• • LITTLE PINK LADIES •
    • PINKY PROMISE •


    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn.
    Een bijzonder pijnlijke breuk tussen één van de meest geliefde senior-koppels doet de gemoederen hoog oplaaien en zaait bij iedereen twijfels. Als zij het al niet redden; wie dan wel?
    Er wordt een pact gesloten tussen de dames, om zichzelf en hun besties te beschermen voor diezelfde hartzeer; alle jongens moeten een test doorstaan om op de date-worthy lijst te komen. Wie zich op het einde van het schooljaar niet als voldoende galant en betrouwbaar bewezen heeft raakt niet meer aan een date. Onder het motto: "All is fair in love and war" kan eender welke jongen getest worden door eender welke meid op... je raad het al... eender welk moment.

    De heren zijn zich echter heerlijk onbewust van het complot dat achter hun rug gesmeed is en hebben geen flauw vermoeden hoeveel ze met hun gedrag op het spel zetten.

    Maar is alles wel zo zwart-wit als de meiden het inschatten? En wat gebeurt er als hun slogan zich tegen hen keert?



    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER

    Oonah Smith - 19 - No status - 2.2 - Virago
    Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - Velns
    Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 2.2 - Virago
    Emilia Anastasia Montana - 17 - Cheercaptain - 2.4 - Venustic
    Cassandra "Cassie" Yasmin Hale - 17 - The Sweetheart - 2.3 - Mandalorian
    Lexi Rae - 18 - Friend off - 2.2 - Joy_x
    Lola Alejandra Guttiériez - 18 - The Princess - 2.4 Norris
    Julia Rose Baker- 17 - Bookworm - 2.4 - KIaus
    Harper Indiana Green - 17 - The Lucky One - 2.4 - Witcher

    Cole Smith-Chamberlain 18 - Class Clown - 2.3 - Beansidhe Hetero
    Axl Smith-Chamberlain - 18 - 2.3 - Beansidhe Hetero
    Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - KIaus Hetero
    Benjamin Clementine Anderson - 20 - Babysitter - 2.2 - Witcher Bi
    Matthew "Matt" Austin Anderson - 18 - Troublesome Asshole - 2.3 - KIaus Matt
    Samuel Alejandro Montana - 19 - It-boy - 2.2 - Mandalorian Hetero (voorlopig)
    Niccolo "Nico" Martel - 18 - The Fez - 2.2 - Beansidhe Homo (niet geweten)
    Liam Alexander Coleman - 18 - The Dealer - 2.3 - Velns Hetero (?)
    Bodhi Romeo Meisters - 18 - Filmfanatic - 2.4 - Venustic Homo



    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gewoon even door.
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, OOC doe je je best het constructief te houden.
    • OOC in het praattopic
    • Maximum 3 personages per persoon.
    • 16+ is toegestaan, vermeld het wel even boven je post en zorg dat het rpg hier niet om gaat draaien.
    • Niemand is perfect!


    • START •

    Het is dinsdag 18 februari, de eerste schooldag na het verlengde weekend vanwege Presidents Day.
    Inmiddels is het lunchpauze, wat de meiden wellicht een eerste kans biedt om hun gesmede pact in actie te zetten.
    De temperatuur is een aangename 19 graden en het is zonnig, met een zacht briesje.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 15:11 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het helemaal prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Also
    als iemand zonder weet of tegen hun verwachting in een one-nighstand gehad heeft (dus dat diegene dacht dat er meer in zat maar dat niet zo was) vind ik dat er moet gezegd worden "Heb je het al gehoord van ...? They got Benji'd" :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Also
    als iemand zonder weet of tegen hun verwachting in een one-nighstand gehad heeft (dus dat diegene dacht dat er meer in zat maar dat niet zo was) vind ik dat er moet gezegd worden "Heb je het al gehoord van ...? They got Benji'd" :')


    Wahahah yess neee eens :' D

    On that note Wie interesse heeft om een nachtelijk avontuurtje beleeft te hebben met Benji lemme know hehehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AXL SMITH-CHAMBERLAIN



    • Samuel Montana
          Sam had eigenlijk net zo goed een derde broertje kunnen zijn. De jongens kennen elkaar al hun hele leven en zijn zowat naast elkaar groot gebracht. Wellicht dat hij en Axl zich daarom vaak nog als regelrechte kinderen gedragen in elkaar's beurt. Ze vinden het heerlijk om te stoeien en te ravotten met elkaar.

    • Oonah Smith
          Zie rol

    • Benjamin Anderson
          Geen haar op zijn hoofd dat er aan denkt Benjamin ook maar één vriendelijk woord te gunnen. Hij is ervan overtuigd dat de jongen geen enkele goede bedoelingen heeft met zijn nichtje en probeert hem het liefst zo ver mogelijk bij haar vandaan te houden. De enige reden dat hij hem nog geen klap verkocht heeft is omdat Oonah daar boos om zou worden.

    • Eden Sadler
          Eden is een goede vriendin van Axl. Hij brengt Alba wel eens mee op playdate met Zoey.

    • Lexi Rae
          Axl heeft helemaal niet in de gaten dat deze dame een crush op hem heeft. Hij is er stomgeweg eens achtergekomen dat zij niet kan fietsen en heeft het op zich genomen haar dit te leren. Na hun respectievelijke trainingen maakt hij daar vaak even tijd voor vrij.

    • Matt Anderson
          Zie rol.

    • Marcos Gonzalez
          Zie rol. Misschien iets closer maken?

    • Cole Smith-Chamberlain
          Zie rol.

    • Cassie Hale
          Vanwege de dunne muren tussen zijn slaapkamer en die van Cole weet Axl maar al te goed wat deze dame wel eens met zijn broertje uitspookt. Hij kan het dan ook niet laten haar hiermee te plagen. Verder kunnen ze het prima vinden.
    (Hadden we verder nog iets afgesproken?)

    • Liam Coleman
          Axl mag deze jongen al net zo min als Benjamin, vanwege zijn eigen band met Harper en hoe Liam haar behandeld heeft. Ook zijn status doet weinig om hem krediet te geven bij Axl. Hij zal deze jongen proberen vermijden en negeren, tenzij hij echt zijn boekje te buiten gaat.

    • Emilia Montana
          Net als Sam maakt Emilia zowat deel uit de van de familie. Hij durft haar dan ook zonder schroom tot de orde roepen als ze te bitchy wordt naar anderen toe. Hun favoriete gezamenlijke bezigheid zijn bordspelletjes; deels omdat niemand anders hier mag van weten, en deels omdat ze het beiden even leuk vinden. Dit doen ze het liefst met een gigantische mok chocolademelk erbij.

    • Bodhi Meisters
          Zit hij ook in het zwemteam of is zwemmen gewoon zijn hobby?

    • Harper Green
          Harper was Axl's allereerste vriendinnetje, toen ze amper veertien jaar waren. Het was een kalverliefde die slechts enkele maanden duurde en verder dan second base zijn ze nooit gegaan. De reden voor hun breuk was zo dom en onbenullig dat ze die beiden niet eens meer weten. Ze hebben er wel een hele mooie vriendschap en diepe vertrouwensband aan over gehouden.
    Axl was ook degene die haar op de hoogte gebracht heeft van Liam's overspel.

    • Julia Rose Baker
          Axl probeert al heel lang om een praatje met haar te slaan, maar hij lijkt haar telkens niet te pakken te krijgen; of ze zit met haar neus in een boek of ze is zelfs nergens te bespeuren. Hij is razend benieuwd naar dit meisje.

    • Lola Gutiérrez
          Ik moet nog even nadenken, er schiet me niet meteen iets te binnen.

    • Olivia Anderson
          wordt momenteel besproken.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2020 - 19:54 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Laat maar weten als de voorstellen ok zijn of niet.

    Cole komt later ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Beansidhe schreef:
    Ik ga relatie- en voorstellenlijstjes maken voor mijn guys.
    Als iedereen het oké vindt na een kleine vakantie (dus niet de zomervakantie) of een verlengd weekend te starten dan kan ik Nico er in gooien als the brand spankin' shiny new toy?


    Sounds goood! c:

    Beansidhe schreef:
    Laat maar weten als de voorstellen ok zijn of niet.

    Cole komt later ^^

    Het is trouwens de bedoeling dat niemand weet dat Liam is vreemd gegaan en hij zou Harper verder nooit als shit behandelen tho

    Het spijt me, ik was een relatie tussen Axl en Harper aan het bespreken met Witcher en toen viel het idee dat Axl degene kon zijn die Liam betrapt had op het vreemdgaan en hij daarmee naar Harper gegaan is.
    Dat behandelen ging ook echt puur over het vreemdgaan.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oh, als jullie dat zo af hebben gesproken dan zal het wel goed zijn.. sorry

    Djablo schreef:
    Oh, als jullie dat zo af hebben gesproken dan zal het wel goed zijn.. sorry


    als dat oké is voor jou tenminste? c: Als je het liever niet hebt dan schrappen we dat gedeelte gewoon ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia staat nu grofweg en ze is open voor relaties


    Bowties were never Cooler

    Ik heb mijn beide dames eventueel nog.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zoek je nog iets specifieks?


    Bowties were never Cooler

    Niet specifiek, misschien even kijken naar wat de eerste indrukken zijn?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Top! Ik kijk morgen, want ik moet nu echt naar bed.


    Bowties were never Cooler