• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    stop!
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:15 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ik doe wel even dat Elin en Chester aan een andere tafel zaten en Dan stuur ik haar morgen naar deeettafel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Met wie kan Lola aan de praat raken? ;D Ze zit al aan tafel^^

    I'll post later today with Malcolm~ Die is ook bij de tafel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik probeer binnenkort met Hugo te posten, maar ik heb volgende week een her, dus ik heb niet veel tijd


    Bowties were never Cooler

    sorry ik post toch iets later


    No growth of the heart is ever a waste

    KIaus schreef:
    Ik probeer binnenkort met Hugo te posten, maar ik heb volgende week een her, dus ik heb niet veel tijd


    Lola is ook aan tafel, vind je het goed als ze Hugo aanspreekt? (:

    Helemaal prima


    Bowties were never Cooler

    Wohhoo 2 sjans jongens bij Elin😃


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Komende 2 weken zal ik minder online zijn en wat kortere posts hebben, en het zal wat langer duren voor ik ze plaats! Mocht je er echt niks mee kunnen let me know, so I can change (:

    Oeps, post van Aiden per ongeluk al geplaatst, maar ben nog niet klaar, hoor :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Post van Aiden is inmiddels wel af ;) Ben benieuwd wie er mee op pad gaat?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hopelijk is Hugo zo goed. Sorry dat het zo lang duurde


    Bowties were never Cooler

    Hai allemaal, ik ga overmorgen met vakantie (beetje last minute geregeld allemaal). Ik probeer vanavond of morgen wat te posten, maar ben druk met laatste voorbereidingen dus weet niet of dit gaat lukken. Anders wordt het de 1e week van oktober.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hey veel plezier! :D


    No growth of the heart is ever a waste

    I'm back! En heb zojuist weer gepost :)

    Het valt mij overigens op dat we nog maar een klein groepje actieve deelnemers hebben in vergelijking met waar wij mee startten. Ook zie ik dat de RPG starter al een poosje niet online is geweest, @Nesber?
    Ik zou het erg jammer vinden als het hele idee met meer deelnemers, allerlei verschillende dates en activiteiten etc. in het water valt. Iemand ideeën hierover?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass