• • LITTLE PINK LADIES •
    • PINKY PROMISE •


    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut
    Princeton Hall - Californië - 2018: Het is inmiddels 28 jaar geleden dat de beruchte wedstrijd rond de meisjes gestopt werd door een groep Princeton scholieren en in de tussentijd heeft een nieuwe generatie die school al onveilig gemaakt. De generatie met de zonen en dochters van eerdere Princeton scholieren, om precies te zijn.
    Een bijzonder pijnlijke breuk tussen één van de meest geliefde senior-koppels doet de gemoederen hoog oplaaien en zaait bij iedereen twijfels. Als zij het al niet redden; wie dan wel?
    Er wordt een pact gesloten tussen de dames, om zichzelf en hun besties te beschermen voor diezelfde hartzeer; alle jongens moeten een test doorstaan om op de date-worthy lijst te komen. Wie zich op het einde van het schooljaar niet als voldoende galant en betrouwbaar bewezen heeft raakt niet meer aan een date. Onder het motto: "All is fair in love and war" kan eender welke jongen getest worden door eender welke meid op... je raad het al... eender welk moment.

    De heren zijn zich echter heerlijk onbewust van het complot dat achter hun rug gesmeed is en hebben geen flauw vermoeden hoeveel ze met hun gedrag op het spel zetten.

    Maar is alles wel zo zwart-wit als de meiden het inschatten? En wat gebeurt er als hun slogan zich tegen hen keert?



    • PERSONAGES •

    NAAM - LEEFTIJD - STATUS - PAGINA - USER

    Oonah Smith - 19 - No status - 2.2 - Virago
    Olivia Nova Anderson - 17 - The Rebel - 1.4 - Velns
    Eden Isla Sadler - 18 - No status (yet) - 2.2 - Virago
    Emilia Anastasia Montana - 17 - Cheercaptain - 2.4 - Venustic
    Cassandra "Cassie" Yasmin Hale - 17 - The Sweetheart - 2.3 - Mandalorian
    Lexi Rae - 18 - Friend off - 2.2 - Joy_x
    Lola Alejandra Guttiériez - 18 - The Princess - 2.4 Norris
    Julia Rose Baker- 17 - Bookworm - 2.4 - KIaus
    Harper Indiana Green - 17 - The Lucky One - 2.4 - Witcher

    Cole Smith-Chamberlain 18 - Class Clown - 2.3 - Beansidhe Hetero
    Axl Smith-Chamberlain - 18 - 2.3 - Beansidhe Hetero
    Marcos Ricardo Gonzalez - 18 - The jock - 1.5 - KIaus Hetero
    Benjamin Clementine Anderson - 20 - Babysitter - 2.2 - Witcher Bi
    Matthew "Matt" Austin Anderson - 18 - Troublesome Asshole - 2.3 - KIaus Matt
    Samuel Alejandro Montana - 19 - It-boy - 2.2 - Mandalorian Hetero (voorlopig)
    Niccolo "Nico" Martel - 18 - The Fez - 2.2 - Beansidhe Homo (niet geweten)
    Liam Alexander Coleman - 18 - The Dealer - 2.3 - Velns Hetero (?)
    Bodhi Romeo Meisters - 18 - Filmfanatic - 2.4 - Venustic Homo



    • REGELS •

    • Minimaal 200 woorden per post.
    • Reageer minimaal een keer per week, als dit echt niet kan geef het dan gewoon even door.
    • We sluiten niemand buiten!
    • Ruzie in de RPG zelf is prima, OOC doe je je best het constructief te houden.
    • OOC in het praattopic
    • Maximum 3 personages per persoon.
    • 16+ is toegestaan, vermeld het wel even boven je post en zorg dat het rpg hier niet om gaat draaien.
    • Niemand is perfect!


    • START •

    Het is dinsdag 18 februari, de eerste schooldag na het verlengde weekend vanwege Presidents Day.
    Inmiddels is het lunchpauze, wat de meiden wellicht een eerste kans biedt om hun gesmede pact in actie te zetten.
    De temperatuur is een aangename 19 graden en het is zonnig, met een zacht briesje.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 15:11 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Samuel en Cassie voor de liefhebbers :Y)


    El Diablo.

    I've got Eden en Oonah. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lexi staat ook open ^^

    Dit is het praattopic voor pinky promise right? (‘:

    Bodhi en Emilia ook.

    Ik hoop vanavond zelf naar relaties te kunnen kijken, maar heb eerst nog heel wat schoolwerk te doen. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Joy_x schreef:
    Lexi staat ook open ^^

    Dit is het praattopic voor pinky promise right? (‘:


    Yep! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor Samuel zoek ik nog:
    - Sister/best friend > Emilia
    - Unexpected friendship > Lexi
    - Basically family/reverse wingman > Cole
    - Basically family/childish friendship > Axl
    - Neighbours/friends > Harper
    - Friend > Marcos
    - Een jongen die hij enigszins 'interessant' vind/die hem liet twijfelen > Bodhi
    - Sportbuddy >
    - FWB/Flirts/Exes/Etc.
    - The girl who broke his poor little heart >
    - Shopping partner in crime (he might just pay for everything) >
    - Lab partner (warning: he is a disaster) >
    - Friends >
    - Enemy >
    - More more, let me know c;

    Voor Cassie zoek ik nog:
    - FWB > Cole
    - Good friend > Axl
    - Childhood friend > Harper
    - Good friend/Ex-colleageu/Sleepover-buddy > Lexi
    - Good friend > Marcos
    - Good friend > Emilia
    - Friend/Acting-movie buddy > Bodhi
    - 1-3 mensen die van haar thuissituatie afweten > Axl, Lexi
    - Iemand die ze regelmatig serveert bij haar baantje en de hele werkdag beter maakt >
    - Exes (2 max) >
    - Lab partner (she tries) >
    - Friends >
    - Enemy >
    - More more, let me know c;

    [ bericht aangepast op 22 feb 2020 - 15:32 ]


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    Voor Samuel zoek ik nog:
    - Sister/best friend > Emilia
    - Unexpected friendship > Lexi
    - Basically family/reverse wingman > Cole
    - Basically family/childish friendship > Axl
    - Sportbuddy >
    - FWB/Flirts/Exes/Etc.
    - The girl who broke his poor little heart >
    - Shopping partner in crime (he might just pay for everything) >
    - Lab partner (warning: he is a disaster) >
    - Friends >
    - Enemy >
    - Een jongen die hij enigszins 'interessant' vind/die hem liet twijfelen >
    - More more, let me know c;

    Voor Cassie zoek ik nog:
    - FWB > Cole
    - Friend > Axl
    - Friend > Harper
    - 1-3 mensen die van haar thuissituatie afweten > Axl
    - Iemand die ze regelmatig serveert bij haar baantje en de hele werkdag beter maakt >
    - Exes (2 max) >
    - Lab partner (she tries) >
    - Friends >
    - Enemy >
    - More more, let me know c;


    Ik heb Matt, Marcos, en vanavond ook Julia


    Bowties were never Cooler

    Ik twijfel met de fc van mijn boekenwurm tussen Kiernan Shipka en Amandla Stenberg


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)

    Ik heb Matt, Marcos, en vanavond ook Julia


    Sounds good, zag je er al iets tussen staan? c:


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Sounds good, zag je er al iets tussen staan? c:

    Matt heeft al een labpartner en is voor de rest nu niet echt de meest vriend waardige persoon. Daarbij moet hij niets van de populaire kids hebben. In het beste geval zat Matt Samuel en Cassie denk ik negeren, maar iets anders kan natuurlijk ook!
    Marcos zal denk ik graag vrienden zijn met beiden. Hij kan met Samuel Spaans spreken, wat Marcos ook wel fijn zou vinden, en ze hebben volgens mij sowieso wel best wat gemeen, en hebben ook samen in het american football team gezeten.
    Ik denk dat Marcos en Cassie veel samen rondhangen, buiten haar werk en sport en zijn sporten.
    Wat denk jij?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik twijfel met de fc van mijn boekenwurm tussen Kiernan Shipka en Amandla Stenberg


    Kiernan Shipka zou mijn keuze zijn. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    KIaus schreef:
    (...)
    Matt heeft al een labpartner en is voor de rest nu niet echt de meest vriend waardige persoon. Daarbij moet hij niets van de populaire kids hebben. In het beste geval zat Matt Samuel en Cassie denk ik negeren, maar iets anders kan natuurlijk ook!
    Marcos zal denk ik graag vrienden zijn met beiden. Hij kan met Samuel Spaans spreken, wat Marcos ook wel fijn zou vinden, en ze hebben volgens mij sowieso wel best wat gemeen, en hebben ook samen in het american football team gezeten.
    Ik denk dat Marcos en Cassie veel samen rondhangen, buiten haar werk en sport en zijn sporten.
    Wat denk jij?


    Hmh ja, ik zie ze ook niet zo snel met elkaar in contact komen inderdaad. Misschien dat ze ooit moesten samenwerken bij een project maar meer zou ik ook niet weten tbh.
    Ooh yes, ik zie ze ook zeker als vrienden. Samuel loves speaking Spanish too, dus dat komt goed uit :Y) Ik zie hem en Cassie ook zeker als goede vrienden rondhangen. Sounds good to me ^^


    El Diablo.

    Nice! Dan doen we dat. Het is denk ik ook niet heel erg als ze weinig contact hebben met Matt. Dat scheelt iedereen in frustratie en problemen (';

    Julia's innerlijk staat. Misschien dat ik zo nog een opzetje maak met haar geschiedenis, maar op dit moment is ze vooral erg een plain jane, met een excentrieke kledingkeuze, Dus als iemand nu al interesse heeft, roep maar. Anders komt ze morgen volledig.


    Bowties were never Cooler

    Zo, Lola heeft een innerlijk! Onder de spoiler staat het uitgeschreven, hopelijk is het duidelijk; het is al een tijdje geleden dat ik een innerlijk volledig heb uitgeschreven.

    Lola staat dus officieel open voor relaties.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ga relatie- en voorstellenlijstjes maken voor mijn guys.
    Als iedereen het oké vindt na een kleine vakantie (dus niet de zomervakantie) of een verlengd weekend te starten dan kan ik Nico er in gooien als the brand spankin' shiny new toy?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.