• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lieve X. Post alsjeblieft niet op facebook dat je baalt/boos bent omdat je trein vertraging heeft ivm aanrijding.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2020 - 17:21 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat kan ik goed koken? Worst.
    My goal in life. 👌🏻


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oh boy (lol ) dat voelde eventjes iets te goed. Is dit de euphoria waar ze het over hadden?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2020 - 19:15 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I’m insecure af.


    Can I cry now?
    I can cry now. [/s]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2020 - 7:40 ]


    Friends who only talk about their significant others are so annoying. There are more things in life than your love life.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Krijg net een berichtje dat I. het gezellig vond donderdag. Gelukkig maar, en dan zullen mijn zorgen om die ene zin vast voor niets zijn geweest. (Anders zou ze tot woensdag wachten met het er over hebben denk ik.) Dus yay!
    Ik moet nu alleen wel gaan antwoorden zo. Aah.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ooooffff i like him


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vanmiddag voor het eerst in 3 maanden weer hardgelopen op een loopband en ik was vergeten hoe ontzettend fijn ik dat eigenlijk vind. Ging ook veel beter dan ik had verwacht gezien het feit dat ik het dus al 3 maanden niet meer heb gedaan en in die 3 maanden een stuk meer ben gaan roken.
    Helaas helpt het nog niet om eerder te slapen want ik ben nog klaarwakker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niet iedereen is zo doof als jij, dus ja, ik sus je om je op die manier zachter te laten praten. Als ik het gewoon zeg, is het namelijk ook niet goed.
    Waarom vind papa het dan niet erg als ik het doe en waarom houdt hij er wel rekening mee? Waarom moet het voor jou per se weer zo'n probleem zijn?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik vind m'n nieuwe username leuk


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    istg, jij bent weer thuis en meteen de tablet op schoot en in of andere video kijken op standje 100.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pizza bestellen op de gesloten afdeling, kan allemaal. #stiekemisdeggzdebesteklantvandezeDominos

    [ bericht aangepast op 19 feb 2020 - 22:33 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    i mean of course its partly your fault youre a passive aggressive bitch but im not rude enough to say that


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Als iedereen me dan toch steeds vergeet.. wat doe ik hier dan nog?