• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil naar Londen ahhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gods, when will I learn that I need to stop moving oceans for people who wouldn’t walk though the rain for me?

    I’m always the one that cares too much — especially for someone who has moved on already.


    Greenbriar schreef:
    Gods, when will I learn that I need to stop moving oceans for people who wouldn’t walk though the rain for me?

    I’m always the one that cares too much — especially for someone who has moved on already.


    Mood


    Guardian of the Eastern Gate

    Uren gewacht in het ziekenhuis totdat mijn oma eindelijk weg mocht.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aaaaaaaaaaah. Hij blijft zo leuk en ugh, ugh! Waarom ziet hij mij niet zitten? :C


    Stenenlikker

    Hallo Quizlet, wat meer levendigheid is wel gewenst. Goede RPG’s bijvoorbeeld of nieuwe spannende verhalen en topics.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, he’d fought for me – but I’d fought harder for him.


    Stiekem wil ik nog een keer als fem!Draco naar Comic Con.
    Stiekem ben ik ook een beetje dingetjes bij elkaar aan het zoeken voor een cosplay hiervoor.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pro: morgen niet al om 8 uur weg
    Con: niet de familie zien ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik moet minder uitstellen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    NikIaus schreef:
    ik moet minder uitstellen.


    1 van de like 5 dingen die ik moet aanpassen/toevoegen is gedaan.... nu eerst douchen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Swedish Pagans, ga uit mijn hoofd :C
    Wel nice though dat ze die gister uiteindelijk speelden, hehehe.


    Stenenlikker

    #verdrietig

    Zeuren dat we zo vaak op onze kamers zitten... vind je het gek als jij de TV op standje 100 zet? Zelfs wanneer je ondertiteling erbij aanzet! Why?!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik wil niet nog een operatie ughhh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."