• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    stop!
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:15 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Salaryman schreef:
    (...)
    whaha oeps ik heb mijn man zijn telefoon al laten gebruiken voor z'n box. Uh is het mogelijk dat ie 'm of heeft meegesmokkeld of domweg is vergeten in te leveren, dat iemand van de organisatie hem later in beslag neemt ofzo? Anders zal ik m'n post aanpassen :').

    Ja, de barman kan het zo wel zien of zo. ^^


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Hi, wie zijn er ondertussen nog steeds vrij?


    chaos makes the muse

    Bunbury schreef:
    Hi, wie zijn er ondertussen nog steeds vrij?


    Je kan Jiae en Bellamy joinen bij het mededelingenbord op de steiger. Bellamy heeft net haar koffer laten vallen en hij is haar kamergenoot (A)


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    En anders kan het altijd nog zijn dat ze telefoons met blokkades ontvangen hebben waar ze hun confessies op op mogen nemen of zo (dat heeft elk datingprogramma ooit toch?). ^^ Dat ze er niet mee online kunnen naar weet ik veel wat, maar eventueel wel hun mobieltjes aan kunnen sluiten op boxen voor hun playlists? ;D
    Just thinking out loud. Nevermind me and my bullshit guys.


    • • •

    nesber schreef:
    (...)

    Je kan Jiae en Bellamy joinen bij het mededelingenbord op de steiger. Bellamy heeft net haar koffer laten vallen en hij is haar kamergenoot (A)


    Yesh, stuur ik m wel die kant op


    chaos makes the muse

    Elin is in der eentje aan tafel dus die mag je ook joinen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ohh ja, dan zal ik nog even kijken!


    chaos makes the muse

    hahahah die Malcolm =) Wat een droge uitleg van zijn naam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yo ik reageer morgen of overmorgen ;o heb het druk gehad


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw ik denk al heel de week. Wat n saaie boel niemand online maar zal wel door de warmte.
    Ontdek ik net, per ongeluk op geen RPG geklikt 😂


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bunbury schreef:
    Hi, wie zijn er ondertussen nog steeds vrij?


    Hugo. Sorry voor de late reactie. De hitte had mij ook te pakken


    Bowties were never Cooler

    Ik zal later vanavond met malcolm posten ;p


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij wie zou Aiden zich kunnen voegen? :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Malcolm en Lola ;p


    No growth of the heart is ever a waste

    Yess, gezellig^^ Ik hoop Lola vanmiddag / vanavond te kunnen posten (;