedoet en wie niet.

    Ik zou er evt. wel voor open staan het stokje over te nemen van Nesber als er meer zijn die daar behoefte aan hebben en als dat oké is voor jullie? Evt. samen met nog iemand?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Thanks voor de info! :) Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.

    Zijn er mensen die het leuk zouden vinden dit RPG verder aan te sturen met de leuke ideeën die er genoemd worden?
    Zoals eerder benoemd merk ik zelf namelijk dat ik het fijn zou vinden als er zo iemand is en er ook even een lijstje is van wie nog actief meedoet en wie niet.

    Ik zou er evt. wel voor open staan het stokje over te nemen van Nesber als er meer zijn die daar behoefte aan hebben en als dat oké is voor jullie? Evt. samen met nog iemand?


    Ik sta open om ideeën te bedenken qua activiteiten maar het stokje verder over nemen gaat privé even niet =(
    Misschien kunnen we allemaal een vijftal opdrachten / activiteiten bedenken en deze in een random kiezer steken en daar wat eruit komt gaan doen.
    En ik denk ook dat het handig is als iemand dan aangeeft dat we naar een gezamenlijk moment gaan zodat iedereen daar heen kan gaan met zijn personage


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Thanks voor de info! :) Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.

    Zijn er mensen die het leuk zouden vinden dit RPG verder aan te sturen met de leuke ideeën die er genoemd worden?
    Zoals eerder benoemd merk ik zelf namelijk dat ik het fijn zou vinden als er zo iemand is en er ook even een lijstje is van wie nog actief meedoet en wie niet.

    Ik zou er evt. wel voor open staan het stokje over te nemen van Nesber als er meer zijn die daar behoefte aan hebben en als dat oké is voor jullie? Evt. samen met nog iemand?

    Zou ik persoonlijk erg fijn vinden, als je het stokje zou willen overnemen :). Ikzelf ben daar niet zo sterk in. Mocht er zo'n lijstje komen; I'm in.


    No growth of the heart is ever a waste