• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^

    Speeltopic 4: Klik^^

    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2020 - 12:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx wuifde Jester de Tweede gedag en draaide zich naar Jester de Eerste toe.
    'Wat een liefde tussen die twee. Zou jij ook de hele school bijeen schreeuwen als ik de zaal uit beende?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Dezi grijnsde. Het zag er naar uit dat de sukkels zichzelf al aan het uitroeien waren, door iedereen tegen zich in het harnas te jagen.
    'Dan moeten we ons binnenkort maar instellen op een team dat uit negen personen bestaat.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    Yrla stapte opzij en liet de jongen passeren. Zodra de deur achter hem dicht viel, moest Yrla voorkomen dat hij niet hardop zou juichen. Hij wachtte even een klein tijdje voor hij ook de wc's verliet. Precies op dat moment zag hij Jester aankomen rennen, zijn wenkbrauwen op onweer. "Yrla!" Oh help, daar zou je het krijgen... De jongen rolde met zijn ogen en wachtte Jester op door nonchalant tegen de deur aan te leunen. Jester kwam vlak voor zijn neus staan en keek boos naar Yrla op. "Wat heb je gedaan?" Yrla trok een wenkbrauw op. Hij wees naar de wc achter hem en haalde zijn schouders op. "Ik had hele hoge nood?" Natuurlijk zou Jester hem niet geloven, daar kende de jongen Yrla te goed voor. Maar meer zou hij niet uit de jongen krijgen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2020 - 13:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester

    Het duurde niet lang voor hij Yrla gespot had. 7223 rende op Yrla af, die net triomfantelijk de wc verliet. Op zijn antwoord liet 7223 een spottende lach horen. Hij opende even zijn mond, maar de blik van Yrla liet 7223 weer zwijgen. Hij durfde het niet op te nemen tegen Yrla die zo nonchalant hier stond. Er was iets gebeurd. "Wilde je iets zeggen, Jes? Anders ga ik terug naar de eetzaal, mijn toetje wordt koud." 7223 keek even verward op naar Yrla en toen begreep hij ineens dat hij als Jester eruitzag. En blijkbaar was zijn gedaanteverwisseling zo goed dat Yrla hem aanzag voor Jester. Dat leek 7223 moed te geven. Als hij namelijk problemen zou maken, zat hij er niet zelf mee opgescheept. Sorry, not sorry, Jester. "Wat heb je met 8175 gedaan? We weten allemaal dat je hier niet bent voor een wc bezoek." Yrla zijn blik verduisterde. Met twee stappen was de jongen dichterbij. Moediger dan hij zich voelde bleef 7223 op zijn plek staan en keek strak omhoog naar Yrla. "Dit wordt irritant, Jester. Geloof me als ik dit zeg. Je hebt je als een soort moraalridder opgeworpen voor die kneuzen. Maar er zal een dag komen dat zij zich tegen je keren en dan zul je weer bij mij aankloppen. Dat beloof ik je." Met een flits was de jongen weer weg, 7223 geen kans gevend om antwoord te geven. Vragen keek de jongen echter Yrla achterna. Waar had hij het over?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2020 - 13:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Achteraf gezien had Jester zijn gave wel wat beter kunnen inzetten. Commando's geven was nooit zijn sterke punt. Voordat hij zich echter kon realiseren dat 7223 zich helemaal niets aantrok van Jesters opdracht, stond hij plotseling naar zichzelf te kijken. En het was echt heel raar om jezelf te zien zonder dat jij het bent. Sprakeloos keek Jester zichzelf na, terwijl zijn evenbeeld om de hoek verdween.
          "Volgens mij heb ik straks knallende ruzie met Yrla," wist hij uit te brengen en keek verbluft naar Onyx. "Zag je dat- Hij deed het. Dat was ik. Holy shit." Hij schudde zijn hoofd en was bijna alweer vergeten dat hij boos was op 7223. Bijna. "Ik zou trots zijn geweest als de etter zich niet zo onbeleefd had gedragen." Jester haalde een hand door zijn haren. "Natuurlijk zou ik de hele school bij elkaar schreeuwen," mompelde hij afwezig terug. Hij keek op. "Zonder jou is de wereld alleen maar grijs en grauw."

    [ bericht aangepast op 14 maart 2020 - 13:37 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    Yrla kwam de meiden tegen, terwijl ze onderweg waren naar hun house. Hij sloeg zijn armen om hun schouders, die Fersephone direct van zich afsloeg. Het meisje keek hem geïrriteerd aan, maar zei niets. Bij de deur van hun house ging Ferse voor, waardoor Yrla zijn kans zag Dezi even apart te spreken. Hij trok het meisje uit de deuropening en keek haar met een grijns aan. "Kneus 2 heb ik zojuist afgevinkt, die wil heel graag terug naar zijn moeder denk ik."


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    Dezi keek hem overdonderd aan. 'Wat? Hoe dan? Ik keek er juist zo naar uit om hem eens... goed onder handen te nemen komend weekend.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx sloeg een arm om Jesters schouder. 'Precies. En je hebt er toch voor gezorgd dat die knul zijn naam binnenkort gaat halen, dus wat kan het jou schelen dat hij het wat hoog in de bol heeft nu. Om écht voor jou door te gaan moet ie wel wat zelfverzekerdheid faken, right?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    Yrla haalde zijn schouders op. "Hij bleek een oogje te hebben op de andere kneus. Ik heb hem even heel duidelijk gemaakt dat homo zijn niet kan, het een ziekte is." Yrla sloeg zijn armen over elkaar en keer met een grijns naar Dezi. "Hij slikte alles als zoete koek, denkt nu dat iedereen van hem zal walgen als ze achter de waarheid komen. Ik zit nog te twijfelen of ik het vertel al kneus 1, maar ik ga nu nog niet alle munitie verspillen." Yrla haalde even een hand door zijn haar en voelde zich heel tevreden met zichzelf. "Dus vandaag is een top dag, een kneus afgestreept en ook nog eens wraak op de ander. Die vriendschap van hun is voorgoed verpest."


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    Dezi keek hem verwonderd aan. 'Dus 8175 is gay? Wat zonde.' Ze grinnikte. 'Maar als hij nu van zijn gevoelens af wil komen, kan ik hem daar wel een beetje bij gaan helpen. Of in ieder geval die indruk wekken.'
    Ze kende Yrla goed genoeg om te weten dat hij het zó gespeeld had dat de jongen zich wel heel verschrikkelijk voelde. Het zou vast niet héél moeilijk zijn om hem eens over te halen om dingen met een vrouw te proberen, waarna hij zich waarschijnlijk kapot zou schamen. Het leek haar wel een interessante nacht.
    'Jij vindt het vast niet erg om een nachtje bij Kneus op de kamer door te brengen?' Ze gniffelde. 'Of 8102, dat klinkt ook... spannend.'

    [ bericht aangepast op 15 maart 2020 - 9:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "En met betere beledigingen komen dan 'ballerina'." Jester liep weer mee terug naar de eetzaal. De meiden waren ondertussen verdwenen en Jester stapelde zijn eigen bord en beker weer terug op zijn dienblad, maar schoof zijn toetje naar Onyx door. Chocoladepudding. Verdorie.
          "Wat moest Yrla met 8175 denk je?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx keek goedkeurend naar het toetje. Dat was de commotie wel waard geweest.
    Hij wierp een blik op zijn vriend en haalde zijn schouders op. 'Ik begrijp sowieso de drama niet. Ik dacht dat ie gewoon ging pissen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Jester haalde zijn schouders op. "Dat zou een stuk makkelijker geweest zijn. Nou dooreten, voordat Yrla iedereen terroriseert om op hem te stemmen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx voelde zich weinig opgejaagd. 'Denk je nou echt dat hij meer stemmen krijgt dan mij?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    De Panther met de blauwe ogen had zo had tegen zijn afdelingsgenoten staan praten dat het bijna schreeuwen was, en daardoor had Fox opgevangen dat hij op zoek was naar zijn vriend en geloofde dat die hulp nodig had. De twee andere jongens grinnikten er maar om, tot frustratie van Vienna’s waakhond, die daarop in een exacte kopie van de roodharige jongen veranderde.
    Een gedaantewisselaar… Dat was interessant! Dat betekende dat hun gaven aan elkaar verwant waren – meer dan aan die van anderen hier op school, voor zo ver hij wist.
    Fox raakte afgeleid toen de jongen wegstormde en besloot dat hij ook wel een poging kon doen om zijn date te zoeken. Hij ging naar het muzieklokaal, zette het raam open en veranderde toen in een golden retriever. Hij besnuffelde de viool, wetend dat de jongen die het laatst had vastgehad, en toen hij zijn geur gevonden had, sprong hij via een tafel door het open raam en volgde het geurspoor.


    Every villain is a hero in his own mind.