• WE ARE THE WALKING DEAD


    “The second we put a bullet in the head of one of those undead monsters -- the moment one of us drove a hammer into one of their faces -- or cut a head off. We became what we are! And that's just it. THAT's what it comes down to. You people don't know what we are.

    We're surrounded by the DEAD. We're among them -- and when we finally give up we become them! We're living on borrowed time here. Every minute of our life is a minute we steal from them! You see them out there. You KNOW that when we die -- we become them. You think we hide behind walls to protect us from the walking dead?

    Don't you get it? We ARE the walking dead! WE are the walking dead.”


    THE STORY


    6 maanden na de outbreak, ergens rondom Atlanta, Georgia, heeft een groep overlevenden een kamp opgezet. Sommige kennen elkaar, anderen niet, maar iedereen weet dat je beter kan overleven in een groep. De groep houdt zich op aan de rand van een bos. Hier hebben ze een tentenkamp opgezet en doen ze hun best om het leefbaar te maken. Er is één persoon die de leiding op zich genomen heeft en strenge regels hanteert. De rest is over het algemeen bang om tegen deze persoon in te gaan.

    De groep neemt nieuwe mensen in en bestaat voornamelijk uit volwassenen. Hier is een voorbeeld voor hoe het kamp er uitziet. Het is duidelijk dat de meeste mensen niet bepaald blij zijn met de huidige situatie.


    EXTRA INFO

    ✖      Zombies hebben vele termen en worden meestal 'walkers' genoemd. De term 'zombie' wordt amper gebruikt.
    ✖      Walkers kunnen enkel gedood worden door een schot in hun brein. Elke andere verwonding zal ze enkel zwakker maken.
    ✖      Niemand is immuun voor een bijt. Hierdoor zal je geïnfecteerd raken en uiteindelijk sterven en terug komen als een walker, tenzij de plek tijdig geamputeerd wordt.
    ✖      Iedereen zal terug komen als walker, tenzij je een kogel door je hoofd gekregen hebt.
    ✖      De tijd die het duurt nadat je dood bent voordat je in een walker veranderd, verschilt per persoon. Dit ligt vooral aan hoe oud ze zijn, hoe gezond en hoe ze dood zijn gegaan.


    ROLLEN
    Het is mogelijk om originele personages uit TWD of FTWD te spelen. Hun verhaallijn hoeft natuurlijk niet parallel te lopen met die in de series.


    Mannen

    ♟      Opulance – Nicholas Miller – 35 – 1,1
    ♟      username – naam – leeftijd –pagina
    ♟      username – naam – leeftijd –pagina
    ♟      username – naam – leeftijd –pagina
    ♟      username – naam – leeftijd –pagina
    ♟      username – naam – leeftijd –pagina


    Regels
    Huisregels      ✖
    Maximum 2 rollen      ✖
    Geen ruzie OOC      ✖
    200 woorden minimum      ✖
    OOC in het praattopic      ✖
    Vermijd spoilers van TWD en FTWD van recente seizoenen      ✖
    18+ is toegestaan      ✖
    Speeltopic wordt geopend op 18 oktober      ✖

    Vrouwen

    ♟      Dacre – naam – leeftijd – connectie – pagina
    ♟      Rionach – naam – leeftijd –pagina
    ♟      Joy_x – naam – leeftijd –pagina
    ♟      Intergalactic – naam – leeftijd –pagina
    ♟      username – naam – leeftijd –pagina
    ♟      username – naam – leeftijd –pagina


    Lijst
    ✖      Naam
    ✖      Leeftijd (18 – 65)
    ✖      Innerlijk
    ✖      Uiterlijk
    ✖      Geschiedenis
    ✖      Extra
    ✖      Relaties

    Rollentopic      -      Praattopic      -      Speeltopic

    [ bericht aangepast op 17 okt 2019 - 21:16 ]


    Guardian of the Eastern Gate

    Mag ik een dame voor nu?


    El Diablo.

    Dacre schreef:
    Mag ik een dame voor nu?


    Natuurlijk, je staat erbij!


    Guardian of the Eastern Gate

    Oeh ik wil wel een man denk ik ;D

    Ik wil wel een vrouw, maar wil er meteen even bij zeggen dat ik het momenteel drukker heb (met name met mezelf) waardoor het even kan duren vooraleer ik post. Hopelijk is dit geen probleem.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rionach schreef:
    Ik wil wel een vrouw, maar wil er meteen even bij zeggen dat ik het momenteel drukker heb (met name met mezelf) waardoor het even kan duren vooraleer ik post. Hopelijk is dit geen probleem.


    Nee hoor. Ik ben zelf deze vrijdag tot en met maandag afwezig.


    Guardian of the Eastern Gate

    Praattopic


    Guardian of the Eastern Gate

    NICHOLAS MILLER

    NAAM
    Nicholas Miller
    Nickname: Voor de meeste mensen Nic. Sommige willen hem nog wel een Nicky noemen, iets wat hij amper toelaat. Alleen degene die hem heel dierbaar zijn, mogen hem zo noemen.
    Nicholas is een Griekse jongensnaam en betekent "overwinnaar bij het volk, bij iedereen geliefd".

    LEEFTIJD
    35
    5 mei

    INNERLIJK
    — Snel jaloers — Bezitterig — Koppig — Heeft moeite om zijn mening voor zich te houden — Hebzuchtig — Koestert snel wrok
    — Sterke wilskracht — Doelgericht — Toegewijd — Praktisch — Sensueel naar partners — Onafhankelijk — Harde werker
    — Als je zijn ego streelt zal je snel op goede voet staan bij hem
    — Kan exploderen in woede en geweld, wat zeldzaam is maar voorkomt
    — Als iemand zijn eigendunk kwetst, is hij een vastberaden vijand, maar vergeeft zijn tegenstander wel makkelijk als deze moeite doet


    UITERLIJK
    — 1.83m lang
    — Zongebruinde huid
    — Gespierd, zorgt goed voor zijn lichaam
    — Niet de beste hygiëne
    — Donkerbruin haar met een lichte slag tot over zijn schouders, draagt de voorste plukken naar achteren in een staart
    — Opvallend lichtblauwe ogen
    — Altijd minstens een stoppelbaardje
    — Smalle lippen
    — Scheve, opvallende neus
    — Heeft meerdere tatoeages en een ringetje door zijn rechteroor
    — Hoge jukbeenderen
    — Schorre, lage stem

    GESCHIEDENIS
    Vader | Onbekend
    Moeder | Denise Miller ✝
    Halfbroer | James Duncan


    Nic heeft geen fijne jeugd gehad. Hij heeft nooit geweten wie zijn vader was en zijn moeder heeft altijd volgehouden dat ze het ook niet wist. Zijn moeder was een drugsverslaafde die weinig aandacht en geld aan Nic besteedde. Zijn halfbroer is een paar jaar ouder dan hem en spendeerde de meeste tijd bij zijn vader, maar als hij wel bij hen was, was hij een enorme pestkop naar Nic toe. Zijn moeder had veel verschillende vriendjes en vaak genoeg vreemde mannen over de vloer, maar dit is iets waar hij absoluut niet over praat.

    Op zijn 15de is hij gestopt met High School en is hij uit huis gegaan. Hij heeft verschillende baantjes gehad, heeft op vreemde plekken gewoond en is een tijdje dakloos geweest. Dit tot dat hij een opleiding tot monteur kon doen terwijl hij daar ook werkte. Enkele jaren later is hij verhuisd naar Georgia. Tot de apocalyps aan toe is hij monteur gebleven en heeft hij in zijn eentje een appartement kunnen huren. Hij heeft geen contact meer gehad met zijn halfbroer en heeft een aantal jaar geleden vernomen dat zijn moeder overleden was, hij heeft geen idee waaraan.

    Nic was in Atlanta toen de outbreak net begon. Hij heeft zich een tijdje opgehouden met een andere groep, tot deze overlopen werd door een horde. Hij is in zijn eentje Atlanta uit gevlucht en is een tijdje alleen geweest, voordat hij zich recentelijk bij deze groep voegde.


    RELATIES

    Ask me

    EXTRA
    — Talen: Engels
    — Geaardheid: 90% hetero, zal niet toegeven dat hij biseksueel is
    — Hobbies: Vechtsporten, motor rijden
    — Bad habits: Roken, nagelbijten, weinig om hygiëne geven
    — Kan goed zingen, maar doet dit bijna nooit


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik zou graag een vrouw willen reserveren (:
    Ik zal haar ergens dit weekend posten!

    Joy_x schreef:
    Ik zou graag een vrouw willen reserveren (:
    Ik zal haar ergens dit weekend posten!


    Leuk! Je staat erbij.


    Guardian of the Eastern Gate

    Love this! Mag ik een vrouwelijke rol reserveren?

    Intergalactic schreef:
    Love this! Mag ik een vrouwelijke rol reserveren?


    Zeker weten! Ik ben ook weer terug van mijn absentie.


    Guardian of the Eastern Gate

    Niet nog meer mensen?


    Guardian of the Eastern Gate

    Sorry ik schrijf me toch uit, too much going on

    Opulance schreef:
    Niet nog meer mensen?

    Is dit nog een beetje on-going? Dan zou ik graag mee willen doen. Als het dood raakt, zou ik er ook best voor te porren zijn om een ORPG te doen? ☺️


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Is dit nog een beetje on-going? Dan zou ik graag mee willen doen. Als het dood raakt, zou ik er ook best voor te porren zijn om een ORPG te doen? ☺️


    Ik ben altijd wel te porren voor een ORPG (nerd)


    Guardian of the Eastern Gate