• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Djablo schreef:
    Als iedereen me dan toch steeds vergeet.. wat doe ik hier dan nog?


    Voor chilling

    HOU ALSJEBLIEFT JE MOND
    JE BENT ZO ONTZETTEND IRRITANT
    WAAROM MOET JE ALTIJD PRATEN
    IK WIL GEWOON LEKKER IN DE WOONKAMER TV KIJKEN ZONDER DAT JIJ DE HELE TIJD PRAAT


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deze aflevering hebben we dus echt even niks aan eh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, dus mijn ouders vergeten me, mijn huisgenoten vergeten me, mijn vrienden appen niet eens uit zichzelf of alleen als ze iets nodig hebben.
    I feel so alone en ik kan wel weer zelf mensen berichtjes gaan sturen maar als ze niet antwoorden, voel ik me rotter en als ze wel praten.. dan praten ze dus omdat ík ze weer een bericht stuur.

    I just.. can't anymore :/

    Aaaaaargh, weer een lekkage....


    Stenenlikker

    Velns schreef:
    Oké, dus mijn ouders vergeten me, mijn huisgenoten vergeten me, mijn vrienden appen niet eens uit zichzelf of alleen als ze iets nodig hebben.
    I feel so alone en ik kan wel weer zelf mensen berichtjes gaan sturen maar als ze niet antwoorden, voel ik me rotter en als ze wel praten.. dan praten ze dus omdat ík ze weer een bericht stuur.

    I just.. can't anymore :/


    Oh mood


    Guardian of the Eastern Gate

    Oké, tijd voor crisis numero 3 van vandaag (als ik de crisis van gisteravond laat ook meetel), fun. Tijd om mijn masterkeuzen te gaan overwegen, want back-up plan 1 is eigenlijk helemaal niet wat ik wil, shit. Dan maar van back-up plan 2, back-up plan 1 maken. En hopen dat dit een wijze les is dat ik over bepaalde dingen toch echt beter moet gaan lezen, want hoe de fuck heb ik gemist dat deze studie focust op invertebraten, terwijl ik juist meer geïnteresseerd ben in vertebraten :C.


    Stenenlikker

    Well, at least it beats the pain in my throat.


    Oh man, het voelt helemaal niet goed dat ik om 14.00 in de bieb kom aankakken en vervolgens weer om 16.00 vertrek. Maar ik doe wat ik moet doen? Stampen kost nou eenmaal niet veel tijd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    David Tennant zorgt ervoor dat ik crossovers schrijf. Ik geef hem de schuld.


    Guardian of the Eastern Gate

    I’m so tired.

    Velns schreef:
    Oké, dus mijn ouders vergeten me, mijn huisgenoten vergeten me, mijn vrienden appen niet eens uit zichzelf of alleen als ze iets nodig hebben.
    I feel so alone en ik kan wel weer zelf mensen berichtjes gaan sturen maar als ze niet antwoorden, voel ik me rotter en als ze wel praten.. dan praten ze dus omdat ík ze weer een bericht stuur.

    I just.. can't anymore :/


    Mijn gb & pb staan open!


    Physics is awesome

    De band met mijn moeder wordt slechter en slechter. We moeten echt snel op onszelf wonen, want anders gaat dit echt een keer mega fout.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    you obviously don't bloody care


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik mis je best wel


    There is nothing more badass than being yourself