• Vandaag was ik lekker heel de dag vrij. Van de week heb ik al een paar dagen binnen gezeten en om een uur of half vier was ik het beu. Ik merkte dat ik een beetje in een dipje raakte en ik wilde wat gaan doen.

    Dus hup wandelschoenen aan, sjaal mee en een goede jas. Muziek en oortjes mee en muts op. Dus ik heb net echt heerlijk in de regen een uur gewandeld. Compleet doorweekt maar wetende dat er een lekkere warme douche thuis is maakt het alleen maar beter. Het was hartstikke stil en rustig. Dus ik heb heerlijk gewandeld en nu ben ik weer helemaal relaxt en blij.

    Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah dat is zo prettig! Ik ga ook vaak even wandelen als ik merk dat ik erdoorheen zit, het helpt echt! Vandaag verder niets gedaan behalve het normale school en mijn presentatie voor Engels over de Parthenon/Elgin marbles voorbereid. Morgen moet ik het doen, dus een beetje stress. Maar komt vast goed (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wandelen in complete stilte is inderdaad superfijn altijd, ik heb altijd rond middernacht of één uur 's nachts echt megaveel zin om lekker langs de hei te gaan lopen ofzo, maar dat doe ik dan altijd toch maar niet :'D Was vorige week wel op vakantie en was toen iedere avond de persoon om de hond uit te laten, dus toen wel lekker langs weilanden gelopen in het donker en alleen; met een hond erbij voelt dat toch een stuk veiliger, haha

    Wat fijn dat je er zo blij van werd!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wandelen is inderdaad super fijn! Ik wordt er ook altijd heel rustig van ^^
    Vind alleen wel dat je een echte doorzetter ben, want ik zou echt niet in de regen gaan wandelen. Dus netjes!

    Ik heb vandaag voor de klas gestaan, druk met de kinderen aan de slag geweest. En daarna op de bank geploft, want ik was vet moe


    It's never gonna happen, Guys.

    Met een warme kruik op bed gelegen, !@#$% menstruatiecyclus.


    Credendo Vides

    Slughorn schreef:
    Wandelen is inderdaad super fijn! Ik wordt er ook altijd heel rustig van ^^
    Vind alleen wel dat je een echte doorzetter ben, want ik zou echt niet in de regen gaan wandelen. Dus netjes!

    Ik heb vandaag voor de klas gestaan, druk met de kinderen aan de slag geweest. En daarna op de bank geploft, want ik was vet moe

    Voorheen zou ik dat nooit gedaan hebben maar sinds m'n training heb ik een andere kijk gekregen. Van ik heb een warm huis en de douche is dan extra lekker. Daarnaast heb ik ook wel iets met regen en je bent gewoon echt even alleen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan