• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dagenhart
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe




    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 20:53 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Bij mij gaat het redelijk op het moment. Het is nog altijd allemaal vreemd, maar er komt langzaam duidelijk, dus dat is fijn.

    Wie is trouwens aan de beurt met het groepje geheime relaties met geschokte broers?
    En ben ik nog altijd aan het wachten met Lexi, of moet ik posten?


    Bowties were never Cooler

    Duidelijkheid is altijd fijn.

    Ik dacht dat Clyde nu was.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Hoe gaat het verder met iedereen?
    Redt iedereen zich een beetje?

    Lief dat je het vraagt! Met mij gaat het atm niet heel geweldig ivm dat ik nog steeds niet kan werken maar daar komt hopelijk 1 juni verandering in
    Hoe is het met jou?

    Also na bijna een maand zonder laptop te hebben gezeten en gezeur met retour etc. etc. heb ik weer een laptop!! Dus hopelijk kan ik nu weer actief deel gaan nemen in het rpg leven c:


    How far is far

    Awh das niet fijn om te horen. Hopelijk krijg je snel goed nieuws.

    Tevreden van je nieuwe laptop?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Heel veel sterkte! Hopelijk komt het allemaal op z'n pootjes terecht.
    Wel heel fijn dat je weer terug bent


    Bowties were never Cooler

    Hanson schreef:
    Awh das niet fijn om te horen. Hopelijk krijg je snel goed nieuws.

    Tevreden van je nieuwe laptop?


    Ja ik ben er heel blij mee! Ik heb het echt gemist om normaal te kunnen typen hier haha op mijn telefoon lukte het gewoon niet


    How far is far

    KIaus schreef:
    Heel veel sterkte! Hopelijk komt het allemaal op z'n pootjes terecht.
    Wel heel fijn dat je weer terug bent

    Thanks! Ja komt vast helemaal goed het is voor iedereen gewoon vervelend op het moment
    Thanks, ik ben ook weer blij om terug te zijn!


    How far is far

    SallyFace schreef:
    (...)

    Ja ik ben er heel blij mee! Ik heb het echt gemist om normaal te kunnen typen hier haha op mijn telefoon lukte het gewoon niet


    Oh nee daar moet je inderdaad niet aan beginnen :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ivm mijn aankomende tentamenperiode ben ik wat trager met reageren. Ik probeer het nog wel af en toe te doen als het lukt.

    Als het te lang duurt, mag je altijd een gb berichtje sturen


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    ivm mijn aankomende tentamenperiode ben ik wat trager met reageren. Ik probeer het nog wel af en toe te doen als het lukt.

    Als het te lang duurt, mag je altijd een gb berichtje sturen


    Succes met de tentamens!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    KIaus schreef:
    ivm mijn aankomende tentamenperiode ben ik wat trager met reageren. Ik probeer het nog wel af en toe te doen als het lukt.

    Als het te lang duurt, mag je altijd een gb berichtje sturen

    Succes!


    How far is far

    Ik heb een idee voor het optreden van Double Trebble "morgen", dat ik graag op voorhand een beetje uit wil werken en daarvoor zou ik graag de stem-types van de Trebble leden kennen.
    Even snel;
    Soprano: hoogste stem, bereik
    Mezzo-Soprano: middelhoog, meest voorkomend, bereik
    Contralto: laagste stem, weinig voorkomend, bereik
    Countertenor: hoogste stem, weinig voorkomend, strict gezien geen stem-type omdat men falsetto gebruikt en het vooral om techniek draait bereik
    Tenor: hoogste stem, bereik
    Bariton, middelhoog, meest voorkomend, bereik
    Bass laagste stem, vaak voorkomend, bereik

    Zelf dacht ik:
    Ronnie: Baritone
    Ezra: Tenor (maybe Countertenor)
    Jason: Bass
    Bodhi: Baritone
    Layla: mezzo-soprano

    Correct me if I'm wrong? ^^

    [ bericht aangepast op 27 juni 2020 - 19:25 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Wat Ezra betreft klopt het wel, Tenor dan!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hanson --> Orithyia


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    SallyFace > Dinkley


    How far is far