• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Alvast een klein stukje Maddie ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Hanson schreef:
    (...)

    Hij is Linden Rose's engeltje en wie hem pijn doet krijgt Hadeon op zich afgestuurd. I have spoken.


    Ahwww ik denk dat Lucas wel wat bescherming kan gebruiken hihi.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Eli is af en open voor relaties :Y) Brombeer Harvey is ook zo goed als af, be aware, hij ziet er intimiderend uit, maar is erg beschermend over de mensen die hij vertrouwd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kristoff schreef:
    Eli is af en open voor relaties :Y) Brombeer Harvey is ook zo goed als af, be aware, hij ziet er intimiderend uit, maar is erg beschermend over de mensen die hij vertrouwd.


    Oeh I bet Nox is not one of those people...


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Oké ik ga weer helemaal overnieuw beginnen met Maddie, aangezien ik had af had en toen iets verkeerds deed en toen was ze weg!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    Oké ik ga weer helemaal overnieuw beginnen met Maddie, aangezien ik had af had en toen iets verkeerds deed en toen was ze weg!


    Ohnoes D': that sucks so bad, ik heb dat ook zo vaak muh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kristoff schreef:
    (...)

    Ohnoes D': that sucks so bad, ik heb dat ook zo vaak muh


    Soooooo sad! Ik was echt chagrijnig hahaha. Misschien had ik niet tot half drie door moeten werken, want ik heb het dus nog nooit gehad. En ik rust niet voor het profiel weer exact hetzelfde is.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    (...)

    Soooooo sad! Ik was echt chagrijnig hahaha. Misschien had ik niet tot half drie door moeten werken, want ik heb het dus nog nooit gehad. En ik rust niet voor het profiel weer exact hetzelfde is.



    OHNO D': that's so long! *sending you writing vibes* you can do it!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Venustic schreef:
    (...)

    Ahwww ik denk dat Lucas wel wat bescherming kan gebruiken hihi.


    Hahaha Linden Rose is een Mensje van 1.62 dus aan haar zelf zal hij niet veel hebben wat bescherming betreft tho hahaha.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Preservation schreef:
    Oké ik ga weer helemaal overnieuw beginnen met Maddie, aangezien ik had af had en toen iets verkeerds deed en toen was ze weg!


    Ooh gosh poor thing D:


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Relatielijstje Linden Rose

    Harvey Armistead
          Linden Rose kent Harvey al zowat haar hele leven. Toen zij geboren werd zat hij net in de heerlijke puberteit, samen met haar broer Quentin. De twee jongens waren beste maatjes, en amper bij elkaar weg te slaan. Linden Rose kan zich dan ook geen enkel familiefeest herinneren zonder Harvey erbij.

    Wat Linden Rose echter niet weet is hoe diep de band van de mannen echt liep. Quentin was al jaren geleden achter de ware aard van Harvey gekomen en had maar wat graag het geheim bewaard. Hij raakte gefascineerd door de Roedel en alles wat ermee te maken had, zo danig zelfs dat hij er zijn studie naar nam. Zijn hele thesis stond in teken van wolven.
    Door de jaren heen werd zijn rol in Lupus Sanguinibus ook steeds prominenter. Hij voorzag alibi's en dwaalsporen voor de Wolven, patrouilleerde de bossen op volle maan en kreeg langzaam maar zeker de bijnaam Guardian aangemeten binnen de Roedel. Op een gegeven punt ontdekte hij echter iets dat niet alleen zijn Roedel, maar alle Wolven de kop kon kosten en hij spendeerde bijna elk uur dat hij wakker was om het uit te pluizen.
    Het is echter diezelfde fascinatie en positie die hem fataal zouden worden.
    Toen Linden Rose zeventien was mocht ze met Quentin en hun vader mee uit jagen, op herten. Het was voor Quentin de ideale gelegenheid om nog wat veldwerk te verrichten zonder dat aan het daglicht kwam wat hij werkelijk deed. Wat een schitterend familie bonding experience moest worden eindigde in een tragisch catastrofe. Het drietal werd aangevallen door wat Linden Rose zich enkel herrinnert als een grote hond. Het meisje werd in de chaos uit de weg geduwd door haar vader – die zijn kroost wilde beschermen, stootte daarbij haar hoofd en raakte buiten westen.
    Toen ze bijkwam bevond ze zich in de armen van Harvey, die haar weg aan het dragen was. Met het laatste beetje kracht dat ze had keek ze over zijn schouder heen en zag de vreselijk verminkte lichamen van haar vader en broer liggen – levensloos. Haar hartverscheurende schreeuw deed al het nabije wildleven vluchten.
    De tweede keer dat ze bij kwam bevond ze zich in het ziekenhuis, omringd door haar moeder en haar vrienden. Ze moest enkele nachten blijven, ter observatie en om op krachten te komen. Het was een traag proces. Elke keer als Linden Rose in slaap viel schreeuwde ze zichzelf nog geen twee uur later uit haar nachtmerries wakker (het gebeurt ook nu nog vaker dan haar lief is). Zodra ze wakker is herrinert ze zich echter zo goed als niks, vanwege de klap en vanuit het defensiemechanisme dat haar lichaam tegen dit trauma heeft ingeschakeld.
    Op de momenten dat haar moeder niet bij haar kon blijven, ook toen de bezoekuren voorbij waren, was Harvey daar om haar gezelschap te houden, om haar te troosten.

    Dat heeft hun band zeker versterkt. Linden Rose voelt zich zo intens veilig bij Harvey in de buurt. Hij is een rots in de branding voor haar, iemand waar ze naar op kijkt en alleen maar respect en liefde voor heeft. Ondanks haar jonge leeftijd schuwt ze zich er dan ook niet voor hem op de vingers te tikken als hij teveel gedronken heeft, om hem vervolgens zelf naar huis te brengen uit angst dat hij anders niet veilig aankomt. Ze kan met hem over alles praten, of probleemloos uren in stilte naast hem zitten.
    De waarheid is dat zielsveel van hem houdt, alleen heeft ze zelf niet in de gaten dat het wel degelijk volledig anders zit dan een broeder-zusterband.
    Orpheus Grey
         

    Eli Bellamy
          Ook Eli kent Linden Rose al sinds haar kindertijd. Ondanks hij een paar jaar ouder is nam hij het wel eens op voor haar tegen haar pestkoppen, waardoor ze hem langzamerhand meer en meer zelf ging opzoeken. Al gauw holde ze achter hem en Nox aan in hun ettelijke race'jes naar de theeshop van zijn ouders, met de boodschap: "Wait for me! I've got tiny legs!". Het is ook via Isilde en Bile dat ze haar liefde voor thee ontwikkeld heeft.
    Ondertussen is zij één van de weinigen die zich permiteert zijn haren goed te leggen, dan wel voorafgegaan door de mededeling dat ze dat van plan is én neemt ze het op zich met hem te gaan shoppen. Verder vindt ze het ook heerlijk hem in de bib te zien verschijnen en maakt ze altijd tijd om hem voor te lezen.
    Mensen complimenteren hen wel eens dat ze een leuk stel zijn, waarmee zij dan zowat in een deuk liggen. Er speelt namelijk absoluut niet romantisch tussen deze twee.
    Vee Laurier
          Zeggen dat Vee en Linden Rose vrienden zijn is een overstatement, maar het Mensje heeft op z'n minst wel het gevoel door haar getolereerd te worden en dat is genoeg voor haar. Het raakt haar wel als Vee aan het smack-talken is maar ze heeft een vermoeden dat er meer achter schuilt dan ze laat merken. Ze beseft wel dat haar bark steviger is dan haar bite. Af en toe zal ze zich er dan ook aan wagen Vee een knuffel te geven, als het moment zich er toe leent.
    Als Vee weer eens iemand anders aan het intimideren is zal Linden Rose het spelletje wel meespelen, en haar achteraf pas vragen of dat nu echt nodig was.
    Dove Lazaroth
         
    Nox Zion
    Aan Nox heeft Linden Rose goede en minder goede herinneringen. Als kinderen hadden ze het heel fijn met elkaar, en Eli erbij. Zo danig zelfs dat ze rond hun 16e wel wat meer dan vriendschap begonnen voelen. Linden Rose stemde blozend in toen Nox haar mee uit vroeg. Enkele dates later wilde Nox de dame kussen, maar werd echter tegen gehouden door Hadeon. Voor Linden Rose kwam het over alsof hij zich halverwege bedacht, waardoor ze lichtjes op haar hart getrapt werd. Omdat Nox niet uit zou moeten leggen dat hij zijn lichaam moest delen met een demoon zweeg hij over het voorval en Linden Rose durfde er niet naar vragen. Wat het ook was dat ze hadden kunnen hebben is hierom langzaam doodgebloed.
    Ondertussen ligt dat alles in een ver verleden en hebben de twee hun vriendschap voor elkaar terug gevonden. Ze is blij dat Nox haar vaker en vaker lijkt op te zoeken, en geniet van elk moment met haar maatje.
    Hadeon
    Linden Rose is zich niet bewust van het bestaan van Hadeon, en dus ook niet welke impact ze op hem heeft.
    Lucas Sanders
         
    Maddie Travers
    We are the Meridames. Redheads assemble! Linden Rose vindt het heerlijk om nog iemand in het dorp te hebben met rode haren. Ze moet dan ook altijd heel erg lachen als het tweetal weer eens door elkaar gehaald wordt. Toen ze Maddie voor het eerst zag wist ze enkel verlegen te lachen, in de hoop dat de andere dame de eerste stap zou zetten. Ondertussen kennen ze elkaar zo goed dat ze wel eens in elkaar's kleerkast gaan winkelen omdat ze qua type en figuur vrijwel hetzelfde zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Relatielijstje Orpheus
    Linden Rose Orbin
         
    Eli Bellamy
         
    Vee Laurier
          Vee kan Orpheus zo ontzettend op de kast jagend, al doet hij zijn best dat niet te laten merken. Aan de andere kant moet ze wel iets goed doen, gezien ze hem vaak weet te overhalen tot dingen waar hij uit zichzelf niet eens aan zou peinzen. Ze is tegelijk zijn grootste criticus en zijn luidste supporter. Hij zal het nooit toegeven maar hij is haar stiekem dankbaar dat ze hem een excuus geeft af en toe eens de boog te ontspannen.
    Dove Lazaroth
         
    Nox Zion
          Ondanks Nox niet tot zijn Roedel behoort houdt Orpheus een oogje in het zeil over deze jongen. Vanuit de familie-archieven heeft hij informatie verzameld inzake precedenten en doet zijn best om Nox te helpen zichzelf te wapenen tegen Hadeon. Hij heeft een oprechte appreciatie voor de jongen.
    Hadeon
          Met Hadeon is het echter een heel ander verhaal. Hij wist de demoon nog ergens te tolereren, tot deze zonder enige aanleiding zijn Maddie aanviel. In een fractie van een seconde schoot Orpheus in actie en had hij Hadeon bij de nek vast met zijn tanden, om hem vervolgens per direct voor de raad te slepen.
    Elk laatste beetje neutrale gevoelens jegens hem zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Hij noemt hem dan ook consistent Halfling, om hem op zijn eigen grootste zwakte te duiden.
    Harvey Armistead
    Orpheus is bijzonder loyaal aan zijn Alfa, omdat hij nog nooit reden heeft gehad hem in twijfel te trekken. Het enige waar hij het niet mee eens is is dat Harvey hem als mogelijke opvolger ziet voor de Alfa-positie. Hij is de man als een grote broer gaan zien, en heeft het idee dat anderen dat ook daadwerkelijk wel eens denken omdat ze qua karakter zoveel raakvlakken hebben.
    Lucas Sanders
         
    Maddie Travers
    Hoewel hij al jaren met haar verloofd is heeft Orpheus zijn Maddie vorig jaar pas voor het eerst ontmoet. Hij was gelijk een beetje van zijn à propos en voelde een puzzelstuk op zijn plaats vallen.
    Inmiddels is hij dol op haar, is ze zowat zijn reden van bestaan geworden. Vroeger was Orpheus met geen stokken uit bed te krijgen, en sinds Maddie er is kan de dag niet vroeg genoeg beginnen. Elk uur dat hij met haar kan spenderen is er alsnog één te weinig. Hij zou letterlijk zijn leven voor haar geven.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Iemand suggesties voor codenames voor mijn peeps? :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kristoff schreef:
    Iemand suggesties voor codenames voor mijn peeps? :Y)


    APOLLO. Griekse god dat hij er rondloopt. Zou verboden moeten worden.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    (...)

    APOLLO. Griekse god dat hij er rondloopt. Zou verboden moeten worden.


    Heheheh :'D Harvey voelt zich verkeerd. :Y) hahaha nee nee Zou inderdaad wel bij Eli kunnen passen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH