• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    2/355e kans, wat een geluk is dit..
    Ik begin op Bussuet te lijken geloof ik. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh my god, waarom ben ik nog wakker? Dit is zo dom. Iedereen hier ging twee-en-een halfuur geleden al slapen, waarom haal ik het dan in mijn hoofd om ''nog even'' aan Quizlet te gaan zitten :'D

    You'd think a girl would learn, but no... (typing)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kan het niet geloven, wil het niet geloven, maar het is echt waar. Het leven was voor jou te zwaar. Ik ga je zo ontzettend missen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Honestly I’m in the need of a good old cry session ‘cause I can’t take this one second longer.


    Laptop, laat me alsjeblieft nooit meer zo schrikken.
    En misschien tijd om voor ik naar het buitenland vertrek een nieuwe laptop te kopen, hmmm.


    Stenenlikker

    Papa: ik ga gif strooien voor de muizen.
    Mama: Ja, denk dat papa best ook muizenvallen gaat kopen
    Ik: Neeeeee, da's super zielig, laat me een levende val maken
    Ik: *maakt levende olie-val
    Ik: *vangt muis
    Muis: *doordrenkt met olie
    Ik: Omg wat doe ik nu met die muis hij zit helemaal in de olie en is super klein D: Gaat ie dood? BEN IK EEN MUIZENMOORDENAAR?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oké, beursaanvraag is ingediend, op de allerlaatste dag mogelijk. Nu heel hard gaan hopen.


    Stenenlikker

    Weer een dagje overleeft in Leeuwarden, nu lekker naar huis, morgen een dagje vrij en dan weer stage.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Why do people always want to talk about having / wanting a boyfriend or girlfriend. It's infuriating.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waar muziek luisteren wel niet goed voor is, haha. Die quote uitleggen is niet erg moeilijk als je de rest ervan kent, omdat het gebruikt wordt in een nummer :'D


    Stenenlikker

    Het mag aan mij liggen, maar jij wordt echt een stuk vergeetachtiger. Tijdje terug toen we in het midden van een gesprek zaten, liep je ineens weg en toen je terug kwam en ik verder wilde praten, ging je op de bank zitten en TV kijken....


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    stop assuming you're closer to people than you are


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    pls tell me dat er mensen zijn die niet in saaie burgerlijke tuthola's zijn veranderd. Ik denk dat ik mijn midlifecrisis nu maar inlas.


    No growth of the heart is ever a waste

    yeah thanks for nothing


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik verveel me! 😭