• Metanoia University
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"

    Welcome to The University of Metanoia a place where all our students can work on their happy endings.

    The University of Metanoia is een grote campus waar de afstammelingen van de welbekende sprookjesfiguren gaan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren. Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen en houd hun studenten dicht bij elkaar. Iedereen kent haast iedereen en er is dan ook een strikte regeling wat betreft verboden middelen. Metanoia staat dan ook niet zomaar bekend als de beste school, iedereen is er welkom.

    Zo ook de studenten van Ira University. Waar de meeste sprookjes figuren hun happily ever after uitleefden, was er ook een andere zijde die het hier moeilijker mee heeft gehad. Ira University was een afgelegen kasteel waar de kinderen van de meer duistere figuren heen konden om toch een toekomst te krijgen. Deze school stond niet bepaald goed bekend. Vele studeren gaven er dan ook de brui aan. Echter na een incident werd de universiteit gesloten en stonden veel studenten op straat. Gelukkig opende Metanoia ook voor hen de deuren waardoor er heel wat conflicten op de school ontstonden. Sommige studenten keerden zich tegen de nieuwelingen terwijl bij anderen juist de interesse in het zorgeloze leventje van de anderen gewekt werd.

    Hou jij je stevig vast aan jouw destiny wil je dan toch je eigen verhaal gaan schrijven, hier in the University of Metanoia?


    Once upon a time...




    Speeltopic Rollentopic Praattopic

    ROLES








    The Univeristy of Metanoia

    Charlie George Pan Peter Pan Dom 1.1
    Breezy "Bree" Periwinkle DiavaI 1.1
    Ophelia Oceanusdatter Attina DiavaI 1.1
    Ilyas Cassim of Agrabah Aladdin Kristoff 1.1
    Mei Kiyoko Hamada Hiro Hamada Venustic 1.3
    Olivia Anna Oldenburg Elsa Sombre 1.2
    Name Dochter Rapunzel Balloo Pg
    Adil Zaire Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Beauregard "Beau" Delbert Hawkins Jim Hawkins Dom 1.5
    Name Dochter Belle Alomnia Pg
    Finnley "Finn" Arthur Holm Ariel Venustic 1.5


    Ira Univeristy

    Larsen Niklas Oldenburg Elsa Dom 1.1
    Percival "Percy" Ashley Hook Captain Hook Kristoff 1.1
    [R] Lillian "Lilly" Evil Queen FreeThyself 1.4
    Lucien Étienne Richard Gaston Venustic 1.4
    Name Zoon Hades DiavaI Pg
    Qadir Fayez Al-Jurjani Jafar Hanson 1.3
    Morrigan Zira Prince Scar HICCUP 1.4
    Methuselah "Seth" Grim Reaper Lovecraft 1.4
    Avarice Onyx De Vil Cruella De Vil Sombre 1.5
    Name Parent User Pg





    What if I'm not the hero? What if I'm the bad guy?





    METANOIA


    Het is vrijdag en de laatste lesbel van de week is net gegaan. De studenten van Ira hebben hun eerste schoolweek overleefd en kunnen nu wel wat chaos gebruiken. Enkele studenten van Ira hebben een geheime gang gevonden die leid naar een ondergrondse kamer, welke ze 'The dungeon' gedoopt hebben. Bijna alle Ira studenten weten dat er vanavond een feetje te vinden is zoals ze op hun vorige school waren. Ruig en gevaarlijk! Er is pixiedust te vinden om te snuiven en alle liquors die je kan wensen. Sommige studenten van Metonia hebben er misschien al wel van gehoord en mogen gaan als ze durven.
    Just remember, snitches get stitches.


    Schoolrules [/face]


    ⬧ No alcohol allowed (rum, vodka, wine etc.)
    ⬧No drugs allowed (Pixiedust, eat me pills, goldhay, drink me potions)
    ⬧ No smoking
    ⬧ No fighting
    ⬧ No bullies allowed
    ⬧ No putting spells on other students
    ⬧ No big animals on campus (animals are allowed but you need to take care of bigger animals in the stables)
    ⬧ No contraband
    ⬧ No stealing
    ⬧ After three warnings you'll be expelled for a certain time the headmaster will determine


    RULES



    In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Een reservering blijft 72H staan. Geef aan als je dit niet red vanwege omstandigheden.
    Maximaal 3 personages per persoon.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Dom of Hargreeves maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.
    Dit idee is uitgewerkt door DiavaI, Hargreeves en Dom.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2019 - 14:10 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    L A R S E N      N I K L A S      O L D E N B U R G

    20            Magic studies            With Lucien




    Mijn kaken waren stevig op elkaar geklemd en als ik niet beter wist zou ik zeggen dat mijn bloed aan het koken was. Dat er iets speelde tussen ons, prima maar ze had mijn zusje er buiten te laten. Ik had het erg gewaardeerd had ze Lucien en mij nu gewoon ons ding laten doen maar natuurlijk moest madam weer het laatste woord hebben. Ik vermoedde dat er echter wat meer achter zat dan dat, ze wilde me uitlokken en me over mijn grens slepen zodat zij weer een punt bij kon schrijven.
    Denk het niet, hunny. Mijn ogen hadden zich inmiddels tot spleetjes gevormd en als blikken konden doden had ze nu al lang en breed in haar graftombe gelegen. Ik moest mijn uiterste best doen haar niet aan te vliegen en gelukkig leek ik dit idee even te vergeten toen ik Avarice plots hoorde lachen.
    Ik hechtte niet veel waarde aan relaties maar het voelde toch fijn dat ik Avarice grotendeels aan mijn zijde had. Echter was het effect van haar lach het geen wat me deed grijnzen. Lillian leek het hélemaal niet te kunnen waarderen dat haar beste vriendin om mijn woorden moest lachen.
    "Oh hunny, dat zal toch maar moeilijk gaan, je zusje en ik delen immers een kamer, weet je nog?" grijnsde ze gemeen. Het was maar goed dat ik mijn handen van Lucien had verplaatst want op het moment dat het laatste woord haar mond verliet schoten er verscheidene ijskristallen mijn handen uit, iets wat me lichtelijk in paniek liet raken. Ik deed altijd wel of mijn kracht en ik samen één waren en ik hem goed onder controle had. Dat was ook wel zo maar of ik mijn emoties onder controle had... Ik kon haar wel wat doen maar ik zou me nooit naar haar niveau verlagen. Ik zou niet toegeven aan wat voor show ze graag wilde zien.
    "Of ben je je verstand in de koelkast vergeten?" Ze had me bijna zover gekregen maar ik wist mezelf weer te herpakken. 'Lillian, ik zweer het...' snauwde ik opgefokt met op elkaar geklemde kaken. Ik was dichterbij haar gaan staan en mijn vinger had ik dreigend naar haar uitgestoken. Ik ademde even rustig in en uit om mijn woede onder controle te krijgen voor ik alsnog de neiging kreeg om haar aan haar exstensions mee te sleuren. Ik balde mijn hand nu tot een vuist en keek haar furieus aan. 'Leave me the fuck alone.' siste ik en draaide me snel weer om. Ik kon me maar beter snel weer op Lucien richten voor deze hele avond verpest zou worden door één rotte appel. Hij zou haar nog wel krijgen, alles op zijn tijd.
    Ik wilde net weer verder gaan met waar we gebleven waren tot ik Lucien zijn maag inhoud zag legen op zijn eigen schoenen... Ik sloeg mijn ogen ten hemel en slaakte een diepe zucht. Deze avond ging zo niet als gepland... Het was de bedoeling dat hij zou laten zien wie hier aan de macht waren, wat de Ira studenten in hun mars hadden niet wat ze in hun maag hadden zoals Lucien nu had laten zien. Het was niet de bedoeling om geterroriseerd te worden door omhooggevallen tutjes of om de hele avond verpleegster te gaan spelen voor een dronken jongen... Ik haalde een hand over mijn gezicht en ging vervolgens dichterbij Lucien staan. Ik bood hem mijn arm aan om op te steunen en pakte zijn kin beet in mijn hand zodat hij naar me op moest kijken. Misschien kon ik zo enigzins de schade bepalen. Het was duidelijk dat de jongen niet meer 100% op deze wereld was wat nog een zucht van mijn kant opleverde. 'Kom, laten we je maar even gaan opknappen.' mompelde ik. 'Ik hoef namelijk niet per se de rest van de avond geconfronteerd te worden me je voormalige maaginhoud...' vervolgde ik mijn woorden om me niet helemaal soft te laten lijken. Ik sleepte de half bezopen jongen mee naar de toiletten en parkeerde hem op één van de wc potten. Met enorme tegenzin pakte ik vervolgens zoveel mogelijk papieren handoekjes en verwijderde een groot deel van Lucien zijn voormalig maaginhoud van zijn schoenen. Ik wist niet hoe snel ik het in de dichtsbijzijnde prullenbak moest lozen. 'Laat me dat nóóit meer doen.' zei ik tegen de jongen waarna er nogmaals een zucht mijn lippen verliet. Ik leunde tegen één van de schotten van het wc hokje en liet mijn blik over de jongen glijden, vurig hopend dat er geen restje kots meer te bespeuren was.
    'Oké, wat wil je?' vroeg ik, niet goed wetend wat ik nu met de jongen aan moest.


    How far is far

    B E A U      D E L B E R T      H A W K I N S

    23      🙪      Under The Sea, Once Upon A Time      🙪      With Finn




    Een brede grijns speelde rond mijn lippen. Ik wist wel dat een potje Zeeslag mijn beste vriend over de streep zou krijgen. Als er één ding was waar Finn een zwak voor had waren het potjes Zeeslag met mij. Finn was wel fan van meerdere bordspellen maar Zeeslag bleef favoriet, waarschijnlijk omdat ik hem zelden kon verslaan. Ik heb hem er wel eens van verdacht vals te spelen maar daar was hij toch net te onschuldig voor.
    'Oké deal. Ik was sowieso al van plan om te gaan, maar potje zeeslag erbij, maakt het alleen maar beter.' ik rolde speels met mijn ogen. 'Het is dat ik van je hou Finnley...' lachte ik.
    'Ieuw, dat is basically incest.' was Finn zijn antwoord op mijn zogenaamde geflirt met hem. Ik grijnsde breed en kon een lach niet inhouden. 'Inderdaad, dus geloof me broertje het zijn enkel complimentjes.' knipoogde ik naar hem. Ik kende Finn al een hele tijd en inmiddels waren we zo close dat we basically familie waren.
    Ik was echter geen goede grote broer als ik mijn broertje niet zou plagen. 'Hou op,' was Finn zijn antwoord toen ik verder borduurde op het onderwerp zeemeerminnenstaart. Ik wist dat zijn moeder en zus deze bezaten en dat deze bij Finn ontbrak, iets wat ik stiekem toch wel jammer vond. Het leek me oprecht cool om een zeemeerman te kennen. Weet je wel, iemand die mijn persoonlijke zee taxi zou kunnen spelen als ik eens niet per schip zou willen reizen.
    'Ik kan trouwens al heel snel zwemmen, onderschat dat niet.' ik zuchtte grijnzend en knikte langzaam. 'Ja, Finn, dat weet ik.' lachte ik zacht. 'Wrijf het er maar in, wrijf het er maar in...' zei ik overdreven. Hoewel mijn schip zich merendeels in de lucht bevond waren er ook tijden waar ik de zee verkoos, iets waar ik erg van kon genieten. Ik was dol op de zee en nam er graag zo nu en dan een duik in. Deze passie deelde ik uiteraard met Finn echter kon Finn het niet laten zijn skills te showen wanneer we samen tijd doorbrachten in het water. Het was iets wat ik echt wel kon hebben, ik gunde het mijn beste vriend juist om zo'n gaaf talent te hebben.
    Vervolgens had Finn me verteld dat hij een zekere Ira student, wie toevallig ook een piraat was, wel erg interessant vond. Uiteraard wekte dit mijn interesse en moest ik daar het mijne van weten...
    Natuurlijk kon ik het niet laten hem hier ook even mee te plagen door erg "aantrekkelijke" stereotyperende uiterlijke eigenschappen van een piraat op te noemen. 'Ik ben zo blij dat jij er niet zo uitziet, ik zou je niet meer aan kunnen kijken,' één van mijn wenkbrauwen schoot omhoog. 'En bedankt, ik wilde net wat nieuws gaan proberen...' grapte ik. 'Maar in ieder geval, een crush zou ik het nog niet willen noemen, maar hij is niet oninteressant.' was de jongen zijn uiteindelijke antwoord op mijn ondervraging. 'Hmm, "niet oninteressant" klinkt wel spannend.' grijnsde ik en wiebelde plagend met mijn wenkbrauwen. 'Nee, ik ben je maar aan het plagen. Je moet helemaal zelf weten wie je leuk vindt. Al blijf ik natuurlijk wel graag up to date met je date avonturen.' zei ik en knipoogde overdreven naar Finn.
    'Wat, ik was je alleen een compliment aan het geven over je leuke krulletjes. I would kill for those.' een speelse grijns ontstond rond mijn lippen. 'Ja, ja, dat zeggen ze allemaal...' lachte ik. 'Kietelkill, natuurlijk.' mijn grijns werd nog iets breder. 'Je kent me te goed...'
    Gelukkig voor Finn hoefde ik geen maatregelen te nemen en leek de jongen al snel weg te lopen bij de spiegel zodat we het avontuur aan zouden kunnen gaan. Ik had hem bij zijn arm gegrepen en de deur mee uit gesleept, op naar het feest.

    De muziek was al overduidelijk te horen in de gang, iets wat mijn hart met iedere stap die ik zette harder liet kloppen. Stiekem vond ik het toch wat spannend. Eenmaal we de plaats van het feestje gevonden hadden stopte ik voor de deur en draaide me naar Finn toe. 'Laten we er een geweldige avond van maken, oké? En als het niets is maken we rechtsomkeer, ja?' zei hij en kneep even bemoedigend in Finn zijn hand.


    How far is far

    ❅            ❅

    Het deed me echt goed om te horen dat Ilyas graag langs wilde komen in de zomer, dat leek me zo gezellig. Vooral als zijn knuffelkat mee kwam, dat was zo'n lieverd. Al was mama er niet zo'n fan van, zij was meer van de elanden. Toen ik vertelde hoe het met me ging knikte hij begrijpend, Ilyas wist precies wat ik bedoelde. Zijn hand lag op mijn schouder, dat gaf een heel fijn gevoel. Hij had ontzettende warme handen tegen mijn koude huid. Zijn woorden over Hassim als wingman brachten me wat moed om te vertellen dat hij die niet nodig had, omdat hij mij had. Die woorden kwamen er dan ook met een gemeende glimlach uit. Ilyas kreeg een beetje een verlegen blik op zijn gezicht en zijn wangen werden iets warmer, ik kon het temperatuur verschil meteen voelen. Ook mijn wangen werden warm, waardoor ik vluchtig om me heen keek om af te koelen en mezelf bij elkaar te rapen.
          'Het eh, het wordt steeds drukker he?' bracht ik dan ook uit in de hoop dat het naar een wat simpeler onderwerp ging. Ilyas keek de ruimte even door en knikte. Het werd wel ook meteen gezelliger door de drukte.
          'Zin om te dansen?' vroeg Ilyas dapper vervolgd door een beet in zijn lip. Ik raakte even kort in trance door wat hij met zijn lippen deed, dat zag er heel erg leuk uit, meer dan leuk zelfs. Ik knikte voorzichtig en stak mijn hand uit, zodat hij deze aan kon nemen en me naar de dans kon leiden.
          'Als we het dan nog niets vinden kunnen we het feestje verlaten?' stelde hij nog voorzichtig voor. Het feestje verlaten met Ilyas, dat klonk wel erg spannend en leuk. Eerst het dansen maar een kans geven dan...
          'Goed plan,' glimlachte ik naar hem terwijl we samen langzaam begonnen te bewegen op de muziek. De muziek was compleet anders dan ik gewend was, het was geen klassieke muziek voor een Waltz, dus ik wist niet helemaal hoe ik hier op moest bewegen.
          'Hoe dans je op deze muziek...' vroeg ik dan ook verward. Ik had mijn handen op zijn schouders gelegd, die nogal hoger waren dan die van mij. Ik keek een beetje rond naar de andere dansende mensen in de hoop dat ik hier wat van opstak, maar ik snapte er niks van. Mijn heupen bewogen wel wat heen en weer op de muziek, maar veel verder dan dat kwam ik niet. Ik kreeg het ontzettend warm van het bewegen en misschien ook wel omdat ik zo dicht bij Ilyas stond.
          'Het is best warm, vindt je niet?' ik stak mijn vinger in de lucht en creëerde wat koele lucht boven ons, het zorgde voor een fris briesje, net genoeg om het niet meer zo warm te hebben.

    Olivia Anna Oldenburg
    You will find the warmth of love in the coldest of ice.

    Olivia - onderwijs - outfit - The party with Ilyas&Lisea


    - thank you for existing -

    Avarice Onyx De Vil
    You can't do epic shit with basic people.

    ☆ ★ ☆
    Avarice - Architechture - outfit - the party
    with Lillian

          'Klaar met snauwen, kitty cat?' vroeg ik aan Lilly terwijl ze nog vurig naar Larsen keek. Larsen had ondertussen zijn rug al naar haar toegekeerd en was met Lucien de andere kant op gegaan. Ik haakte mijn arm weer in die van Lillian en trok haar wat dichter tegen me aan.
          'Tenzij er nog een andere imbeciel ons pad kruist, is dat een ja.' Glimlachte Lil mijn kant op terwijl ook wij weg liepen van de gespannen sfeer.
          'Trek het je niet aan mop, jullie doen het elkaar aan, het heeft helemaal geen zin.' Zei ik dan ook eerlijk. Het was oprecht amuserend om Lillian en Larsen te zien discussiëren, maar het was toch zo nutteloos. Eens waren het goede vrienden van elkaar, nu is het meer een haat/liefde relatie.
          'Fancy a drink, love?' stelde Lilly voor waarop ik met een brede glimlach knikte. Samen liepen we naar de tafel met drank, waar tot mijn teleurstelling veel minder sterke drank stond dan verwacht.
          'Hm, beetje teleurstellend, maar vooruit.' Mopperde ik terwijl ik twee bekers pakte en in de één wat likeur goot, vervolgd door blokjes ijs.
          'Wil jij ook een likeurtje of wil je iets anders?' vroeg ik terwijl ik mijn beker al aan mijn lip zette en er een flinke slok uit nam. Ik had op mijn kamer al aardig wat gehad, dus ik had niet veel meer nodig. Achter mijn bh haalde ik een zakje met een glitterend goedje vandaan. Met een donkere blik en onaardige glimlach keek ik Lillian aan.
          'Tijd voor wat pret.' Grinnikte ik terwijl ik even kort om me heen keek om te kijken of niemand onze kant op keek. Nonchalant leunde ik voorover en goot ik iets van het glitterende goedje in de punch. Dit zal het feestje gezellig maken.
          'Eens zien hoe lang de prinsjes en prinsesjes het volhouden op de Punch.' Snel stopte ik het zakje weer weg achter mijn bh, misschien dat ik later met Lillian nog iets kon gebruiken als we daar zin in hadden.



    - thank you for existing -

    Lisea Melisita

    You were like a wonderful bloom
    in a garden full of weeds.


    Lisea - kunst & magie - outfit - gangen met Olivia & Ilyas



    Zodra Olivia mij vertelde dat ik iets lekkers mocht kiezen voor haar, liep ik richting de bar. Onderweg had ik mijn hand op Lucien zijn schouder gelegd, maar daar had hij niet op gereageerd zoals ik had gehoopt. Ergens had ik gehoopt wat meer uit te lokken. Hoewel hij soms echt verschrikkelijk was, kon ik het altijd heel gezellig met hem hebben. We hadden we een aantal keer afgesproken, zonder dat onze ouders ervan wisten natuurlijk. Mijn moeder met name zou me vermoorden. Ze had zo'n hekel aan Gaston, Luciens vader. Ik snapte het wel, want hij ging vroeger echt te ver. Maar tijden veranderen, mensen veranderen. Lucien was in ieder geval anders, hij reageerde niet op precies diezelfde manier, op een betere manier.
          Eenmaal bij de bar aangekomen moest ik even wachten, maar al snel was ik aan de beurt. Met een klein glimlachje bestelde ik wat drankjes. Nog geen twee minuten later stond het voor mijn neus. Dat was snel. Voorzichtige stapte ik van mijn kruk af, waarna ik het goedje nog bijna over de rand van het bekertje liet gaan ook. Voor me zag ik hoe Ilyas en Olivia begonnen te dansen. Ze waren zo schattig samen. Het was overduidelijk dat Olivia hem leuk vond. We hadden het er samen wel eens over gehad. Eigenlijk had ik hen niet willen storen in het moment, maar Olivia en Ilyas moesten toch hun drankjes krijgen. Ik kon hier niet voor eeuwig met drie bekers blijven staan. Ze zouden uit mijn handen vallen.
          Met een grote glimlach op mijn gezicht liep ik naar de twee tortelduifjes toe. Het ging vrij goed, aan de sfeer te merken. 'Hee, ik kom jullie even storen. Hier zijn jullie drankjes.' Voorzichtig overhandigde ik hun hun bekers. Eerst Ilyas, toen Olivia. Zodra ik bij mijn vriendin aankwam, stootte ik haar voorzichtig met mijn arm aan. De grijns op mijn lippen moest haar genoeg zeggen. 'Ik ga even iemand zoeken, zie jullie straks', zei ik. Rustig liep ik weg, richting een hoekje, waar ik Olivia nog net kon zien, maar zij mij niet. Ik moest toegeven, het was lichtelijk ongemakkelijk om daar in mijn eentje te staan. Ik had zo snel nog niet iemand gezien waar ik zin mee had om te praten. Lucien en Larsen leken immers genoeg aan elkaar te hebben en de rest waren al zo ver heen dat er geen eer aan te behalen viel. Waar bleef iedereen? Natuurlijk had ik niet verwacht dat al mijn vrienden er zouden zijn, maar dit was wel heel minimaal. Zo'n sociaal persoon als ik was, kon ik er niet tegen om in mijn eentje te staan.

    Qadir Fayez Al-Jurjani

    20 | Ira | Fashionably late | Bunny
    A fool off his guard could fall... and fall hard.


    Double Major Bibbidi Bobbidi Boo & Once Upon A Time
    Zwaardvechten, paardrijden & art club
    Secret Evil Club
    "O frabjous day!" kwam er vrij spontaan vanuit het blondje, al kreeg Qadir de indruk dat het niet geheel gemeend was. Hij bleef dan ook in stilte staan, observerend, terwijl zijn speelkonijntje verder ging.
    " He said "I look for butterflies
    That sleep among the wheat:
    I make them into mutton-pies,
    And sell them in the street.
    I sell them unto men,' he said,
    "Who sail on stormy seas;
    And that's the way I get my bread --
    A trifle, if you please." " Hij gaf het niet graag toe maar gedurende een moment hing de Arabier volledig aan de lippen van Bunny. De cadans waarmee ze het vers opdroeg was bijna hypnotiserend, al helemaal in combinatie met haar zoete stem. Haar lach verbrak de magie waarin hij dreigde zichzelf te verliezen, en hij kon niet zeggen dat hij daar rouwig om was.
    "Je kon het me ook gewoon vragen, Qadir." Zijn blik viel kort op de hand die kort tussen haar boezem verdween.
    "Just the place for a Snark," sprak hij, meegaand in de psychotische denkwereld van de dame voor hem.
    Tot zijn grote teleurstelling ging het om een zakje met pillen waarvan hij niet eens moest vragen wat ze waren en wat ze zouden doen. Zonder enige aanstalten om de aangeboden pil aan te nemen bleef hij Bunny aan staren. Ook toen ze de pil op haar tong gelegd had kwam hij niet in actie. De illusie die hij gecreëerd had veranderde naar iets duisterders, naarmate zijn humeur begon om te keren. De lichtgevende paddenstoelen leken te verwelken, en de felle neon-kleuren werden gedimd tot pasteltinten die bovendien nog eens door de zon verschenen leken. Zo snel als het gebeurde eiste hij terug de controle op, over zowel zijn magie als zijn emoties en was het weer als seconden voorheen.
    De afgunstige blik die op zijn gezicht verschenen was maakte dan ook weer plaats voor een geniepige grijns.
    "BunBun, waarom zou ik pillen slikken als ik dit kan doen zonder?" sprak hij, om zich heen gebarend naar het bedrieglijke Wonderland. Hij zette zijn drankje neer op het dichtstbijzijnde oppervlak. Vervolgens liet hij zijn handen onder haar billen glijden en tilde haar op, haar benen om zijn middel leggend. "Hebben we niet genoeg fun zonder die troep?" ging hij met een uitdagende blik verder. "Of zal ik nog wat andere tovertrucs uit de kast halen?" De dubbele betekenis achter zijn woorden kon er niet dikker op liggen. Hij hoopte gewoon dat het genoeg was om haar te overtuigen die pillen niet verder te pushen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Lucien Étienne Richard



    Son of Gaston | 22 years | Ira | Outfit | At the party |With Larsen

    Lucien wist niet meteen wat hij moest door en keek dan ook een beetje naar het plasje wat net uit zijn eigen maag was gekomen. Daarna keek hij naar Larsen, met zijn wangen die een klein beschaamd blosje aannamen, wat heel wat zei voor Lucien, want hij raakte niet erg snel beschaamd. Hij gaf trouwens ook niet erg snel over en hij had zeker nog nooit overgegeven door de drank. Hij haatte dan ook het idee dat Larsen nu waarschijnlijk dacht dat Lucien echt helemaal bezopen was en daardoor hem zijn maaginhoud toonde. Waar Lucien had veerwacht dat Larsen direct tien stappen naar achteren toe deed, stapte de blonde jongen in plaats daarvan dichter naar Lucien toe. Even dacht Lucien dat Larsen hem alsnog zou zoenen, maar ergens wist hij ook wel dat dit een belachelijk idee was. Larsen zijn slanke vingers omklemden Lucien zijn kin waarmee hij Lucien dwong in Larsen zijn ijsblauwe ogen te kijken. Lucien glimlachte een beetje dromerig naar Larsen in een soort poging hem te tonen dat hij oké was.
    'Kom, laten we je maar even gaan opknappen.' zei Larsen vervolgens. 'Ik hoef namelijk niet per se de rest van de avond geconfronteerd te worden me je voormalige maaginhoud...' Larsen nam Lucien zo'n beetje onder zijn vleugel om hem mee te krijgen naar de toiletten. 'Sorry,' mompelde Lucien een beetje vaag tegen Larsen terwijl hij een toilet hokje in duwde. Lucien had ergens wel gedacht dat hij deze avond hier met Larsen zou stranden, maar niet in deze situatie. Hij liet Larsen dan ook maar zijn gang gaan, terwijl hij Lucien zijn schoenen ontdeed van zijn ex-maaginhoud.
    'Laat me dat nóóit meer doen.' zei Larsen terwijl hij het wc-papier waarmee hij Lucien zijn schoenen schoon had gemaakt weg gooide. 'Dat ben ik zeker ook niet van plan,' mompelde Lucien terwijl hij zijn handen door zijn donkere haar heen haalde. 'God, ik baal zo van mezelf,' zei Lucien terwijl hij Larsen schuldig aan keek. 'Het spijt me wel, ik zal wel je avond hebben verpest.' Lucien wist niet helemaal of hij Larsen moest vertellen over Seth zijn trucs, hoe de zoon van de ripper blijkbaar had gedacht dat hij grappig was. Lucien wist niet wat erger was Larsen die dacht dat hij de drank niet kon verdragen of dat Lucien zoveel angst had gehad dat hij over zijn nek was gegaan, beide klonken niet bepaald aantrekkelijk. 'Het was niet de drank.' zei Lucien uiteindelijk maar kortaf, hoewel dit natuurlijk alles behalve overtuigend klonk.
    'Oké, wat wil je?' vroeg Larsen uiteindelijk, Lucien duwde zich langzaam omhoog van de wc, moest nog weer even zijn balans vinden, maar keek toen recht naar Larsen. 'Ik voel me best oké,' zei hij. 'Maar ik moet zeggen dat mijn party stemming een beetje verdwenen is.' voegde hij er aan toe. 'Wat wil jij?'

    Finnley 'Finn' Arthur Holm



    Son of Ariel and Eric| 21 years | Metonia| Outfit | His room | With Beau

    'Inderdaad, dus geloof me broertje het zijn enkel complimentjes.' zei Beau, nadat Finnley de jongen er op had gewezen dat hij het misschien niet echt op prijs zou stellen als hij met hem zou gaan staan flirten. Finnley hield van Beau, maar hij kon zichzelf niet in een relatie zien met Beau, knuffelen met Beau, jazeker, maar verder dan dat zou hij nooit met zijn beste vriend gaan.
    'Ja, Finn, dat weet ik.' zei Beau, waarmee hun gesprek weer verder ging over de zeemeerminnenstaart die blijkbaar iedereen voor Finnley wenste. 'Wrijf het er maar in, wrijf het er maar in...' Finnley grinnikte kort. 'Ach jij hebt ook je goeie kwaliteiten, maak je maar geen zorgen. Ik heb zwemmen en zeeslag en jij bent de aller beste piraat die ik ken.' zei Finnley.
    Uiteindelijk had Beau het gesprek weten te sturen naar Percy, wie Finnley niet oninteressant vond zoals hij het Beau zelf duidelijk had willen maken. 'Hmm, "niet oninteressant" klinkt wel spannend.' zei Beau dan ook, een duidelijke grijns speelde op het gezicht van de krullenbol. Finnley schudde kort zijn hoofd terwijl hij zijn beste vriend aankeek. 'Nee, ik ben je maar aan het plagen. Je moet helemaal zelf weten wie je leuk vindt. Al blijf ik natuurlijk wel graag up to date met je date avonturen.' zei beau vervolgens. Finnley gaf de jongen een zacht plagend duwtje. 'Komt helemaal goed, maar ik wil het ook meteen weten als jij vanavond of wanneer dan ook een leuk iemand ontmoet.' zei Finnley.

    Uiteindelijk wisten de twee jongens toch de kamer te verlaten, voornamelijk dus omdat Beau Finnley wist over te halen met hem mee te gaan. Finnley vond het nog wel even zoeken om de juiste ruimte te vinden, het feest bevond zich in een kelder waar Finnley zelf ook nog nooit was geweest. Het verbaasde hem dan ook dat de Ira studenten deze kelder hadden weten te vinden, terwijl de Metonia studenten hier nog nooit waren geweest. Of misschien juist wel en had niemand Finnley er over verteld. 'Laten we er een geweldige avond van maken, oké? En als het niets is maken we rechtsomkeer, ja?' zei Beau terwijl hij de deur open duwde. Finnley keek met grote ogen naar alle feestende mensen, de lichamen die tegen elkaar aan schuurden. Hij probeerde niet te verwonderd te kijken, want hij wou niet doen alsof dit een geheel nieuwe wereld voor hem was, maar toch, hij vond het misschien een beetje vreemd. 'Oké, is dit dan het moment dat we een rechtsomkeer maken?' vroeg Finnley terwijl hij een beetje schaapachtig naar Beau glimlachte. 'Oké nee ik weet wat je gaat zeggen,' ging hij al verder voordat Beau er een woord tussen kon krijgen. 'Eerst even proberen, voordat je echt opgeeft.' sprak hij uit Beau zijn naam.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

          Nesrin       Feyre
    Kantine – Talking to Seth and Ilyas– outfit – 20



    "Oh no honey, the horns are only up there to hold the halo."
          Nesrin wist niet of ze beledigd had moeten zijn bij het feit dat Seth haar aanbod zo vlugjes had afgeslagen. De tijd om daarover na te denken had ze echter niet gekregen want hij was al snel naar het door haar aangewezen doelwit gelopen. Lichtelijk geïrriteerd trok ze haar neus op en volgde ze hem toch met haar blik. Haar nieuwsgierigheid won het van haar eigendunk.
    Ze kon niet alles zien van wat er gebeurde en ving slechts enkele woorden op, maar de blik van Lucien sprak boekdelen. Haar mond zakte wat open en haar ogen werden wat groter. Geschrokken kneep ze met haar ogen toen Seth zijn zeis richting Luciens gezicht zag gaan. Hij ging deze keer wel erg ver. Van een afstandje zag ze hoe Lucien zijn maaginhoud over zijn schoenen heen gooide. Kort vertrok haar gezicht, ze had nooit goed tegen de geur of het zicht van kots gekund. Al snel voelde ze dan ook haar eigen maaginhoud lichtjed omhoog komen. Vol afschuw probeerde ze deze zo goed en kwaad als het ging tegen te houden. Nog niet eerder was ze zichzelf dankbaar geweest voor het feit haar avondeten te hebben overgeslagen. Ze zag hoe Larsen Lucien meetrok naar de wc en het restje kots op de vloer achterlieten. Kort trok ze haar neus op, de meerderheid was dan misschien in zijn eigen schoenen beland dat was helaas niet alles geweest.

          Ze tuitte kort haar lippen, haar plan zou waarschijnlijk als vanouds grandioos verkeerd gaan en toch besloot ze de gok te maken. Haar ogen gloeide groen op en met een korte beweging probeerde ze de grond het laatste restje kots te laten opnemen. Voorzichtig liep ze wat dichterbij en toen ze zag dat het succesvol was geweest was ze met een triomfantelijk blik doorgelopen naar de dranktafel. Zonder iets tegen Seth te zeggen scande ze vlug de tafel. Nog altijd kon ze geen non-alcoholisch drank vinden. Zuchtend plukte ze een biertje van de tafel en waar ze zonet nog genoot van het feit niet gegeten te hebben had ze nu alweer spijt. Drinken zonder bodem was over het algemeen een wat minder strak plan.
    "Dat was wel lichtelijk overdreven niet." Nu richtte ze zich weer tot Seth met getuitte lippen. Ze had haar gezicht ietwat gekanteld en stond met een arm op de dranktafel gekanteld. Ze liet voor een paar seconden een stilte vallen voor ze verder praatte.
    "Maar het aanzicht was wel vermakelijk." Een glimlach verscheen op haar gezicht en met een elastiekje bond ze haar haren samen in een staart.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    B E A U      D E L B E R T      H A W K I N S

    23      🙪      Under The Sea, Once Upon A Time      🙪      With Finn



    Zodra de deuren naar het feestje opende en ik de aangeschoten, tegen elkaar aan bewegende menigte zag klonk een potje Zeeslag met Finn plots erg aantrekkelijk. Mijn blik schoot snel naar de jongen naast me, wie net als ik met grote ogen naar de voorstelling die zich voor ons afspeelde aan het kijken was. Ik slikte even. Misschien had Finn toch wel een beetje gelijk...
    Echter is niet geschoten altijd mis. Het was niet helemaal mijn ding om mezelf vol te tanken met alcohol houdende drankjes en me de hele avond tussen zweterige, dansende mensen door te wurmen maar ik had het ook nog nooit echt geprobeerd...
    'Oké, is dit dan het moment dat we een rechtsomkeer maken?' vroeg Finn en mijn blik vond die van hem weer. Voor ik er überhaupt op kon reageren opende hij zijn mond alweer. 'Oké, nee ik weet wat je gaat zeggen. Eerst even proberen, voordat je echt opgeeft.'
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem lichtelijk perplex aan. Het duurde even voor zijn woorden echt tot me doordrongen en ik kon een lach niet meer ondedrukken. Mijn arm sloeg ik rond zijn schouder en ik grijnsde breed. 'Oh, Finn, je kent me té goed.' zei ik lachend. 'Dan kun je vast ook wel voorspellen wat mijn antwoord daar op gaat zijn?' knipoogde ik naar hem en gaf hem een speels schouderklopje.
    Ik schraapte mijn keel en probeerde een iets minder nerveuze houding aan te nemen. Ik was de geen die Finnley hier mee naartoe had gesleept dus ik moest het voortouw nemen en doen of ik wist waar ik mee bezig was.
    'Ik, uh... laten we maar beginnen met een drankje.' besloot ik en liep richting de tafel waar de drankjes op uitgestald stonden. 'Ik weet dat alcohol niet echt ons ding is maar we kunnen het wellicht proberen?' stelde ik voor aan Finn en beet wat onzeker op mijn lip. Dit had allemaal zo'n goed idee geleken maar nu begon er enige twijfel te ontstaan. 'Bovendien, wat kan er precies gebeuren als we één glaasje drinken? Het is niet of we van een enkel glaasje dronken worden.' lachte ik nog altijd wat nerveus.
    Vervolgens draaide ik me om naar de dranktafel en bestudeerde de verschillende bekertjes die verschillende kleuren substanties in zich hadden. Ik dronk eigenlijk nooit alcohol en had er dus ook de ballen verstand van.
    'Oké, wil je het doorzichtige, het donkere of het fel gekleurde goedje?' vroeg ik aan Finn en moest hard mijn best doen om niet in lachen uit te barsten. Deze beschrijving klonk wel erg zielig. 'Hoe gedraag je je precies als een gemiddelde Uni student?' lachte ik en schudde uit zelspot mijn hoofd. 'Misschien moet ik maar iemand zoeken die me daar bijles in kan geven.' lachte ik. Mijn hand bewoog ik twijfelend over de bekertjes heen. 'Keuzestress...' mompelde ik grijnzend.
    'Hmm, oké, ik denk dat ik dan toch maar voor het fel groen gekleurde drankje ga...' mompelde ik en pakte de beker er tussenuit. 'Ik heb werkelijk geen idee wat het is maar het ziet er vrolijk uit.' ik haalde mijn schouders op. Ik zou er echt niets aan over houden, iedereen dronk het immers. Keek maar naar de piraat waar Finn een oogje op had, die dronk de hele dag door alcohol en naast dat hij wat traag reageerde en merendeels sliep leek hij ook nergens last van te hebben.
    'Welke wil jij?'


    How far is far

    L A R S E N      N I K L A S      O L D E N B U R G

    20            Magic studies            With Lucien



    Het had een leuke avond moeten worden maar in plaats van dat hij zich vermaakte op het feestje stond hij hier nu in de toiletten restjes kots van Lucien zijn schoenen te vegen. Ik wist niet zo goed wat ik nu met de jongen aan moest. Hij leek weer bij te zijn en leek verder ook nergens last van te hebben. Toch vertrouwde ik het niet helemaal en kon hij maar beter even rustig aan doen. 'God, ik baal zo van mezelf.' zei Lucien en ik richtte mijn blik op de grond toen Lucien me schuldbewust aan keek en slikte even. 'Het spijt me wel, ik zal wel je avond hebben verpest.' zei de jongen en mijn blik gleed weer langzaam naar de jongen. Was hij nou serieus zijn excuus aan het aanbieden? Lucien Richard? Dat was wel de laatste persoon waarvan ik het zou verwachten.
    Het duurde even voordat ik het helemaal besefte. Na een moment van stilte wilde ik hem vertellen dat het oké was en dat we het achter ons konden laten, toen Lucien weer begon met praten. 'Het was niet de drank.' sprak de jongen kort. Ik trok één van mijn wenkbrauwen uit verbazing op. 'Wat was het dan?' vroeg ik lichtelijk verbaasd. Het leek me sterk dat deze kotsbui niet in verband stond met al de alcohol die hij deze avond al geconsumeerd had.
    Vervolgens had ik hem gevraagd wat hij nu precies wilde. Ik keek hem strak aan toen hij opstond van de wc en wilde al naar hem toe rijken toen hij begon met wankelen, al leek hij snel zijn balans weer gevonden te hebben. 'Ik voel me best oké maar ik moet zeggen dat mijn party stemming een beetje verdwenen is.' zei hij en ik lachte even cynisch. 'Oké, jij bent echt ziek. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat jij geen zin had in een feestje...' mompelde ik, inmiddels met mijn armen over elkaar geslagen. Ik liet mijn blik even kort over hem heen gaan en mijn blik verzachtte iets. Misschien kon hij er niet alles aan doen... Zo was Lucien gewoon, flirten met alles wat los en vast zat en het liefst hele dagen feesten. Misschien had hij hem nu juist wel bespaard van een nare avond. De stemming zat er namelijk niet echt in... 'Het is al goed,' zei ik zacht en haalde mijn neus kort op. Dit was al heel wat voor mij.
    'Ik ben eigenlijk ook niet in een feest stemming.' zei ik en wist er zelfs een klein glimlachje uit te persen. 'Maar ik zie het eerlijk gezegd ook niet zitten om de rest van de avond in een wc hokje door te brengen.' lachte ik. 'Ik vind het erg gezellig hoor, maar we kunnen ons gesprek ook ergens voortzetten waar het net iets meer hygiënisch is.' zei ik. 'Zolang je belooft niet weer over te geven wil ik de rest van mijn avond best met jou spenderen.' zei ik met een kleine grijns.
    'Zeg jij maar waar je heen wil.' zei ik en stak mijn arm door die van hem zodat hij toch nog wat steun aan me had.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2019 - 18:29 ]


    How far is far

    Lucien Étienne Richard



    Son of Gaston | 22 years | Ira | Outfit | At the party |With Larsen

    Eigenlijk had Lucien gehoopt dat Larsen niet verder zou vragen nadat hij kort opmerkte dat het lozen van zijn maaginhoud niet door de geconsumeerde drank kwam. Echter liet Larsen het er helaas niet zo makkelijk bij zitten. 'Wat was het dan?' vroeg Larsen hem, Lucien liet een kleine zucht over zijn lippen rollen, waarna hij opkeek naar de blonde jongen. 'Seth,' begon hij, waarna hij kort zijn schouders ophaalde, maar hij wist ook wel dat dit lang niet genoeg uitleg zou geven voor Larsen. Tenzij Lucien wou beamen dat hij gewoon enorm misselijk werd van het zien van Seth zijn gezicht, maar dat was waarschijnlijk niet geloofwaardig. 'Ik weet niet precies wat hij deed, maar volgens mij wou hij mijn laatste levens minuten laten slaan ofzo, maar toen ook weer niet.' Lucien keek even naar Larsen. 'Dat klinkt dus totaal ongeloofwaardig hè?'
    Vervolgens had Larsen Lucien gevraagd wat hij nu wou doen, iets waar Lucien niet helemaal zeker over was. Hij wou Larsen zijn avond niet verpesten en wou de prins dan ook zeker niet verplichten de rest van zijn avond met hem te spenderen, maar een enorme behoefte om weer naar binnen te gaan had hij ook niet. Aan de andere kant was het misschien juist beter als hij nu met opgeheven hoofd naar binnen liep om Seth te laten zien dat zijn valse plagerijen hem niet zoveel deden. 'Oké, jij bent echt ziek. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat jij geen zin had in een feestje...' zei Larsen, toen Lucien had opgemerkt dat zijn feeststemming een beetje was verdwenen. Een zachte lach rolde over Lucien zijn lippen heen. 'Dan heb je mij nog nooit gezien om 10 uur 's ochtends met een kater,' zei Lucien, waarna hij even zijn wenkbrauw optrok, Larsen had wel het kampioenschap overdrijven gewonnen, want Larsen had hem zeker ook wel eens 's ochtends met een kater meegemaakt.
    'Het is al goed, ik ben eigenlijk ook niet in een feest stemming.' zei Larsen uiteindelijk, waardoor Lucien zijn lippen in een kleine glimlach omhoog krulden. 'Maar ik zie het eerlijk gezegd ook niet zitten om de rest van de avond in een wc hokje door te brengen.' zei Larsen. 'Zolang je belooft niet weer over te geven wil ik de rest van mijn avond best met jou spenderen.' Lucien wist niet precies of dit een uitnodiging was tot meer, maar in dat geval moest hij waarschijnlijk nog even grondig zijn tandenpoetsen. Hij kon zich voorstellen dat Larsen geen zin had speeksel met hem uit te wisselen als dat van hem nog altijd vaag naar zijn ex-maaginhoud smaakte, maar om nu meteen voor te stellen om terug naar zijn kamer te gaan was misschien een beetje te veel van het goeie. 'Zeg jij maar waar je heen wil.' zei Larsen, terwijl hij Lucien vastpakte alsof hij nog altijd alle steun van de wereld nodig had.
    'Ik wil wel even naar buiten, een luchtje scheppen,' zei Lucien terwijl hij zich losmaakte van Larsen. 'Ik voel me echt wel alweer prima, ik heb je helemaal niet nodig.' zei Lucien, terwijl hij kort zijn wenkbrauw naar Larsen optrok en de jongen voorging het wc hokje uit, waarbij hij al half tegen de deurpost aan botste. Terwijl hij zich weer bij elkaar probeerde te rapen draaide hij zich half om naar Larsen. 'Kijk, gaat prima.' mompelde hij, waarna hij even een blik in de spiegel wierp boven de wasbakken, zelfs voor zijn doen zag hij er nu echt niet uit en dat was voor Lucien vrijwel onmogelijk.

    Finnley 'Finn' Arthur Holm



    Son of Ariel and Eric| 21 years | Metonia| Outfit | His room | With Beau

    Het kon aan Finnley liggen, maar zodra ze binnen de kerker stapten leek de temperatuur ook meteen met 10 graden omhoog te zijn gegaan of het waren de zenuwen die hem nu echt overvielen. Hij voelde zich totaal niet comfortabel op deze plaats, het lag niet aan de mensen of het gezellig doen gedeelte. Normaal gesproken was Finnley namelijk best goed in socializen en met nieuwe mensen praten, maar het was deze setting die hemd oncomfortabel maakte. 'Oh, Finn, je kent me té goed.' zei Beau tegen hem, Finnley lachte naar zijn beste vriend. 'Dan kun je vast ook wel voorspellen wat mijn antwoord daar op gaat zijn?' Finnley schudde kort zijn hoofd. 'We gaan er voor woehoe,' grapte hij terwijl hij Beau speels een duw met zijn schouder gaf.
    Toen Finnley naar Beau keek leek hij al even zo min op zijn gemak te zijn op deze plaats, Finnley wist niet of hem dit nou echt geruststelde of dat dit hem alleen maar zenuwachtiger maakte. Ergens was het wel fijn dat hij niet de enige was die zich hier een beetje vreemd voelde, maar als Beau hier met alle zekerheid rond paradeerde zou hij zijn vriend gewoon achterna kunnen lopen. 'Ik, uh... laten we maar beginnen met een drankje.' stamelde Beau. 'Ja is goed,' mompelde Finnley, maar hij betwijfelde dat ze hier een gewoon glas cola hadden of een glas wijn daar deed Finnley dan ook nog wel eens aan, maar wijn leek hem een beetje te chique voor dit feestje. 'Ik weet dat alcohol niet echt ons ding is maar we kunnen het wellicht proberen?' voegde Beau aan zijn eerdere woorden toe, Finnley knikte. 'Don't knock it till you try it,' mompelde hij, de wijze raad die hij wel vaker eens van Beau had gehoord.
    'Bovendien, wat kan er precies gebeuren als we één glaasje drinken? Het is niet of we van een enkel glaasje dronken worden.' zei Beau, Finnley wou de jongen er eigenlijk op wijzen dat hij niet wist wat er allemaal in de drankjes zat hier. Zijn ouders hadden hem voor dat de Ira studenten bij hen op de universiteit waren gekomen gewaarschuwd voor de drankjes die de studenten wisten te brouwen. Ze waren niet zo als hen, elk drankje kon als een soort vergif zijn, het mocht er vaak dan nog zo kleurrijk en onschuldig uitzien, de buitenkant kon bedriegen. Echter wou Finnley ook niet de hele avond overal kritiek op hebben., 'Misschien moeten we juist maar dronken worden, het schijnt dat je sociale vaardigheden daar een stuk beter van worden.'
    Inmiddels waren de twee aangekomen bij de dranktafel waar allemaal kleurrijke drankjes op uit gestald stonden. Terwijl Finnley ze uitvoerig bestudeerde klonk Beau zijn stem alweer naast hem. 'Oké, wil je het doorzichtige, het donkere of het fel gekleurde goedje?' zei Beau. 'Hoe gedraag je je precies als een gemiddelde Unistudent?Misschien moet ik maar iemand zoeken die me daar bijles in kan geven.' Een lach rolde over Finnley zijn lippen heen bij het horen van Beau zijn opmerking. 'Ik denk helaas dat je daar iemand anders voor moet vinden.' zei Finnley.
    'Keuzestress...' zei Beau. 'Hmm, oké, ik denk dat ik dan toch maar voor het fel groen gekleurde drankje ga...Ik heb werkelijk geen idee wat het is maar het ziet er vrolijk uit.' Fel groen deed Finnley denken aan onheil, aan vergif. 'Weet je het zeker?' vroeg hij Beau dan ook twijfelend, hij zag zijn beste vriend liever niet vergiftigd, maar hij wou hem ook niet direct verbieden van het groene drankje te drinken. Als Beau groen wou dan moest hij dat ook vooral doen.
    'Welke wil jij?' vroeg Beau uiteindelijk ook aan Finnley, Finnley keek twijfelend naar de variatie aan drankjes, maar dat in zijn ooghoek een ira studente staan met een fel roze drankje. Als zij het kon drinken, zou het toch ook wel safe zijn voor Finnley. 'Ik vind roze wel een mooie kleur.' zei hij dan ook terwijl hij een roze drankje tussen de rest vandaan pakte. 'Op hoop van zegen.' zei hij dan ook terwijl hij zijn glas naar Beau hief.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    L A R S E N      N I K L A S      O L D E N B U R G

    20            Magic studies            With Lucien



    Eigenlijk maakte het me helemaal niet meer uit wat voor excuus Lucien had voor wat er gebeurd was. Het was nou eenmaal gebeurd en ik hoefde er niet iedere vijf minuten terug aan herinnerd te worden. Lucien had beweerd dat het niet van de alcohol kwam, iets wat me sterk leek. Waar zou het anders van moeten komen? Ik had hem dan ook lichtelijk spottend gevraagd wat hem dan had laten doen overgeven. 'Seth,' was zijn antwoord en ik trok mijn wenkbrauwen op alvorens ik begon met lachen. 'Seth?' vroeg ik lachend. 'Hij hoeft niet per se je smaak te zijn maar om echt misselijk van hem te worden gaat wel erg ver.' grinnikte ik.
    'Ik weet niet precies wat hij deed, maar volgens mij wou hij mijn laatste levens minuten laten slaan ofzo, maar toen ook weer niet.' ik fronsde even en keek Lucien aan. Oh, Seth had zijn verradelijke mind tricks op Lucien afgevuurd. Natuurlijk. Lucien was wel altijd de pineut maar hij was dan ook wel een vrij makkelijk slachtoffer.
    Ik grinnikte even en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik geloof je, ik weet wel waar Seth toe in staat is.' mompelde ik.
    'Maakt ook niet uit, het is nu toch al geschied.' zei ik met een kleine speelse grijns. Vervolgens constateerde ik dat er wel echt iets mis moest zijn met Lucien gezien hij plots geen zin meer leek te hebben in een feestje. 'Dan heb je mij nog nooit gezien om 10 uur 's ochtends met een kater,' ik grijnsde en haalde mijn schouders kort op. Oh ja, dat was wel eens gebeurd maar dat was inmiddels al weer een tijdje geleden. 'Hm, daar kom ik dan morgenochtend dan vanzelf achter.' grijnsde ik breed en ik deed net of dat ik heel onschuldig was. Nadat Lucien toe had gegeven dat hij eigenlijk helemaal niet meer in de stemming was voor een feestje sloot ik me er uiteindelijk ook bij aan. De toon was al gezet na het voorval tussen mij en Lillian en ik had er eerlijk gezegd ook niet zo heel veel trek meer in. Daarnaast zou ik een avondje met Lucien ook helemaal niet erg vinden. Mits hij het overgeven achterwegen zou laten dan.
    Ik wist eigenlijk niet goed waar ik nu met de jongen heen moest dus liet ik hem die keus maar maken. 'Ik wil wel even naar buiten, een luchtje scheppen,' was Lucien zijn besluit en ik knikte om hem vervolgens wat steun aan te bieden. Ik zag het al voor me dat zodra hij één stap probeerde te zetten hij zou belanden op de niet al te schone wc vloer. Echter leek Lucien niet zo van mijn hulp gediend te zijn en wrikte hij zich meteen weer los uit mijn grip.
    'Ik voel me echt wel alweer prima, ik heb je helemaal niet nodig.' ik trok mijn wenkbrauwen verbaasd omhoog. Oké prima, zoek het dan maar uit. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek toe hoe hij tegen de deurpost aan knalde. Ik keek hem met een lichtelijk arrogante grijns aan. 'Ja joh, gaat helemaal prima.' zei ik en liep hoofdschuddend achter hem aan.
    Eenmaal we buiten waren was het een heuse verademing. Ik was eerlijk gezegd wel een beetje klaar met al dat lawaai en al die mensen om me heen. Alleen Lucien was prima. 'Kijk uit, paal.' grijnsde ik toen ik Lucien al naar rechts zag afwijken. Ik schudde nog eens met mijn hoofd en ging op één van de muurtjes zitten. Hopelijk kon hij zich na een luchtje scheppen weer enigszins gedragen...


    How far is far

    Lucien Étienne Richard



    Son of Gaston | 22 years | Ira | Outfit | At the party |With Larsen

    Toen Lucien een blik naar zichzelf in de spiegel wierp schrok hij toch wel een beetje van zichzelf. Zijn huid die normaal een licht gebruinde kleur was nu lijkbleek, zijn haar wat hij van te voren in model had gebracht stak niet bepaald charmant meer alle kanten op. Wat dat betrof was het maar beter ook dat ze nu het feest zouden verlaten, Lucien hoefde nou niet perse zo gezien te worden door zijn klasgenoten. Hij was niet voor niets de meest aantrekkelijke jongen van de school, die titel, die hij zichzelf misschien had gegeven, moest hij ook vasthouden. Dat kon hij niet in zijn huidige staat.
    Wel deed Lucien terwijl hij langs de spiegel liep nog een snelle poging zijn donkere haren terug in model te duwen, misschien wist hij Larsen deze avond nog een beetje te charmeren. Het was echter ook de afleiding die Lucien had van zichzelf in de spiegel die er vervolgens voor zorgden dat de jongen half tegen de deurpost aan wist te wandelen. Waardoor hij Larsen waarschijnlijk niet bepaald kon overtuigen dat hij op zijn eigen benen kon staan. 'Ja joh, gaat helemaal prima.' hoorde Lucien de jongen met een sarcastische ondertoon zeggen. Lucien wierp kort een blik naar achteren naar de blonde prins. 'Hè, jij zou ook afgeleid zijn als je zo'n knappe jongen in de spiegel zou dien,' zei Lucien, waarna hij naar de jongen grijnsde, ook om hem te tonen dat hij zich echt wel weer oké voelde.
    Heel misschien had Lucien Larsen nog wel een beetje nodig gehad, de trap die hen de kelder uitbracht leek plots een stuk gevaarlijker dan aan het begin van de avond. Echter was Lucien veel te koppig om toe te geven dat hij toch wel een handje van Larsen kon gebruiken. Gelukkig wist Lucien het wel tot buiten te maken, waarna hij even diep adem haalde. De koele avondlucht voelde een stuk beter dan de muffe lucht die in de kelder had gehangen. Langzaam liep hij over het pad, zijn best doend om netjes zijn ene voet voor de andere te zetten alsof hij over een danskoord liep. Echter was dat misschien niet zijn beste tactiek, want hoe hard hij ook zijn best deed hij wist toch licht uit te wijken in de richting van een lantarenpaal. 'Kijk uit, paal.' hoorde hij Larsen dan ook achter zich. In plaats van tegen de paal aan te lopen pakte Lucien de paal vast en wist hij er om heen te draaien alsof hij een paaldanser was. 'Dat was juist de bedoeling,' zei hij waarna er een zacht gegrinnik over zijn lippen rolde. Hierna wandelde hij snel Larsen weer achterna die een laag muurtje als zit plek had uitgekozen. Lucien leunde tegen hetzelfde muurtje aan, zijn hand leunde 'nonchalant' op Larsen zijn bovenbeen. 'Dus, Ice Prince, wat wil je nu doen.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Lisea Melisita

    You were like a wonderful bloom
    in a garden full of weeds.


    Lisea - kunst & magie - outfit - gangen met Beau & Finn



    Even keek ik om me heen. Was er dan echt niemand waar ik even een praatje bij kon maken? Lucien en Larsen waren nog steeds bij elkaar, dus daar hoefde ik ook niet naartoe te gaan. Olivia en Ilyas wilde ik sowieso niet storen, hen had ik immers niet voor niks alleen gelaten. Na nog even rondgekeken te hebben kwamen Beau en Finn ineens in zicht. Finn, op zo'n feestje? Drankjes halen bij de bar? Dat was nieuw. Ik had ze nog nooit zo gezien. Vond ze ook niet echt het type voor dit soort feestjes. Beau misschien wat meer dan Finn. Hij hield zich naar mijn mening altijd liever wat afzijdig. Deed liever zijn eigen ding in een vertrouwde omgeving. Maar dat was maar hoe ik hem kende. Wie weet was hij diep van binnen wel heel anders, had hij verschillende persoonlijkheden bij verschillende mensen. Na een slok van mijn drinken te hebben genomen liep ik dansend hun kant op. Hopelijk viel het dan niet teveel op dat ik een tijdje in m'n eentje had gestaan. Helaas kreeg ik na nog geen twee stappen te hebben gezet minstens de helft van een drankje over me heen. Mijn witte broek was duidelijk besmeerd, had een roze vlek. 'Ach, hoort erbij, niet zeuren', dacht ik bij mezelf. Ik had door willen lopen, maar kreeg een hele preek van de dramaqueen naar mijn hoofd gegooid. Blijkbaar was ik degene die niet had uitgekeken, het was mijn eigen schuld. Sure. Geïrriteerd liep ik door, waarna ik zonder verdere obstakels bij de twee heren aankwam. 'Finn, Beau, wat doen jullie hier? Begrijp me niet verkeerd, maar ik had jullie hier niet verwacht!' Direct viel er een gevoel van vertrouwen over me heen. Ik vond het prima om nieuwe mensen te leren kennen, maar met je vrienden zijn voelde toch beter. Gulzig nam ik nog een slok van mijn drankje. Zodra het in aanraking kwam met mijn tong begon het te tintelen. De smaak van watermeloen en suikerspin kwam me tegemoet. Heerlijk. 'Finn, hoe bevalt The Light we Lost?' Hiermee doelde ik op het boek van Jill Santopolo dat ik hem laatst had aangeraden. Ik nam in ieder geval aan dat hij er ondertussen wel aan was toegekomen.
          In mijn ooghoek keek ik naar Olivia, die ondertussen haar handen op Ilyas' schouders had gelegd. Dit ging in ieder geval de goede kant op. Om me heen hoorde ik de geluiden van dronken en dansende studenten. Iemand stond op de bar te dansen, de ander stond te kotsen in een hoekje. De geur van zweet kwam me keer op keer weer tegemoet, waar ik bijna van moest kokhalzen. Ik moest mezelf dan maar afleiden met nog een beetje drank. Weer een slok. 'Kom, wel een beetje dansen he!' Zelf gooide ik mijn handen in de lucht en zwierde mijn heupen heen en weer. Af en toe gooide ik er een gek dansje doorheen. Heerlijk vond ik het. Dit was het echte leven, dit was echt genieten. 'Niet te verlegen! Kom!', gierde ik van het lachen.

    B E A U      D E L B E R T      H A W K I N S

    23      🙪      Under The Sea, Once Upon A Time      🙪      With Finn




    Stiekem was ik toch wel erg blij dat ik Finn had over weten te halen met me mee te gaan. Ik was waarschijnlijk sowieso wel een kijkje gaan nemen maar met mijn beste vriend aan mijn zijde was het toch een stuk leuker dan alleen. Hoewel ik net zo min ervaring had met feestjes als dat Finn dat had probeerde ik er maar wat van te maken. Van één ding was ik zeker, op vrijwel ieder feestje vloeide de drank rijkelijk. En hoewel Finn en ik genoeg lol beleefde zonder alochol in ons systeem was ik stiekem wel een beetje benieuwd. Ik stelde dan ook voor een drankje te proberen, er eigenlijk niet bij stil gestaan te hebben dat dat er misschien ook nog iets anders in de beker zou kunnen zitten naast alcohol.
    Het was makkelijk de Ira studenten te wantrouwen, iets waar ik niet aan toe wilde geven. Ik was er nog steeds van overtuigd dat ze een eerlijke kans verdiende. Toch bezorgde alcohol me wel een beetje de zenuwen, ook omdat ik totaal geen idee had van hoe ik me zou gaan gedragen met alcohol op. Ik zocht dan ook een beetje naar bevestiging bij mijn beste vriend, die het net zo spannend leek te vinden als ik.
    'Misschien moeten we juist maar dronken worden, het schijnt dat je sociale vaardigheden daar een stuk beter van worden.' waren Finn zijn wijze woorden. Ik lachte en schudde mijn hoofd alvorens ik mijn schouders ophaalde. 'We kijken wel waar het schip strand.' lachte ik en keek Finn aan. 'Ik wil best je haren vast houden als je moet overgeven hoor.' grijnsde ik speels.
    Vervolgens hadden we ons begeven naar de dranktafel en kwam het moment waarop we een keuze moesten maken. Ik moest toegeven dat iedere beker een vreemde substantie in zich had. Vervolgens had ik dan toch maar voor het fel groene drankje gekozen. 'Weet je het zeker?' had Finn nog gevraagd en ik beet lichtelijk twijfelend op mijn lip. 'Deze lijkt het meest op limonade.' antwoordde ik lachend. Daarnaast rook het goedje ook enorm zoet, zo zoet dat je de alcohol bijna niet meer kon bespeuren.
    Natuurlijk moest Finn ook een drankje uitkiezen, ik ging het niet alleen doen. 'Ik vind roze wel een mooie kleur.' ik grijnsde. Natuurlijk. Ik knikte kort en zocht het bekertje met het roze drankje er in op en overhandigde deze aan Finn.
    'Op hoop van zegen.' zei Finn en hief zijn glas naar me. Ik grijnsde en deed hetzelfde. 'Cheers,' lachte ik waarna ik al mijn moed bij een raapte en een slok nam. Het goedje brandde in mijn mond en ik voelde duidelijk hoe het zich via mijn slokdarm een weg naar beneden baande. Ik kon nou niet zeggen dat ik het nou zo geweldig vond maar misschien was het nog wat te vroeg om er over te oordelen.
    'Finn, Beau, wat doen jullie hier? Begrijp me niet verkeerd, maar ik had jullie hier niet verwacht!' klonk de stem van Lisea. Ik draaide me naar haar om. 'Oh, hey Lisea.' glimlachte ik naar haar waarna ik mijn schouders ophaalde. 'Normaal zijn feestjes ook niet echt ons ding maar we wilde het eens proberen. Met jou in de buurt wordt het vast gezellig, toch?' zei ik. Vervolgens vroeg ze Finn naar een boek geloof ik en niet veel later begon ze te dansen. Ik grinnikte om haar vrolijke verschijning. 'Kom, wel een beetje dansen he!' ik schudde kort mijn hoofd en besloot vervolgens haar voorbeeld maar te volgen. Een beetje lol kon geen kwaad. Ik zette mezelf nu misschien wel compleet voor gek maar ik had niet het idee dat het iemand op zal vallen. Meer dan de helft leek iets te diep in het glaasje gekeken te hebben en de rest was bezig met hun eigen drama. 'Niet te verlegen! Kom!' lachte Lisea en ik lachte met haar mee terwijl ik op kwam met de meest vreemde dansmoves waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. 'Kom op, Finn, laat ons wat zien!' lachte ik naar mijn beste vriend en trok hem aan zijn arm om hem aan te sporen ons te vergezellen op de dansvloer.


    How far is far