• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Iemand die wil dealen met een aangeschoten Laurel?

    Wat mij betreft mag ze Sienna vervelen? (:

    Ik zou haar al naar Gus toe sturen.
    Als dat dan toevallig drama oplevert met Sienna mag dat best van mij :')
    Edit: wacht even, het zou niet echt logisch zijn dat Sienna naar Laurel toegaat he? Zelfs al staat Gus erbij. Vanwege het awkard-gehalte enzo..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2019 - 10:46 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ronnie en Lexie maybe?
    En ik heb ook een wat Grumpy Jason voor de liefhebbers


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Akwardness leek me juist leuk tho maar anders kan ik Sienna ook wel naar Ronnie sturen ofzo?

    Voor mij is alles goed hoor hahah :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Voor mij is alles goed hoor hahah :'D

    Wil jij eerst posten of niet? Ik weet niet wanneer ik de kans heb om te posten namelijk :')

    Hargreeves schreef:
    Ronnie en Lexie maybe?
    En ik heb ook een wat Grumpy Jason voor de liefhebbers


    Lexie kan proberen grumpy Jason less grumpy te maken... of hem gewoon stomdronken te voeren (;


    Bowties were never Cooler

    Drunk Jason is a tease. Ga voor die optie.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Djablo schreef:
    (...)
    Wil jij eerst posten of niet? Ik weet niet wanneer ik de kans heb om te posten namelijk :')


    ik kan eventueel vanavond posten c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naar wie mag/kan ik Kaylee sturen?


    Do I look like Mother Teresa?

    Hargreeves schreef:
    (...)

    ik kan eventueel vanavond posten c:

    Zag dat het niet gelukt was, no worries, maar weet dat ik jou gewoon eerst laat want ik heb nog zo'n lange lijst af te werken XD

    Hopelijk kunnen jullie iets met Gus en Lexie


    Bowties were never Cooler

    Naar wie zou ik Ezra kunnen sturen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Naar wie zou ik Ezra kunnen sturen?

    Ik heb Kaylee voor je?


    Do I look like Mother Teresa?

    TheCaptain schreef:
    (...)
    Ik heb Kaylee voor je?


    Okaay Nice! Ik had even opgezocht en ik had ze voor partybuddies staan dus dan kunnen ze zeker wel even een dansje met elkaar doen. Schrijf jij eerst?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.