• De stelling van deze week luidt:
    Omdat Quizlet zo inactief is, zou het beter gesloten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Geen Q meer zal waardeloos zijn.
    Dus néé, ondanks het weinige actief, tegenover de jaren ervoor..
    Kan me nog heugen dat ik er meerdere malen op mijn oudere account eruit ben geknald omdat de site overbevolkt was ofso, tenminste dat gaf de code altijd aan.. XD.. Dus, nee Q moet open blijven.. Er zijn ook Users die zo nu en dan geld erin steken zoals een spotlight.


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    Tsja. Ik ben hier gekomen toen Q al aan het uitsterven was. En hoewel de community wel echt van Q houdt, komen hier geen nieuwe mensen, Quizlet is moeilijk te vinden, de spotlight is superklein en ik zie nog best andere dingen die verbeterd kunnen worden. Ik denk dat de meeste Q'ers hier willen blijven om nostalgie, niet omdat het hier fantastisch nog is. Ik zou het zonder Q kunnen, maar wel als de community ergens nog wel terecht zou kunnen op een andere site of iets dergelijks.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    TimothyMcGee schreef:
    Het zou zonde zijn van alle creaties om Quizlet zonder pardon op te doeken. Dus wat dat betreft is het fijner als Quizlet blijft bestaan.

    Maar een reactie van Rutger met of hij nog moeite in de site zal steken zou wat mij betreft fijn zijn. Want voor mijn gevoel is dat namelijk niet het geval.


    You dare to gaze upon me?

    Zijn jullie nou helemaal op jullie kop gevallen?!: o
    No! Nee! Dit mag niet. Het is niet omdat ik maanden en jaren niet meer
    aan mijn werk schrijf dat jullie het kunnen sluiten. Ik zit hier ook nog iedere dag op.
    Maar heb ook een nieuwe hobby maar dat weerhoud mij niet van weg te blijven van Quizlet.
    Moet ik jullie soms naar het zothuis sturen? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik wil absoluut geen haat richten naar iets of iemand, maar ik was een van de mensen die razend populair was in een bepaalde fandom op deze site en dat veranderde abrupt in de tijd dat Quizlet terugliep in populariteit aangezien er opvallend veel users geëlimineerd werden. Ik zat niet alleen in een fandom maar ik had ook mensen om mij heen die wel tegen een stootje konden en geen problemen hadden met grof geformuleerde zinnen of meningen waar buitenstaanders niets mee te maken hoefden te hebben.

    Ik kan me herinneren dat ik jarenlang hier vrolijk creatieve creaties maakte totdat ineens de helft van mijn populaire quizzen eraf gehaald moesten worden door een verveelde moderator die de grap ervan niet begreep en vond dat het niet “voldeed aan de criteria voor een quiz of creatie.” Dit soort mensen wilden zo graag hun taak uitvoeren dat ze voor mij de hele lol van het bestaan op deze site verpestten. Ik kon op een gegeven moment het niet eens meer in de “shoutbox” oneens zijn met iemand zijn perspectief op een bepaald onderwerp voordat ik de waarschuwing kreeg voor altijd geband te worden. En voor de quiz hetzelfde verhaal.

    Ik kreeg het idee dat vlug uitgekozen moderators gevoelige, emotionele en vooral jonge personen waren die overal een ding van maakten. Steeds meer werd ik gemanipuleerd, door iemand die hier alles mocht zeggen, tot een van hen. Op een gegeven moment kwam de druppel toen vrijwel al mijn vrienden hierop geband werden of er klaar mee waren. Mensen waar ik alleen hier contact mee had, mensen die niets verkeerds deden maar gewoon beschuldigd werden door jankende jonkies die mama-de-moderator erbij gingen halen, die hen altijd onder de vleugel nam. Mensen die ik gewoon dagelijks zelfs nog mis.

    Nou ga ik geen wrede mensen verdedigden, maar het feit dat moderators gewoon van kleine dingen grote dingen maakten was belachelijk. Ook het feit dat jonge kinderen problemen opzochten en gingen mengen in mijn gesprekken wat gelijk leidde tot “de moderator komt jullie bannen”, vind ik ook iets wat zo totalitair was aan dit hele Quizlet systeem. Alles moest volgens de gevoelige emotionele en strenge regels van Quizlet en als je ook maar 1/70 buiten de lijntjes liep werd je al bedreigd met het “verwijderen van creaties” (Je werk, verdomme) en “ban van de site” (nog meer werk kwijt...) was belachelijk. Quizlet werd in mijn perspectief een soort gemeenschap als in de novel 1984.

    En daarom ben ik vertrokken. Het werd mij onmogelijk gemaakt hier. Allemaal gezever om niks en dreigementen voor de “ban” lagen na een discussie al op de stoep. Ze keken niet naar jou al user (de hoeveelheid je hebt gemaakt op de site) maar naar de kleine discussie die zij onacceptabel vinden. En oh wat enig, de macht om iemand te kunnen bannen. Ja, alleen dan voelden zij zich als echte moderators.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2020 - 16:33 ]


    You dare to gaze upon me?

    Nee!!
    Kan me creativiteit kwijt!
    Lees te veel leuke verhalen!
    Ontmoet leuke mensen met de zelfde passsie!
    Kan niet zonder quizlet !


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    sloddervos schreef:
    .....


    Vervelend dat er dingen gebeurd zijn. Mocht je echter je verhaal kwijt willen of evt. een reactie willen hierop, kun je altijd in gesprek gaan met de mods of met mij. Ik ben ervoor om te helpen bij het contact tussen de moderators en jou. Maar je mag natuurlijk ook altijd de mods zelf contacten.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2020 - 15:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    ProngsPotter schreef:
    Ik zou hier graag even als moderator en Qrewlid op willen reageren; want als het aan ons ligt blijft Quizlet nog een hele tijd bestaan en blijven wij eraan werken om de site zo optimaal mogelijk te houden voor de users. Hoe weinig er ook zijn (: Deze stelling is geenszins bedoeld om iets te peilen of om onze mening over de situatie te geven. Het is de laatste tijd een onderwerp dat veel genoemd wordt, vandaar dat deze controversiële stelling aan de beurt is deze week.

    Maak jullie geen zorgen, wij zijn Quizlet's ride-or-die-chicks :3


    Inderdaad, ons doel is nog steeds om Quizlet zo levend mogelijk te houden! Dit topic was bedoeld om een debat op gang te brengen en ik ben blij om te zien dat dat gelukt is.
    Maar zoals Froukje al opmerkt, gaan wij helemaal nergens heen (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neee! Echt niet. Er zijn nu nog steeds zo veel goeie verhalen die ik lees! Lang leve de creativiteit van sommige mensen, ik zou het vervelend vinden ik hou zoo veel van lezen en schrijven. Hier kun je je emotie kwijt en doen waar je van houdt, zonder al te veel judginess xD
    Soo nope liever niet


    ~ Everybody Lies ~ Dr. Gregory House

    Nee echt niet!
    Jaren terug hier ooit gekomen om fan finctions te lezen en nu nog.
    Zelf schrijven, lieve of helpende reacties krijgen op de creaties.

    Ja ik ben er een tijdje tussen uit geweest, maar kom wel elke keer weer terug en dat is niets voor niets.
    Ook spreek ik nog steeds elke dag meiden die ik hier ontmoet heb en vriendschappen heb opgebouwd.

    Ik hou van Q!


    Let everything happen to you: beauty and terror. Just keep going. No feeling is final.

    De grote vraag is natuurlijk nu: wisten jullie al dat er een nieuwe eigenaar zou komen bij het plaatsen van deze stelling? :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    De grote vraag is natuurlijk nu: wisten jullie al dat er een nieuwe eigenaar zou komen bij het plaatsen van deze stelling? :')

    Ik wist echt dat deze vraag ging komen. Zelf had ik niet eens door dat de stelling er tussen stond tot ze online kwam, en we wisten ook pas gisteren dat Rutger ging vertrekken. (;
    Ongelukkig toeval vrees ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Vervelend dat er dingen gebeurd zijn. Mocht je echter je verhaal kwijt willen of evt. een reactie willen hierop, kun je altijd in gesprek gaan met de mods of met mij. Ik ben ervoor om te helpen bij het contact tussen de moderators en jou. Maar je mag natuurlijk ook altijd de mods zelf contacten.


    Hartstikke bedankt voor de mogelijkheid, sweetie! Alleen ik denk dat ik het hou bij het lange stuk kritiek, aangezien er al een lange tijd verstreken is natuurlijk. Ik hoop dat belangrijke mensen hier het gewoon meenemen tijdens het reflecteren op de site om het beter te maken. ;)


    You dare to gaze upon me?

    Oneens, want dat is gewoon te jammer voor alle mooie creaties die op Q te vinden zijn.