• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^



    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 15:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    'Toe maar, het halve house gekust.' Fox wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Nou heb jij nogal leuke afdelingsgenoten dus een beetje jaloers ben ik wel. Heb je nog zoentips? Mijn tong kan wel wat exercise gebruiken vanavond.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    8102

    Het meisje beet op de binnenkant van haar wang en wenste dat Ad- 8175 hier zelf was, zodat ze een uur terug kon gaan in de tijd en zichzelf kon waarschuwen. Wat was ze stom geweest om hem zo te noemen waar de jongens bij waren. Ze was helemaal vergeten dat Adam zijn naam nog helemaal niet had en zij zelf ook niet. Nu zat hij misschien wel in de nesten. Als ze Onyx op hem afstuurde...
          "Als jullie boos zijn over die bijnamen, wordt dan boos op mij, oké? Maar moeten we niet eerst zorgen dat jullie weten wat de eerste opdracht is?" Ze keek van de een naar de ander. "En als jullie bang zijn dat ik het doorvertel, dan- dan laat je me het gewoon vergeten. Toch?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Oh, maar dat kan ik je alleen met heel veel pijn laten vergeten...' Een grijns speelde om Onyx' lippen. 'Maar als je nou eens al onze gaten over de eerste opdracht invult, geef je ons weer wat vertrouwen. Maar 8175...' Hij klakte met zijn tong. 'Daar moeten we toch even een hartig woordje mee spreken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    8102

          Ze wist eigenlijk niet helemaal zeker wat Onyx' gave ook alweer was. "Ik- ik bedoelde Jester," zei ze met een zachte stem. "Maar laat 8175 erbuiten. Ik versprak me, niet hij." Dat was een dom excuus en dat wist ze zelf ook best. Ze gaf net immers toe dat het Adam- 8175's idee was. "Die gaten opvullen dan. Zullen we gaan?"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx gaf een knikje en kwam overeind. Eigenlijk kon het hem geen moer schelen dat ze namen voor elkaar hadden bedacht, maar dat hoefden ze niet te weten. Hij wilde weleens zien in wat voor bochten ze zich zouden wringen. 'Ja, laat dat bos maar eens zien. Waar je volgens mij ook niet mag komen. Die 8175 is wel een beetje een rebelletje hè?'
    Weten dat hij zo zijn eigen manier had gevonden om tegen het systeem aan te schoppen - wat Onyx alleen maar kon waarderen, want het hele instituut haalde hem vaak genoeg ook het bloed onder de nagels vandaan - veranderde zijn kijk op de jongen wel. Als hij toch meer pit had dan men op het eerste gezicht zou zeggen, vroeg hij zich toch écht af wat Yrla hem geflikt had waardoor hij zo vreselijk overstuur was geworden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    8102

    Ze hoopte maar dat dat een retorische vraag was. Het meisje zorgde ervoor dat ze niet bevestigend zou knikken en kwam overeind om de jongens voor te gaan richting het bos. Het was vanaf hier nog wel een flink eindje wandelen en daar had ze dus helemaal geen zin in met Onyx en Jester, maar dan lieten ze hopelijk 8175 met rust om die namen. Ze hoopte maar dat de jongen het haar kon vergeven als hij erachter kwam dat ze zijn naam had laten vallen. Merrin had ondertussen een naam, dus voor hem was het minder erg.
          Na een halve eeuwigheid kwamen ze bij dezelfde plek aan die A- 8175 haar gisteren had laten zien. 8102 haalde onopvallend diep adem en liet zich rustig op handen en knieën zakken om het gat door te kruipen. Halverwege bedacht ze zich dat Onyx zich ook door dit gat zou moeten wurmen, en dat bracht haar toch een beetje voldoening.
          "Het is hierna nog een klein stukje," zei ze, toen ze weer stond. Ze werden vast niet gezien. Waarschijnlijk niet. Hopelijk niet.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    Merrin grijnsde bij het horen van Fox zijn woorden, hoewel het ook lichtelijk ongemak bezorgde. Hij schudde het ongemak grijnzend van zich af door zijn hoofd te schudden. "Ik zou geen tips aan mij vragen. Waarschijnlijk heb ik gisteravond mijn eerste kus gehad en ik herinner me hem niet eens. Ik geloof nu niet dat ik daar zo'n expert in ben," biechtte hij eerlijk op. Hij keek even ongemakkelijk naar Fox, maar besloot toen toch de vraag te stellen. Om een of andere reden wilde hij weten of de interesse voor zijn vriend terecht was. "Met leuke afdelingsgenoten bedoel je 8175 dan of niet?"

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 22:32 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx was een hoop - maar niet overdreven lenig. Zijn shirt scheurde zelfs toen hij door dat vervloekte gat kroop en hij wierp Agami een dodelijke blik toe.
    'O wee als dit nergens toe leidt. Je zorgt maar dat je alle details op een rijtje hebt of ik begraaf je hier ergens in dit bos.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox

    'Dat is dan mooi zonde vriend.' Fox zette zijn ellebogen op de rand van het zwembad en trappelde zachtjes met zijn voeten. 'Ja, maar die valt helaas niet op jongens. Maar Vienna is ook leuk, en die rooie knul, ik weet z'n naam eigenlijk niet.' Hij trok een mondhoek op. 'En tegen jou zou ik ook geen nee zeggen, met die mooie kijkers van je.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    "Werkelijk?" vroeg hij verbaasd. Was dit een poging hem te versieren? Hij knipperde verbaasd met zijn ogen. Zoiets had iemand nog nooit tegen hem gezegd en hij wist werkelijk waar niet hoe te reageren. "Ik..." Merrin wist niet wat hij wilde zeggen, maar toen hij de zelfverzekerde ogen van Fox zag, besefte hij dat hij dat ook wilde kunnen. "Wel, dan mag je me wel een aantal dingen aanleren, want ik snap er geen ene reet van..."


    It's never gonna happen, Guys.

    8102

          "Niet zo chagrijnig, Scary Vibes. Dit is mode. Sexy," zei Jester, die met evenveel gemak door het gat kroop als Agami zelf. Het meisje knikte maar geluidloos en ging de twee voor. Nu maar hopen dat ze de weg nog wist. In het donker zag alles er immers anders uit. Maar uiteindelijk was het niet zo moeilijk. Ze kwamen op de open plek aan, en opluchting overspoelde haar. Ze wist het nog. Nu zou het goedkomen. Ze zou Jester en Onyx helpen en dan zouden zij 8175 met rust laten.
          In een kleermakerszit liet Agami zich op de grond zakken. "Hier was het." Ze voelde de rust van het bos alweer over zich heen spoelen. Hier moest het lukken. "Haal me terug als ik de controle verlies," zei ze nog, en deed haar ogen dicht. Alles werd stil, donker en toen grijs.

    Er flitste iets voorbij. Vijf mensen, opgesteld in een rij. De eerste was Jester. De tweede een jongen, blond en met zijn haren in een half knotje. De derde een klein, Aziatisch meisje. De vierde was de Lion, met zijn witblonde haren. Fire. De vijfde was het meisje dat ze had gezien, met de rode haren. Het beeld verdween en werd vervangen voor een volgende. De rij was verbroken. Jester was weg, het Aziatische meisje lag op de grond en Fire hulde de grond in vuur. Het meisje met de rode haren was ook verdwenen.
          Het bos. Het meisje dat Jester niet zag aankomen. De hand op zijn schouder-
          Toen begon Jester te schreeuwen. Withete vlammen laaiden overal op, verspreidden zich over zijn hele lichaam. Het meisje leek voor de vlammen niet bang te zijn en liet helemaal niet los. Ze glimlachte zelfs en bracht haar andere hand langzaam naar de schreeuwende jongen toe. Hitte sloeg van het vuur af en Jesters gezicht was vertrokken van de pijn. Zijn huid smeulde en hij wankelde-


    Agami opende haar ogen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2020 - 23:03 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Fox grijnsde. 'Oh, dan heb je aan mij de juiste, jonge Casanova. Een paar uur met mij en je bent een flirt-master.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Merrin lachte om de opmerking van Fox. "Wel, daar ga ik dan maar vanuit," zei Merrin met een grijns. "Ik meld me dan graag aan voor de cursus." Merrin zijn ogen gingen in de richting van de ingang, maar hij had Adam nog steeds niet gespot. Misschien moest hij zich toch zorgen gaan maken om die ontmoeting met Dezi.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    'Als betaling moet je wel een date voor me regelen,' zei Fox. 'Als de cursus voltooid is. Kunnen we dubbeldaten. Oké, stap 1: val je op jongens of meisjes of allebei?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Een date voor hem regelen? Dat kon hij vast wel, toch? "Dat kan ik wel denk ik", zei hij schaapachtig. Bij het horen van de volgende vraag van Fox voelde hij een blos naar zijn wangen stijgen. "Ik weet het niet?" vroeg hij onzeker


    It's never gonna happen, Guys.