• Metanoia University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to The University of Metanoia a place where all our students can work on their happy endings.

    The University of Metanoia is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Metanoia staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Metanoia ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier in the University of Metanoia?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES








    The Univeristy of Metanoia

    Charlie George Pan Peter Pan Dom 1.1
    Breezy "Bree" Periwinkle DiavaI 1.1
    Ophelia Oceanusdatter Attina DiavaI 1.1
    Ilyas Cassim of Agrabah Aladdin Kristoff 1.1
    Mei Kiyoko Hamada Hiro Hamada Venustic 1.3
    Olivia Anna Oldenburg Elsa Sombre 1.2
    Name Dochter Rapunzel Balloo Pg
    Adil Zaire Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Beauregard "Beau" Delbert Hawkins Jim Hawkins Dom 1.5
    Name Dochter Belle Alomnia Pg
    Finnley "Finn" Arthur Holm Ariel Venustic 1.5


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg Elsa Dom 1.1
    Percival "Percy" Ashley Hook Captain Hook Kristoff 1.1
    [R] Lillian "Lilly" Evil Queen FreeThyself 1.4
    Lucien Étienne Richard Gaston Venustic 1.4
    Name Zoon Hades DiavaI Pg
    Qadir Fayez Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Morrigan Zira Prince Scar HICCUP 1.4
    Methuselah "Seth" Grim Reaper Lovecraft 1.4
    Avarice Onyx De Vil Cruella De Vil Sombre 1.5
    Name Parent User Pg





    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?





    METANOIA


    Het is vrijdag en de laatste lesbel van de week is net gegaan. De studenten van Ira hebben hun eerste schoolweek overleefd en kunnen nu wel wat chaos gebruiken. Enkele studenten van Ira hebben een geheime gang gevonden die leid naar een ondergrondse kamer, welke ze 'The dungeon' gedoopt hebben. Bijna alle Ira studenten weten dat er vanavond een feetje te vinden is zoals ze op hun vorige school waren. Ruig en gevaarlijk! Er is pixiedust te vinden om te snuiven en alle liquors die je kan wensen. Sommige studenten van Metonia hebben er misschien al wel van gehoord en mogen gaan als ze durven.
    Just remember, snitches get stitches.


    Schoolrules [/face]


    ⬧ No alcohol allowed (rum, vodka, wine etc.)
    ⬧No drugs allowed (Pixiedust, eat me pills, goldhay, drink me potions)
    ⬧ No smoking
    ⬧ No fighting
    ⬧ No bullies allowed
    ⬧ No putting spells on other students
    ⬧ No big animals on campus (animals are allowed but you need to take care of bigger animals in the stables)
    ⬧ No contraband
    ⬧ No stealing
    ⬧ After three warnings you'll be expelled for a certain time the headmaster will determine


    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dom of Hargreeves maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door DiavaI, Hargreeves en Dom.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2019 - 14:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    PERCIVAL ASHLEY HOOK

    Son of a b*tch || talking to March & Seth -> yeeted himself outa there





    'Hey, het is wel de bedoeling dat ik die terug krijg.' hoorde ik de gek nog klagen, terug kan hij ze hebben, maar nu was het niet bepaald mijn prioriteit. Ik wilde hier zo snel mogelijk van af, ik wilde vanavond wel in een handsome strangers kajuit belanden, maar niet die van March… Ik maakte het de jongen vrij duidelijk dat het alleen om deze one night stand zou gaan, waardoor hij geamuseerd wist te lachen, zelfs nadat ik hem hardhandig tegen de muur aangedrukt had. 'Oh, dat zeg je nu, darling.' een domme grijns krulde om zijn lippen en ik rolde met mijn ogen, waarna ik wat ongeduldig aan zijn shirt prutste. Ik murmerde wat nergens bang voor te zijn, maar eens zijn handen door mijn haren gleden gleed er toch een rilling over mijn rug heen. Ik zag March er wel voor aan plots mijn nek te gaan breken... Er waren niet veel mensen die me de onaangename-toch-aangename rillingen gaven en dat was deze jongen en prince of death, maar toegeven deed ik dat niet. Zo aantrekkelijk dat het angstaanjagend is.
    March' woorden haalden me echter uit mijn gedachten, toen hij uitdagend 'Laat maar zien dan.' sprak, waardoor ik een geamuseerde grijns op mijn lippen toverde. Zijn vingers prutsten aan mijn bloes, die na enkele seconden al weer op de grond lag. Ik prutste met zijn broeksriem welke ik eindelijk open had, toen hij plots het zakje pilletjes weer in zijn handen had. Ik volgde hoe zijn vingers het pilletje op zijn tong plaatste en ik slikte even, yup I am an idiot for doing this… Voor ik kon tegenstibbelen drukte March zijn lippen al op die van mij, waarna we een zwaardgevecht aangingen met onze tongen. Waar mijn plan eerder was om het pilletje onder mijn tong te gaan verschuilen, forceerde March het bij me binnen, welp I am going to die... even liet ik zijn lippen los en frutselde darna March zijn shirt uit, Echter eens ik mijn handen op zijn naakte borst terug plaatste gilde hij, waarna de jongen me plots van me af duwde. "Oi!" riep ik verontwaardigd uit en keek de jongen met een frons aan. Wat the fuck was dit nou weer? 'Blijf van me af!' ik zette enkele stappen naar achteren en keek toe hoe de jongen wat ineenzakte. Dit was anti climaxtisch … March begon te hyperventileren, wel fuck, kijk dat gebeurd er nu met drugs... Ah shit, gaat hij dood? Ga ik dood? " Dit is fucking fantastisch!" sneerde ik kwaad. "Eerst me zitten opvrijen, en nu dit." zei ik geïrriteerd en schopte even zacht tegen zijn been aan. "Ik reken je dit aan Kingsleigh, niet denken dat je mijn schat nog te zien krijgt." mokte ik vervolgens, mijn armen over elkaar slaand. Wat moest ik hier nu mee? Daarbij hielp het mij nu echt niet dat alles veel kleurrijker leek te worden. Veel zin om de jongen te helpen had ik niet, dus draaide ik me om waar ik recht in de duistere poelen van Seth keek. Mijn hart verzinkte wat. Well fuck, dit is mijn einde. "Fuck Seth, Matey, hehe. " begon ik en haf een akward boksje tegen zijn schouder aan, waarna ik angstvallig slikte. "Het was 1 pilletje, dude echt, als ik dood wil dan is dat van een alcohol vergiftiging...." lachte ik schaapachtig, in de hoop hem te overtuigen me niet naar het dodenrijk te sturen. Echter leek hij vlak langs me heen te lopen richting March. Wel die mocht hij hebben. Echter toen Seth eerder geruststellend tegen de jongen begon te praten snapte ik het al helemaal niet meer. Wat zat er in dat pilletje? Met een opgetrokken ongeloofwaardige blik keek ik de twee jongens aan. Mijn aanwezigheid leek Seth nu wel op te merken, hoewel hij me niet aankeek wist ik dat hij het tegen mij had.
    “Maak jezelf nuttig en haal wat water. Nu.” Dit liet ik geen twee keer tegen me zeggen. Elke kans om hier weg te geraken greep ik. "Ai ai, …" lonk er wat afwezig over mijn lippen, waarna ik hem smeerde. Zonder shirt dan wel, maar onderweg naar de bar dichtte ik wel mijn riem. "Fuck me!" riep ik zuchtend, waarna ik me half op de bar plofte. "Flesje water en die fles jenever daar." ik wees wat afwezig naar de veel te kleurrijke flesjes. Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar ondertussen stond ik alweer bij March en Seth en gooide ik het flesje water naar hen toe. "Okay, byee." mompelde ik, waarna ik over weet ik veel wat stuikelde, en terug naar het feest snelde, weg van enige verantwoordelijkheid die ik zou moeten nemen over de gek en de dood, haha, yeah right.







    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy || Dancing with Olivia





    Olivia deed het eigenlijk best goed op de dansvloer en ondanks dat ik niet helemaal op mijn gemak was geweest, voelde het toch fijn aan om met haar te dansen. Het was ergens wel spijtig dat het dansen onderbroken werd, maar drankjes waren ook belangrijk. Lisea had ons twee bekertjes punch gebracht het rook althans vrij zoet en daar hiel ik wel van. Ik nam een slokje van de punch en trok even een verrast gezicht. Dit was toch wel vrij zoet. Bij mijn vraag of Olivia nog wilde dansen knikte ze wat me oprecht deed glimlachen. Het zou wat rustiger zijn, nu we een drankje in de hand hadden, echter toen Olivia haar hand op mijn schouder plaatste voelde ik mijn hart toch een tikje sneller slaan en haalde ik mijn moed van daarnet ook weer terug om mijn vrije hand op haar heup te plaatsen, zodat we ons ritme gelijkmatig ging. Met dat het best donker was, was ik iets dichter bij Olivia aan dansen en schonk haar een oprechte glimlach. Ik kon eigenlijk echt genieten van dansen, zo leken al mijn zorgen van me af te vallen. Ik nam ondertussen nog een slokje van mijn drankje voordat Olivia weer sprak. 'Dit is echt best lekker, jij drinkt niet toch? Ik heb eigenlijk ook nog nooit eerder gedronken,' vroeg de blondine me en ik knikte instemmend. "Het is vrij zoet!" grinnikte ik. Het smaakte bijna naar bubblegum. " Is de jouwe met alcohol dan?" vroeg ik Olivia nieuwsgierig, misschien was die van haar dan wel minder zoetig. "En ik drink inderdaad niet, ik heb geen behoefte aan alcohol." haf ik haar toe. "Plezier met je zelf maken." knipoogde ik, en schrok bijna van mijn eigen actie. Wow waar kwam dit plots vandaan, het kriebelende gevoel in mijn onderbuik? Ik perste mijn lippen even op elkaar en een kleine blos sierde mijn wangen, al moest ik er zacht om grinniken. "Wat drinken jullie dan zoal in Arendelle?" vroeg ik haar geïnteresseerd. De felle kleuren om ons heen leken echter wat doffer te worden, mijn blik gleed even over de dansvloer. Ik kon bijna aanvoelen dat het Qadirs werk was...






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    DIANA / BUNNY HELEN KINGSLEIGH

    We are all a bit mad here - With Qadir - Outfit



    Waar de jongen haast enthousiast had leken, vertrok deze zodra ik de pilletjes van tussen mijn boezem uit had gehaald. Zijn donkere blik piercete door de mijne heen terwijl de omgeving rond ons niet meer zo kleurrijk was , de kleuren satureerden zit en in mijn hoofd kon ik de klok horen tikken waardoor ik even schuchter achter me keek en daarna weer naar Qadir. Uiteindelijk kwamen de juiste kleuren wel weer terug, waardoor ik de jongen even onderzoekend aankeek.
    "BunBun, waarom zou ik pillen slikken als ik dit kan doen zonder?" sprak de magier met een geniepige grijns terwijl hij om zich heen gebaarde. Ik hield mijn hoofd ietsje schuin. Het was prachtig, maar geen echt wonderland. Qadir leek zijn punt gemaakt te hebben, fine, ik zal dan wel andere klanten vinden. Ik plaatste het zakje terug tussen mijn boezen en liet een klein plezierig gilletje over mijn lippe rollen, eens ik zijn handen onder mijn bibs voelde en hij me optilde. Automatisch vouwde ik mijn benen om zijn middel heen en plaatse mijn armen in zijn nek, zodat ik niet zou vallen. Echter op mijn lippen krulde er een gevaarlijke grijns.
    "Hebben we niet genoeg fun zonder die troep?" klonk het, zijn diepe stem was zo aantrekkelijk "Of zal ik nog wat andere tovertrucs uit de kast halen?" ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en liet mijn vingers spelen met de kortgechoren haartjes in zijn nek, vooraleer ik mijn lippen naar zijn oor toeboog. " I don't want funn, Love. I want Choas" fluisterde ik en beet grijnzend nu op zijn oorlel, , mijn boezem drukte ik tegen zijn gespierde borstkas aan. " Toon me nog eens een magic Trick why don't ya?" grijnsde ik vervolgens,, waarna ik mijn handen om zijn kaken vouwde en lustig mijn lippen op de zijne drukte, hunkerend naar wat liefde en Choas.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucien Étienne Richard



    Son of Gaston | 22 years | Ira | Outfit | At Larsens dorm |With Larsen

    Voordat Lucien de badkamer uit was gestapt had hij voor zijn idee nog een halve fles mondwater naar binnen gewerkt, om de nare nasmaak uit zijn mond te spoelen, maar het leek hem vooral ook wel plezierig voor Larsen. Larsen zijn tandenborstel gebruiken leek hem niet helemaal gepast, dus hij hoopte dat het mondwater hem een fris genoeg adem gaf zodat de rest van de avond verder kon gaan zoals voorheen al op Lucien zijn planning had gestaan. Na de douche leek hij weer precies op schema te liggen en hij moest zeggen dat hij zich niet eens zo slecht meer voelde en zijn gevoel zou snel een stuk beter worden gokte hij zo.
    Toen Lucien de slaapkamer weer inliep, enkel gekleed in een witte handdoek, zat Larsen op zijn bed. Zijn blouse had hij al tactisch opgeknoopt, maar daarnaast had Larsen nog niet heel veel gedaan om het Lucien gemakkelijk te maken. Niet dat Lucien het heel erg vond, hij had er geen probleem mee om een klein beetje moeite te doen voor de blonde prins. 'Nee, al heb ik je wel gemist hoor,' zei Larsen terwijl hij naar Lucien toe liep die nog altijd in de deuropening stond. 'Ahw,' verzuchtte Lucien liefkozend, maar hij kreeg niet de kans om hier verder wat over te zeggen, op hetzelfde moment haakte Larsen zijn duimen achter de handdoek en trok hij Lucien dichter naar hem toe. Lucien voelde Larsen zijn koude vingers tegen zijn huid aan en glimlachte lichtjes, de eerste paar keer hadden Larsen zijn koude vingers hem doen huiveren, maar inmiddels was hij er wel aangewend, vertrouwd wou hij het bijna noemen. 'Ik zie je graag shirtloos maar naar mijn smaak draag je toch nog iets teveel.' vervolgde Larsen zijn vorige woorden grijnzend terwijl hij Lucien zijn handdoek op de grond liet vallen. Lucien keek de blonde jongen met een speelse grijns aan.
    'That's more like it.' zei Larsen terwijl hij een van zijn koude handen op Lucien zijn wang legde. 'Je ziet er een stuk beter uit nu.' Lucien grinnikte terwijl hij zijn handen op Larsen zijn opengeknoopte blouse legde. 'Dat is niet helemaal eerlijk vind je.' zei Lucien terwijl hij Larsen zijn blouse van zijn gespierde schouders afduwde. 'We moeten de balans wel een beetje houden.' voegde hij aan zijn vorige woorden toe terwijl hij de blouse op de grond liet vallen naast de witte handdoek. Lucien zijn handen waren op weg naar Larsen zijn riem toen de blonde jongen naar hem toe leunde.
    'Dus, vertel me eens wat je plannen zijn voor vanavond, ik ben benieuwd...' fluisterde Larsen in Lucien zijn oor, Lucien zijn mondhoeken krulden lichtelijk omhoog terwijl zijn ogen die van Larsen wisten te ontmoeten. 'Maar Larsen, waarom zou ik je iets vertellen als ik het je het veel beter gewoon kan laten zien.' zei Lucien terwijl hij de jongen tegen de deurpost duwde en op hetzelfde moment zijn lippen die van Larsen liet ontmoeten, iets waar Lucien de hele avond al op zat te wachten.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    Adil Zaire Al-Jurjani


    20 | Metanoia |Already drunk in the hallway | Hassim & Mei


    🙈 Son of Man
          🙉 with a minor in Make A Man Out Of You.
    🙊 Baking Club & Muziek
    "Oh god. Jij hebt jezelf moed ingedronken voor het feestje of niet?"
    Adil keek op van de pluizenbol die aan zijn voeten lag en pruilde al knikkend in Mei's richting.
    "Percy gaf me een fles en zei dat ik moest drinken," sprak hij bijna kinderlijk. "Hij aanvaardde enkel "ay" als antwoord," ging hij verder. Opnieuw trok hij aan de hand van zijn vriendin, deze keer opdat ze zich net als hijzelf bukken zou. Zonder los te laten bracht hij hun handen naar de gepresenteerde buik van de tijger toe en streelde samen met Mei zijn zachte buik.
    "Geen zorgen," vertelde hij haar. "Hij doet je niks." Bij deze woorden verscheen een glimlach op zijn lippen, terwijl hij de kat aankeek. "Hij is de liefste tijger die ik ooit al ontmoet heb." Toegegeven; Hassim was de enige tijger die Adil ooit al ontmoet had, maar alsnog was hij ervan overtuigd dat er geen tweede was zoals hij.
    Voorzichtig liet hij de hand van Mei los, zodat ze zelf verder kon strelen. Zelf ging hij ondertussen achter de oren van het gigantische huisdier krabben, precies op het plekje waar Hassim het lekker vond.
    "Hé," bracht hij uit toen het muntje eindelijk was gevallen. "Jij bent ook niet op het feest?" Zijn wenkbrauwen zakten in een frons bij het besef dat het in zijn huidige toestand niet eens in hem was opgekomen te kijken of Mei in het lab was, en hij dus zelf ook niet per sé naar de kelder had gehoeven. Hij kende niet veel van robits en dat soort toestanden, maar hij vond het geweldig de dame tegenover hem eraan te zien sleutelen, en ervoor te zorgen dat ze op tijd en stond wat te drinken en eten binnen kreeg.
    "Hé!" zei hij opnieuw, dit keer veel enthousiaster. "Wil je cupcakes gaan bakken?!"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Qadir Fayez Al-Jurjani

    20 | Ira |Party | Bunny
    A fool off his guard could fall... and fall hard.


    Double Major Bibbidi Bobbidi Boo & Once Upon A Time
    Zwaardvechten, paardrijden & art club
    Secret Evil Club
    "I don't want fun, Love. I want Chaos," klonk het al fluisterend in Qadir's oor. Het waren echter de woorden die Bunny achterwege liet die hem rillingen langs zijn ruggengraat bezorgden. Een duisterde grijns verscheen op zijn lippen. Hij grinnikte toen hij in de gaten kreeg hoe vér het blondje in zijn armen hun spelletje precies wilde drijven.
    "Toon me nog eens een magic trick, why don't ya?" Voor Qadir haar er kon op wijzen dat ze het magische woordje vergeten was, of haar wens in kon willigen. drukte de psychotische studente haar lippen op die van hem. De Arabier sloot zijn ogen en stond hen beiden een moment van overgave toe. Met een grom ging hij in de tegenaanval, probeerde opnieuw de overmacht te krijgen. Hij kuste het blondje dan ook zonder enige vorm van schroom terug, en stapte vooruit tot ze met haar rug tegen een muur werd aangedrukt. Om haar volledig op haar plaats te zetten beet hij kort, maar allesbehalve zachtjes, in haar onderlip.
    "Wil je Chaos, konijnenpootje?" grinnikte hij tegen haar lippen aan. "Watch this..." Hij blikte naar de cobra- tattoo op zijn bovenarm, die in een fractie van een seconde tot leven leek te komen en zich langs zijn lichaam een weg naar de vloer slipte. Met elke centimeter die de slang vooruit kwam groeide ze in omvang, tot er zich een meterslang serpent in de ruimte bevond, dat dreigend met zijn ratel schudde.
    Toen Qadir een onbekende studente hoorde gillen en vervolgens tegen de grond zag staan kon hij alleen maar van harte lachen. De illusie die hij opgewekt had had inmiddels reeds een ander slachtoffer uitgekozen en besloop diegene muisstil langs achteren, om vervolgens zijn denkbeeldige giftanden in diens schouder te zinken.
    "Ik geloof dat het jouw beurt is om je... trucs te tonen," richtte hij zich tot Bunny, die hij ondertussen weer op de grond gezet had.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.