• • LITTLE PINK LADIES •
    • PINKY PROMISE •


    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn.
    Een bijzonder pijnlijke breuk tussen één van de meest geliefde senior-koppels doet de gemoederen hoog oplaaien en zaait bij iedereen twijfels. Als zij het al niet redden; wie dan wel?
    Er wordt een pact gesloten tussen de dames, om zichzelf en hun besties te beschermen voor diezelfde hartzeer; alle jongens moeten een test doorstaan om op de date-worthy lijst te komen. Wie zich op het einde van het schooljaar niet als voldoende galant en betrouwbaar bewezen heeft raakt niet meer aan een date. Onder het motto: "All is fair in love and war" kan eender welke jongen getest worden door eender welke meid op... je raad het al... eender welk moment.

    De heren zijn zich echter heerlijk onbewust van het complot dat achter hun rug gesmeed is en hebben geen flauw vermoeden hoeveel ze met hun gedrag op het spel zetten.

    Maar is alles wel zo zwart-wit als de meiden het inschatten? En wat gebeurt er als hun slogan zich tegen hen keert?



    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER

    Oonah Smith - 19 - No status - 2.2 - Virago
    Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - Velns
    Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 2.2 - Virago
    Emilia Anastasia Montana - 17 - Cheercaptain - 2.4 - Venustic
    Cassandra "Cassie" Yasmin Hale - 17 - The Sweetheart - 2.3 - Mandalorian
    Lexi Rae - 18 - Friend off - 2.2 - Joy_x
    Lola Alejandra Guttiériez - 18 - The Princess - 2.4 Norris
    Julia Rose Baker- 17 - Bookworm - 2.4 - KIaus
    Harper Indiana Green - 17 - The Lucky One - 2.4 - Witcher

    Cole Smith-Chamberlain 18 - Class Clown - 2.3 - Beansidhe Hetero
    Axl Smith-Chamberlain - 18 - 2.3 - Beansidhe Hetero
    Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - KIaus Hetero
    Benjamin Clementine Anderson - 20 - Babysitter - 2.2 - Witcher Bi
    Matthew "Matt" Austin Anderson - 18 - Troublesome Asshole - 2.3 - KIaus Matt
    Samuel Alejandro Montana - 19 - It-boy - 2.2 - Mandalorian Hetero (voorlopig)
    Niccolo "Nico" Martel - 18 - The Fez - 2.2 - Beansidhe Homo (niet geweten)
    Liam Alexander Coleman - 18 - The Dealer - 2.3 - Velns Hetero (?)
    Bodhi Romeo Meisters - 18 - Filmfanatic - 2.4 - Venustic Homo



    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gewoon even door.
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, OOC doe je je best het constructief te houden.
    • OOC in het praattopic
    • Maximum 3 personages per persoon.
    • 16+ is toegestaan, vermeld het wel even boven je post en zorg dat het rpg hier niet om gaat draaien.
    • Niemand is perfect!


    • START •

    Het is dinsdag 18 februari, de eerste schooldag na het verlengde weekend vanwege Presidents Day.
    Inmiddels is het lunchpauze, wat de meiden wellicht een eerste kans biedt om hun gesmede pact in actie te zetten.
    De temperatuur is een aangename 19 graden en het is zonnig, met een zacht briesje.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 15:11 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké ik ga beide mijn rollen (Emilia en Elio) lichtelijk omgooien en nieuwe relaties voor ze bespreken, want ik weet eerlijk gezegd voor beide vrij slecht wat ik voor ze heb besproken en heb het idee dat ze nergens echt sterke relaties hadden.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Emilia met Axl wel maar ik ga hem ook aanpassen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Matt mocht Elio dacht ik wel. En Marcos mag iedereen (:


    Bowties were never Cooler

    Help, ik wil een kinda Golden boy rol maken maar niet dat hij te veel op de andere Jock en 'it boy' lijkt. Iemand die me kan helpen? (:

    Maybe more of an academic golden boy and less athletic?


    Bowties were never Cooler

    Hmm dat past totaal niet bij zijn fc.. ik kijk nog wel even of ik het bij deze twee laat of dat ik nog op een andere status kom voor de 3e XD

    Kunnen degenen die een relatie hadden met Cole en deze willen behouden even een seintje geven?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Kunnen degenen die een relatie hadden met Cole en deze willen behouden even een seintje geven?


    Ik dacht dat hij Olivia niet bepaald mocht maar ik weet niet meer of dat Cole of Axl was dus ik vind het prima om iets nieuws te bespreken (:

    Dat was Axl en niet bepaald was helemaal niet haha.

    Heb je ideeën of zoeken we samen wat uit?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Kunnen degenen die een relatie hadden met Cole en deze willen behouden even een seintje geven?



    ahahah nahw ik hoop dat hij geen last voor je is ;'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    I love my Schmoopie. He is my Schmoopie now and I shall schmoop him. You can't schmoop him back from me.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    HAhaha :') naaahw poopiee & schmoopie


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Je mag hem om de 14 dagen een weekend, but that's it :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Je mag hem om de 14 dagen een weekend, but that's it :p



    Hahah naaaahww :') deal


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heheh. Wij moeten nog relaties afspreken! GB me (nerd)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.