• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    Rhino's
    Jongens:


    Meisjes:
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 14:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam was blij dat hij zijn vriend had kunnen helpen en hij knikte als antwoord op zijn vraag. 'We kunnen elke avond wel even oefenen als je wilt? Als dat je niet te veel uitput, natuurlijk? Misschien is dat meer ontspannen dan tijdens zo'n gaveles.' Een grijnsje kroop om zijn lippen. 'Misschien kun je mij wel nadoen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    'We zijn even met serieuze zaken bezig, 8102,' zei Dezi toen het meisje wilde gaan zitten. 'Zoek de andere kneuzen maar op.' Daarna richtte ze zich weer tot Jester. 'Hoe weet je dat er niemand onzichtbaar kan worden?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    " Jou nadoen?" vroeg hij geschokt. "Ik weet niet of ik dat wel kan hoor," zei hij ietwat beschamend. Even keek hij opzij naar zijn vriend, voor hem een glimlach te schenken. "Maar ik kan het altijd proberen! Thanks Adam!" Heel even dacht 7223 aan de mogelijkheid van jeuk morgen, maar Moreau had hem alweer zo opgelapt dat het grootste gedeelte van de jeuk weer verdwenen was. Gelukkig.


    It's never gonna happen, Guys.

    Experiment 8102

    Dat was nu precies een soort antwoord dat haar goede humeur volledig had kunnen verpesten, zij het niet dat 8102 er wel klaar mee was dat zij als niet belangrijk werd gezien. Potverdriedubbeltjes, als ze ooit eens de controle over haar gave wilde krijgen, dan moest ze ook maar meer voor zichzelf opkomen. Laten zien dat zij ook best ballen kon hebben en dat al die stomme experimenten met een naam dus écht niet beter waren dan zij.
          "Mooi," zei 8102 daarom ook, en liet zich naast Jester op de bank zakken, "want belangrijke zaken gaan mij ook aan. En om je vraag te beantwoorden, Dezi, Jester heeft gisteren één van de Lions ondervraagd met zijn gave. Onyx heeft de blocknote. Hij heeft alle gaven van de Lions opgeschreven. "

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 19:25 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Fayr Fixfault

    Verrast trok Fayr haar wenkbrauwen op. 8102 durfde wel, om zomaar tegen iemand met een naam in te gaan. Dan ook nog eens Dezi, die democratisch de leiding had gekregen. Het meisje zag er vastberaden uit en begon ijskoud in haar soep te roeren, alle starende blikken van de rest werden compleet genegeerd. Eigenlijk had ze daar best wat ontzag voor.
          En ze gaf nog nuttige informatie ook. Had Jester zijn gave gisteren ook al zwaar gebruikt? Geen wonder dat hij dan vandaag instortte.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    'Precies, het geeft helemaal niks als het niet lukt!' Hij voelde zijn maag fladderen toen Michiel naar hem glimlachte en hij glimlachte opgetogen terug. Hij leunde met zijn handen op de tafel en keek hem even peinzend aan. Zou hij hem durven vragen of hij ook weleens herinnering-achtige dromen had? Het hield hem al een tijdje bezig, maar hij was bang dat onderzoekers het zouden horen. Hij besloot het toch maar te vragen, hij vertrouwde zijn vriend. 'Mag ik wat vragen?' Een beetje verlegen keek hij naar zijn voeten. 'Maar je mag het tegen niemand anders zeggen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    " Verdwijn uit onze ogen, uilskuiken . Je hoorde wat Dezi zei. Je hebt hier niets te zoeken. Ga niet met de eer strijken voor iets wat je niet zelf gevonden heb. Je hebt vijf tellen om uit mijn ogen te verdwijnen, anders hang je sneller boven een wcpot dan dat je mijn naam kan zeggen." Yrla kwam dreigend van de bank af en torende hoog boven het meisje uit. Dit ging hem te ver, naamlozen hoorden niet zo grote mond te hebben.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 19:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    Dezi wierp het wicht een donkere blik toe. 'Het lijkt wel een virus, al die kneuzen die opeens bijdehand worden en denken dat ze net zo veel te zeggen hebben als wij.'

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 19:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Fayr Fixfault

          "Yrla!" Het was eruit voordat Fayr besefte dat dit precies de manier was waarop ze de vorige keer bij Vienna in de problemen was gekomen. "Doe niet zo raar. Laat dat kind toch. Ze was er blijkbaar bij toen Jester die gaven verzamelde en ze heeft vast haar mond niet voorbij gepraat. Bewaar die wc maar tot een volgende keer."
          Dit was dom. Heel dom zelfs, maar Fayr kon het niet laten. De naamlozen waren altijd een beetje kneuzig, maar dit meisje was er nog maar drie weken. Geen wonder dat ze nog geen naam had. Yrla had het recht niet om zo naar te doen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi

    'Nee,' antwoordde Dezi vastberaden. 'Ze moet weten wat haar plaats is en jij helpt haar daar niet mee, Fayr. Schilder haar niet de illusie voor dat ze al wat heeft bereikt, want dat heeft ze nog niet.'


    Every villain is a hero in his own mind.


    Experiment 8102

          8102 staarde net zo hard terug. "Kom dan." Ze hief haar kin op. "We zitten in een drukke eetzaal onder het toezicht van camera's en, ik weet niet, zeventig andere studenten. Ik mag hier prima zitten. Maar eventueel kan ik ook prima naar de Lions gaan en hen op de hoogte stellen van onze gaven?"
          Dat kwam er een heel stuk moediger uit dan ze zich voelde en ze wist niet zeker of ze blij moest zijn of niet dat ze het wel gezegd had. "Kom op man, we moeten dit met zijn allen doen."Nu richtte ze haar blik ook op Dezi. "Ik weet dat ik mijn naam nog niet heb, maar ik doe mijn best. Zelfs zonder mijn naam kan ik met mijn gave vast ook nog wat betekenen," zei ze toen, op een rustiger en zachtere stem. Die klonk redelijk, in plaats van uitdagend.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi

    'Niemand zegt dat jij niets kan betekenen, maar op dit moment hebben we je niet nodig. Het is op dit moment belangrijker dat je wat discipline bijleert, dus als ik, als democratisch verkozen leider, zeg dat we iets bespreken met degenen die zich waardig hebben bewezen, dan gebeurt dat zo. Punt uit. En als ik nog een keer zo'n dreigement van je hoor dan zul je nooit meer je naam ontdekken. Dat is precíés de reden dat ik je hier niet bij wil hebben.'


    Every villain is a hero in his own mind.


    Fayr Fixfault

          "Dezi..." Fayr schudde haar hoofd. "Wat maakt het nu uit dat ze erbij zit? Azumi sloeg alarm, dat is drie keer zo belangrijk dan of zij haar naam heeft of niet. Laat dit met rust, alsjeblieft."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    NVM

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 19:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    'Wat het uitmaakt?' Dezi keek Fayr met een brandende blik aan. Was ze op haar hoofd gevallen ofzo. 'Als ze haar zin niet krijgt dan loopt ze naar de Lions en vertelt ze hen alles wat ze willen weten. Ik hoef niet zo iemand in mijn team en ga al helemaal geen zaken bespreken met iemand die zo denkt! En als jij daar niet achter kunt staan, dan is het misschien beter als je zelf ook vertrekt.'

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 19:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.