• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Yin Yang :Y)


    That's so smart Holy Hell.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Vee's nickname is Raven.
    Verwijzend naar de zwarte kleur van haar lokken en wolvenvorm, en ravens are omens of death / keepers of secrets / creatures of intelligence.
    En dat vind ik wel een mooie voor Vee. (;


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Love it.

    Nu begin ik voor Orpheus te twijfelen. Sentinel vind ik namelijk ook wel leuk en passend.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is ook gaaf. Dan is het maar net wat je wil denk ik, Oracle en Orpheus ligt qua toon misschien enigszins op een lijn, of wil je dan juist dat het helemaal niet hetzelfde klinkt.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mithridatism schreef:
    Vee's nickname is Raven.
    Verwijzend naar de zwarte kleur van haar lokken en wolvenvorm, en ravens are omens of death / keepers of secrets / creatures of intelligence.
    En dat vind ik wel een mooie voor Vee. (;


    Passend.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik doe Yin Yang, vind ik eigenlijk wel heel passend haha, zou ik nooit op gekomen zijn denk ik so thanks! Dan is Nox Yang (warmte, liefde en licht) en Hadeon Yin (kou, haat en donker).


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Hii!
    Scarlett is af en ook open voor relaties!
    Sta voor alles open (:
    En als iemand een goede suggestie heeft als code naam, let me hear it!

    Zou iedereen tegen morgenmiddag hun rol afgewerkt kunnen hebben? Dan zou ik graag het speeltopic openen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Also, gezien er geen Alfa's voor Versipellis zijn; maken we er een bèta-Roedel van? Dat iedereen dezelfde positie heeft, dezelfde verantwoordelijkheid en beslissingen gezamenlijk worden genomen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Of twee NPC alfa’s?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mithridatism schreef:
    Of twee NPC alfa’s?


    Misschien dit inderdaad! Tenzij iemand nog zin heeft om 2 Alpha's te maken :Y) Harvey needs someone to dispise hahah :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zo verleidelijk maar twee rollen is echt genoeg haha. Zijn er trouwens nog mensen die hun rol niet af hebben dan?


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mithridatism schreef:
    Of twee NPC alfa’s?


    Dat kan ook zeker, als daar meer voorstanders van zijn.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mijn rol is af! Verschillende relaties heb ik ook al besproken!
    Dus Scar is ready!
    Ik kan als t morgen opent wel pas maandag ochtend beginnen ermee maar denk dat dat geen probleem is toch?

    Het Speeltopic

    Zijn er voorkeuren of originele ideeën voor een beginsituatie?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.