• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I couldn't help myself ;'D Waar Ronnie is the wanna be Cocklocker, Jason is the accidental cockblocker :Y) Beeld je in dat hij echt met zijn mond lichtjes open naar de twee kijkt van omg what the actual frick


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha. Gus gaat hier echt niet blij mee zijn. Cockblocken is niet cool, maar zeker niet als de rendezvous in eerste plaats al geheim moest blijven. (';

    Lexie ook niet... maar die vind wel iemand anders... Iemand interesse? Ze zal wel al wat nuchterder zijn na die val in de bosjes

    [ bericht aangepast op 3 okt 2019 - 18:13 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb al een halve Laurel post klaar staan die ik morgen af ga werken ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oeh


    Bowties were never Cooler

    Sorry dat het zo lang duurt met Kaylee. Ik ga nu aan haar post zitten. Ben afgelopen week begonnen aan mijn praktijk periode en heb vijf ochtenddiensten erop zitten van 7 uur tot 5 uur en met daarboven op kwamen er nog privé omstandigheden bij.
    Excuses voor het lange wachten


    Do I look like Mother Teresa?

    Wie heeft nu met wie een relatie?


    Bowties were never Cooler

    Ronnie heeft een nep-relatie met Kaylee om zijn reputatie hoog te houden, maar rommelt blijkbaar met Sienna on the side.
    Nick en Layla zijn een koppel.
    En voor de rest volgens mij niemand.

    Of bedoelde je het anders?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nee, dat bedoelde ik (: Thanks!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2019 - 18:55 ]


    Bowties were never Cooler

    You're welcome ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Iemand voor Jason? Ik probeer morgen avond te schrijven


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik helaas niet want allebei mijn chars willen atm z'n hersenpan in slaan (';


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik helaas niet want allebei mijn chars willen atm z'n hersenpan in slaan (';


    Heheheh begrijpelijk :Y) Jason Zou zijn eigen hersenpan ook willen in slaan :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fair fair, hahaha.


    Bowties were never Cooler

    Hi, sorry voor het lange afwezig zijn. Het ging een tijdje niet zo lekker maar nu voel ik me weer stukken beter. Ik zou graag nog wel Mee willen doen met Clyde. Is er iemand waar ik hem misschien naartoe zou mogen sturen? c:


    How far is far

    Heel fijn dat het beter gaat! Ik heb dronken Lexie als je wil

    [ bericht aangepast op 18 okt 2019 - 18:03 ]


    Bowties were never Cooler