• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dagenhart
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe




    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 20:53 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Orithyia --> Punkween

    Wie zich vragen stelt vindt de antwoorden op mijn profiel :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2020 - 19:16 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Guys. Hoe kunnen we deze nog redden van zijn naderende ondergang?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ooh, ik ben gewoon helemaal vergeten hier nog te reageren. Wat slecht! Ik wil het eventueel nog wel proberen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daarvoor zei ik het niet hoor.
    We zijn volgens mij nog met een vijf- à zestal spelers en ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel voldoende is om het boeiend te houden voor iedereen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    We zijn inderdaad inmiddels niet met veel mensen meer over, maar ik vind alle personages enzo wel echt heel leuk. Misschien zouden we kunnen kijken of een doorstart werkt?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik wil het wel een kans geven, alleen; de weinige ervaring die ik met doorstarten heb is dat ze tegenvallen/een hele ander kant uitgaan en mensen alsnog afhaken, of ze alsnog doodbloeden en de teleurstelling dubbel zo erg is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Jaa daar heb je zeker een punt, maar we zouden het altijd kunnen proberen. Mits de rest dat ook ziet zitten natuurlijk


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Punkween schreef:
    Daarvoor zei ik het niet hoor.
    We zijn volgens mij nog met een vijf- à zestal spelers en ik weet eerlijk gezegd niet of dat wel voldoende is om het boeiend te houden voor iedereen?


    I know. ^^
    We kunnen het altijd proberen, als de rest het ook nog ziet zitten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben voor!!!


    Bowties were never Cooler

    Is het misschien een idee om een nieuw rollentopic te openen, even de tijd nemen om nieuwe relaties af te spreken en dan verder gaan bij het optreden van DT?
    Dan is het geen volledige doorstart, maar krijgen de nieuwe characters wel een eerlijke kans?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Klinkt goed! Is het dan handig dat we de huidige rollen ook posten of niet?


    Bowties were never Cooler

    Klinkt goed!
    Lijkt me wel handig, wat betreft onze huidige rollen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben ook voor een doorstart!


    How far is far

    KIaus schreef:
    Klinkt goed! Is het dan handig dat we de huidige rollen ook posten of niet?


    Ja dat lijkt me inderdaad het meest praktische.

    Willen jullie de huidige avond nog afronden, en dat ik dan rollentopic 2 open gooi? Of juist niet?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mij is het om het even.
    Misschien kan je het binnekort vast open gooien, maar dat we nog 1-2weken nemen om deze avond af te ronden? Dan hebben nieuwe mensen de tijd om rollen te maken en wij om dingen netjes af te ronden.


    Bowties were never Cooler