• The stakes are high and pointy.





    Williamsbrurg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Hanson
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Camilia Bailey • 18 • [FC: Samantha Barks] • RTP3Aspromavro
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Harry Raftus] • RTP3Obeah
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dom
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Hargreeves

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain




    [ bericht aangepast op 1 nov 2019 - 21:48 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Hopelijk kan je wat met Laurel, het viel me wat moeilijker haar deftig neer te krijgen net omdat zijzelf all over the place is met haar gevoelens :')


    Ze is zo lief!!! Ik kan er zeker wat mee


    Bowties were never Cooler

    Ik twijfel trouwens om er nog een rol in te gooien.

    Voelen jullie ergens nood aan/ontbreekt er een bepaalde type?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    KIaus schreef:
    (...)

    Ze is zo lief!!! Ik kan er zeker wat mee


    hihi yay :D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ik twijfel trouwens om er nog een rol in te gooien.

    Voelen jullie ergens nood aan/ontbreekt er een bepaalde type?



    Hmm 🤔 ik denk eerder een stoer personage die alles wat kan rondstirren/ ruzies uitlokken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)


    Hmm 🤔 ik denk eerder een stoer personage die alles wat kan rondstirren/ ruzies uitlokken

    Daar dacht ik ook meteen aan haha (:

    Oh boy, ik weet niet of ik daar goed in ben haha.
    Misschien een mannelijke Venom dan?

    Ik heb eens kuis gehouden in de rollenlijst. Ook in het speeltopic, daar staan de personages die niet meer actief zijn nu bij de npc's want bv Laurel die vermeld wel eens naar Micah en dan weet de rest toch nog een beetje over wie het gaat.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Allllrrrighty then.

    TYBALT'S COOL CAMP
    - Gus Miller • You Da Man.
          Tybalt is zeker één van de personen die opkijkt naar Gus, en een voorbeeld en leiding in hem zoekt.
    Ik zie hen het vroeger nog wel een paar keer samen heel bont gemaakt te hebben op feestjes. Hij vraagt zich dan ook af waarom Gus nu minder keet schopt, en probeert hem nog wel eens te overtuigen samen wat drankjes te doen.
    - Charlie "Clyde" Carson Amber • Oh Captain my Captain
          Voor de aanvoerder van het football team heeft Tybalt niks dan respect. Clyde is dan ook de enige die hem een beetje in toom kan houden als hij weer eens op oorlogspad is en er losers moeten sneuvelen.
    - Roger "Ronnie" Vincent Amber • Wingman
          Ik zie Ronnie en Tybalt samen gezellig op een bankje zitten en de vrouwtjes keuren. Ze helpen elkaar bij versiertrucs, of juist onder een minder interessante date uit te komen.
    - Lexie Turner • Partner in Crime
          Als er slushies uitgedeeld moeten worden dan staan Lexie en Tybalt samen op de eerste rij. Ergens zie ik haar wel nog in de gaten hebben dat Tybalt niet bepaald straight is, ondanks een occasionele make out session? Ze hebben gewoon fun samen, en wat gebeurt gebeurt en vice versa.
    - Sienna Isabella Coleman • Cuddlebuds
          Met Sienna zie ik Tybalt een pak zachter en oprechter omgaan met anderen, misschien was ze zijn allereerste vriendinnetje en waren zijn gevoelens voor haar, ondanks zijn geaardheid, wel heel oprecht en bijzonder? Dat ze op vriendschappelijke manier uit elkaar gegaan zijn en nog steeds hele goede vrienden zijn?
    - Layla Monroe • You're too nice
          Tybalt wil Layla wel haten, maar hij kan het gewoon niet. Ze is zo lief en zachtaardig dat het hem bijzonder moeilijk valt zijn masker op te houden bij haar in de buurt. Hij zal haar gezelschap niet opzoeken, maar zal ook zijn uiterste best doen te vermijden dat zij het mikpunt van de spot wordt.
    TYBALT'S LOSER LIST
    - Nick Adam Hanson • Traitor
          Tybalt moet niks van Nick weten. Hij kan het niet hebben dat hij ermee weg komt een loser te daten én zijn zusje boven zijn team zet wanneer dat nodig is.
    - Ezra Blake Morrison • Fag
          Ezra op zichzelf is elke keer een hele confrontatie voor Tybalt. Deze jongen steekt namelijk niet onder stoelen of banken waar zijn gevoelens liggen, en dat is iets wat Tybalt zelf nog moet ontdekken, laat staan dat hij het toe kan geven. Ezra is dan ook zijn meest favoriete slachtoffer.
    - Laurel Kate Hanson • Wallflower
          Laurel komt niet voor zichzelf op, en ook haar band met Ezra doet haar geen goed in Tybalt's ogen. Ware het niet dat ze door de rest van de Vipers een beetje met rust gelaten werd zou hij haar nog veel vaker en harder treiteren dan hij nu doet.
    - Jason Leonard Renfield • You!
          Er is iets aan Jason dat Tybalt op de toppen van zijn tenen krijgt (lees; aantrekking) en hij heeft zelf geen idee waarom hij zo woedend wordt als de jongen nog maar zijn richting uit durft te kijken. Vanwege Jason's gestalte beperken hun ruzies zich echter vaak tot flinke woordenwisselingen en komen er heel wat minder klappen aan te pas dan bij Ezra.
    - Kaylee Felicia Whitesides • You don't belong here
          Tussen Kaylee en Tybalt botert het niet echt. Sienna moet dan ook maar al te vaak tussen komen als ze weer eens aan het kibbelen gaan. Tybalt vindt dat ze haar plek bij de Venoms niet verdient, al kan hij de reden daarvoor niet precies benoemen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Het zijn maar voorstellen, als iets anders moet of je hebt een leuk idee geef je maar een gil.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Het zijn maar voorstellen, als iets anders moet of je hebt een leuk idee geef je maar een gil.


    Ik vind het voorstel tussen hem en Ezra goed, zolang hij maar weet dat Ezra niet zomaar over zich heen zal laten lopen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Reden te meer voor Tybalt om hem niet te mogen ;p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I like them! Al zal Gus hem dan nu wel echt wat proberen te ontlopen. Hij zal zich hier echt schuldig over voelen, maar kan de verleiding niet aan.


    Bowties were never Cooler

    I like him too!!! (en Colton Hayes yummm


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIaus schreef:
    I like them! Al zal Gus hem dan nu wel echt wat proberen te ontlopen. Hij zal zich hier echt schuldig over voelen, maar kan de verleiding niet aan.


    Is begrijpelijk

    Misschien dat ze elkaar terug vindens als Tybalt ooit wat meer vrede met zichzelf heeft, maar dat zien we dan wel.
    Hargreeves schreef:
    I like him too!!! (en Colton Hayes yummm


    Vind je beide voorstellen goed?

    Hehe don't you know it.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oeh I like him en het voorstel tussen hem en Clyde is helemaal goed c:


    How far is far

    Hanson schreef:
    (...)

    Vind je beide voorstellen goed?

    Hehe don't you know it.


    Haha yess I love the suggestions :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH