• Ik heb hier al een eeuwigheid niet meer gereageerd maar dat maakt me geen ruk uit! Vandaag kwam mijn teamleider naar me toe en hij heeft me een 40-uurcontract aangeboden! Het is mijn eerste vaste contract (altijd 0-uren gehad) en ik loop sindsdien al te grijnzen.

    Dus mijn Blauwe Maandag is zo blauw nog niet ;]
    Hoe verloopt jullie Blauwe Maandag?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ah superfijn!! Mijn blauwe maandag is relatief ook best prima, had een economie schoolexamen waar ik helemaal geen zin in had, maar die bleek best prima te doen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Leuk dat je hier weer komt reageren. En awesome, gefeliciteerd!

    Mijn dag verloopt niet anders dan andere dagen. Wel heb ik nu een gesprek met een van mijn vrienden die ik lang niet gesproken heb, dus mijn dag is ook zo slecht nog niet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Proficiat! *O*
    Mijn dag is niet anders dan anders. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eindelijk werd nodig tijd! Ik zei toch dat je een vaste baan kon vinden? (hoera) (dance)


    Let's drink Jasmin tea!

    Dankjulliewel allemaal! :] Ik begreep nooit waarom mensen zo'n big deal maakte van een vast contract maar nu snap ik het haha


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gefeliciteerd dat is onwijs fijn!

    Ik moest helaas toch werken voor n collega. Op n normaal vrije dag dus dat was jammer, gelukkig maar n halve dag en net uit eten geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oehh gefeliciteerd!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gefeliciteerd! Fijn dat je nu eindelijk een vast contract krijgt. Is het net zoals bij tijdelijke contracten dat het voor een bepaalde tijd is of zit het anders?

    De laptop en ik hadden vandaag weer eens ruzie of beter gezegd het programma/ding wilde het niet doen zoals ik wilde. Dus ik was aardig gefrustreerd. Leermomentje, aangezien ik sommige dingen te snel wil doen en er beter de tijd voor kan nemen.


    Physics is awesome

    Ooooh super tof!! Gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you