• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Morgen 2 uur en 45 minuten met de trein + bus naar Leeuwarden voor mijn minor (;
    En dat elke maandag voor het komende half jaar.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2020 - 17:00 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alright ik geef het op, alles waar ik op hoopte is hopeloos, ik ben de helft van mijn vrienden kwijt en ik haat mijn lichaam


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Are we flirting? Yes, yes we are. Do I like it? Yes. Do I like him? A LOT. Ahhhhhhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sure I'm writing snek boi doing naughty snek things over a chapter for my own story.


    Guardian of the Eastern Gate

    Pff vandaag was écht niet mijn dag..
    En die snee bovenop mijn duim zit daar ook niet echt prettig. Zie daar maar eens op een redelijk fatsoenlijke manier een pleister op te krijgen 😑
    Maar het is gelukt, denk ik..
    Hopelijk blijft ie ook de hele nacht een beetje zitten


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Aaaarg stomme deur. Mijn nagel gebroken en dat terwijl ze net allemaal zo mooi gelijk waren.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En, wie heeft 18/40 gescoord voor haar paper terwijl ze 19/40 nodig had om er door te zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoogvliegers is echt een fucking goede Nederlandse serie. Mijn god.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag even kennis gemaakt op m'n stage adresje voor de komende 8 weken. Super leuke mensen en heb er best wel veel zin aan om weer eens op een basisschool rond te lopen.
    Nu even lekker schrijven voor één van m'n drafts op Wattpad. Ben eerst bezig geweest met mijn huiswerk voor de minor - een oude 3F rekentoets maken... ben bij vraag 29 vd 45 en mijn hand doet pijn. De rest morgen maken en dan nu ook echt gaan schrijven ^^

    [ bericht aangepast op 4 feb 2020 - 21:09 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    its not like anyone's going to miss you dumbass


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik verveel me -.-

    Now I feel even worse, great


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik weet niet of dit antwoord nou voor minder of meer chaos in mijn hoofd zorgt.. xD
    En hier dacht ik nog dat 2020 beter zou zijn dan het eind van 2019. Ha ha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als mijn lichaam nou eens een keer mee gaat werken, zou dat fijn zijn.


    Stenenlikker