• The stakes are high and pointy.





    Williamsburg, Virginia • 2019

    Valley Vieuw High is een middelbare school met een breed gamma aan na-schoolse activiteiten met de bedoeling zoveel mogelijk leerlingen te bereiken en klaar te stomen voor hoger onderwijs. Verschillende clubs trekken verschillende types jongeren aan, maar de grootste rivaliteit speelt tussen de immer populaire jocks en cheerleaders en de eeuwig gemeden misfits in het show choir.
    Dit schooljaar is de inzet hoger dan ooit. Wegens bezuinigingen is de schoolraad genoodzaakt één van beide programma's te schrappen. Men heeft besloten dat het team dat zich niet weet te plaatsen voor de Nationals hun subsidies zal verliezen.
    Wie zal winnen? En wie is gedoemd om zijn schoolcarrière als Loser af te sluiten?

    Alsof het high school leven voor de nachtegaaltjes van Valley Vieuw's show choir groep; Double Trebble nog niet moeilijk genoeg was, krijgen ze het nu hoogstwaarschijnlijk pas echt te verduren. De gespierde Valley Vipers van het lacrosse team en hun oogverblindende cheerleaders zijn namelijk niet zomaar van plan hun subsidies af te staan aan een paar ellendige losers.
    De misfits bereiden zich maar beter voor op een hels schooljaar, want als het om winnen gaat is alles fair game.


    • Rollen •

    Double Trebble (Show Choir/Glee Club)
    Laurel Kate Hanson • 15 • Background Vocals • [VC: Janet Devlin] • [FC: Nadine Leopold] • RTP2Beansidhe
    Layla Monroe • 18 • Choreo • Mrs.Right • RTP3Rionach
    Ezra Blake Morrison • 18 • Male Lead • RTP3Venustic
    Jason Leonard Renfield • 15 • Angry Emo Boy • RTP4Witcher
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher
    Bodhi Julian Smith • 18 • RTP4Venustic

    The Valley Vipers (Lacrosse Team)
    Nick Adam Hanson • 18 • Defender • Mr. Right • [Jacob Elordi] • RTP3Beansidhe
    Gus Miller • 17 • Attacker • Second in Command • RTP2Klaus
    Charlie "Clyde" Carson Amber • 18 • Captain • [Cole Sprouse] • RTP3Dagenhart
    Roger "Ronnie" Vincent Amber • 18 • Goalie • Twin • [Dylan Sprouse] • RTP2Witcher

    The Viper Venoms (Cheerleaders)
    Alexandra Madison Turner • 16 • Klaus
    Sienna Isabella Coleman • 17 • Cheercaptain • [FC: Thylande Blondeau] •RTP3Djablo
    Kaylee Felicia Whitesides • 17 • [FC: Carmella Rose] •RTP3TheCaptain
    Taylor Michael Belmont • 18 • Frosty • RTP4Beansidhe




    [ bericht aangepast op 6 feb 2020 - 20:53 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Als Velns ook akkoord is met de skip is dat goed voor mij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Als Velns ook akkoord is met de skip is dat goed voor mij.

    Is prima

    Mini-skip posted :Y)

    @KIaus; misschien kunnen Gus en Nick bijleggen/-praten?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Graag. Gus denkt nog altijd dat Nick z'n neus gaat breken (';

    Wie wil dronken worden met Lexie?

    [ bericht aangepast op 8 april 2020 - 18:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Wil jij eerst of zal ik eerst?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Wie heeft er zin om Ezra zijn gestress aan te horen? (over het feit dat Ronnie meent uit doubletrebble te stappen en ja troubles )


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hanson schreef:
    Wil jij eerst of zal ik eerst?


    Maakt mij niet uit


    Bowties were never Cooler

    Venustic schreef:
    Wie heeft er zin om Ezra zijn gestress aan te horen? (over het feit dat Ronnie meent uit doubletrebble te stappen en ja troubles )


    Ik heb Laurel eventueel.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    KIaus schreef:
    (...)

    Maakt mij niet uit


    Dan ga ik wel, nu ik eens de tijd heb. Hehe.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb Sienna ook nog voor wie wil :')

    Velns schreef:
    Ik heb Sienna ook nog voor wie wil :')


    Lexie?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)

    Lexie?

    Sure, ik weet alleen nog niet wanneer ik kan schrijven dus van mij mag je je gang gaan

    Prima! Had je al een ideetje wat Sienna aan het doen kan zijn? Of waar je met haar heen wil deze avond?


    Bowties were never Cooler

    Hanson schreef:
    (...)

    Ik heb Laurel eventueel.


    Yes, great! Wil jij beginnen? Tenminste ik heb het denk ik pas morgen laat aan tijd, want moet nu eigenlijk echt leren voor mijn tentamen ;3.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    (...)

    Yes, great! Wil jij beginnen? Tenminste ik heb het denk ik pas morgen laat aan tijd, want moet nu eigenlijk echt leren voor mijn tentamen ;3.


    I'm on it :Y)
    Succes daarmee! ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.