• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^



    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 15:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    8- Agami

    Bezorgd wreef ze over zijn rug en schoof een stukje dichterbij. "Tuurlijk kan je me het wel vertellen," zei ze zachtjes. "Ik ben je vriendin." Ze zag de traan over zijn wang rollen en haar hart kneep van zorgen samen. "Wat is er aan de hand? Misschien kunnen we samen tot een oplossing komen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin

    Concurrentie... Wacht, zat Fox achter Vienna aan? Hij keek even verschrikt naar Fox, maar wilde de stappen niet missen die de jongen vertelde. "Aankijken en glimlachen, complimentje geven, subtiel aanrake," herhaalde hij bevestigend. Dat moest wel lukken toch? Misschien moet hij voor de zekerheid straks de stappen maar opschrijven, net als hij met het riedeltje van Jester had gedaan. En dat wist hij nu ook uit zijn hoofd! En dan nog een jongen uitzoeken om mee te flirten, hij zou eens ontdekken hoe dit liefdesgedoe werkt. "Wacht, is dat niet raar, twee mensen tegelijkertijd?" vroeg hij zich opeens af. Merrin klom het zwembad uit en liep in de richting van zijn strandbed, hij pakte zijn handdoek op en verplaatste hem naar het bed naast Fox. De zon droogde zijn huid snel, maar met de handdoek raasde hij even vluchtig door zijn haar.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    "Oke" knikte hij. Hij voelde zich ontzettend dom dat hij dit moest vragen, maar deed het toch. "Dus ik mag eigenlijk iedereen die jonger is dan mij de school uit pesten? Dat klinkt heel verleidelijk," zei hij met een grijns. Even keek hij Dezi naast hem met een grote lach aan. Hij dacht terug aan het moment eerder, en vroeg lachend aan Dezi. "Wil je eigenlijk niet weten wie mijn date is voor vanavond? Ik heb een behoorlijke verovering voor moeten doen, als ik eerlijk ben." Hij was eigenlij best trots op hemzelf dat het hem gelukt was, Fersephone zei eigenlijk vrijwel altij nee. En ze had ook nog eens een hekel aan hem, dus nog meer reden om nee te zeggen. Dus dat hij een 'ja' had gekregen, mocht bijna wel de geschiedenisboeken ingaan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Toe maar, ik mag je ongestraft nachtmerries sturen. My lucky day,' antwoordde hij met een scheve grijns. Hij wist alleen dat de lach zijn ogen niet haalde. Hij had er geen problemen mee om voor Jester een nachtmerrie in elkaar te flansen, maar in zijn eigen herinneringen duiken om het zo realistisch mogelijk te laten zijn... Dat was een ander verhaal. Dat was in trauma's wroeten en geheid een kut-humeur krijgen. Toch geloofde hij dat het Jester echt kon helpen en hij zei er dus maar niks over. 'Kan ik gelijk kijken of het me al lukt om je in slaap te spelen. Al moet iemand dan wel rond het avondeten checken of we niet allebei in slaap zijn gevallen, het zou zonde zijn om het bal te missen.'

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 14:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    Adam wreef over zijn gezicht en haalde diep adem. Hij was al dat gehuil zo beu... Het was zinloos, er veranderde niets door. Iedereen vond hem alleen maar een watje. 'Ik kan het niet zeggen,' zei hij zachtjes. 'Maar als ik geloofde dat er ook maar een kansje was dat jij me had kunnen helpen dan was ik niet met Dezi naar het bal gegaan.' Hij kneep zijn handen tot vuisten. Dit had een laatste leuke fijne dag moeten worden, en nu moest hij de hele avond met dat vreselijke mens doorbrengen. 'Je kunt je er maar beter buiten houden.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Ongestraft?" Jester tuitte zijn lippen. "Daar heb ik geen toezegging over gedaan," zei hij en wiebelde even met zijn wenkbrauwen. Ondanks de scheve grijns van zijn vriend, begreep hij best dat Onyx dit helemaal niet zo leuk zou vinden als hij beweerde. Alles rondom Maaya was gevoelig en nu moest hij zelf voor haar gaan spelen. De herinneringen terughalen. En, natuurlijk, zijn nieuwe BFF een paar gezellige dromen sturen vol pijn en verderf. Leuk. Alles was leuk.
          Hij stond op en klopte zijn broek af. "We kunnen een alarm zetten om de zoveel minuten op onze iNets. En anders vragen we een andere panther om even op de deur te roffelen, want we moeten toch terug om die prachtige martelinstrumenten van jou te fixen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox

    Fox maakte het zich gemakkelijk op het ligbed, streek zijn natte krullen uit zijn gezicht en kantelde zijn gezicht naar de zon. 'Nee, waarom? Het is maar een beetje flirten, je moet het gewoon als een spelletje zien. Hoe meer je oefent hoe makkelijker het gaat.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    'Natuurlijk wil ik dat weten, maar je bleef me maar afwimpelen. Maar aan je kop te zien heeft ze ja gezegd. Dus... wie is de gelukkige?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    8102

          "Oké," zei ze zachtjes. "Oké, ik geloof je. Maar je staat er niet alleen voor, hoor je me? Ik zal je altijd willen helpen, wat er ook is." Ze gaf hem even een kneepje in zijn schouder. "Je komt hier wel doorheen. Die twee zijn pestkoppen. Laat ze je niet dwarszitten, goed?" Het was moeilijk om iets bemoedigends te zeggen als ze niet wist wat het probleem was.
          Ze was weer alleen. Nouja, dat kon ook best leuk zijn, toch? En anders zou ze wel bij Fayr aanhaken- ohnee, die had ook al een date. Misschien dan maar bij Michiel en Vienna blijven staan, of anders ging ze gewoon vroeg weer naar huis. Ze kwam die avond vast wel door, toch?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'De laatste keer dat ik mezelf en Maneur in slaap bracht, sliepen we allebei een paar keer door de bel heen. Dus ik weet niet of het alarm voldoende is. Maaya heeft me toen wakker geschud,' gaf hij toe terwijl ze de open plek achter zich lieten en terugliepen waar ze dachten dat het hek was. 'Dus misschien moet iemand ons fysiek aanraken voor we weer terugkeren naar het land der levenden. Al hoop ik dat ik deze keer alleen jou in slaap kan brengen.'
    Hij wist echter niet goed wat hij de vorige keer verkeerd had gegaan, al scheelde het nu dat hij een specifiek doel voor ogen had - een droom overbrengen - en dat hij niet gewoon iemand in slaap wilde spelen. Wie weet was dat genoeg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    'Dank je,' zei hij zachtjes, en hij gaf haar een knuffel. Niet alleen om zijn dankbaarheid te uiten, ook omdat hij gewoon even die steun nodig had. 'Als ik straks niet meer met Michiel kan optrekken... Wil jij dan meer tijd met hem doorbrengen? Ik wil niet dat hij weer alleen is,' zei hij met een zucht. 'Ik hoop dat hij het zal begrijpen, net als jij... Maar ik ben bang dat Yrla en Dezi ook druk op hem zullen gaan uitoefenen, zelfs al heeft hij nu zijn naam.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    "Omdat ik je eigenlijk niet weer wilde vertellen als ik afgewezen was en die kans zat er heel groot in," zei hij veel te eerlijk naar zijn zin. Hij keek met een grijns opzij. En keek strak naar het gezicht van Dezi om haar gezicht te meten. Ongeloof zou het leukste zijn. "Ik ga met Phone.."

    [ bericht aangepast op 26 maart 2020 - 16:06 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    Dezi staarde hem een paar seconden aan, daarna begon ze te schateren. 'Mijn hemel lieverd, je denkt toch niet dat haar antwoord géén grap was?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "We kijken wel wie er thuis is. Anders halen we 8102 er weer bij, kan ons het schelen." De twee jongens liepen via dezelfde route weer terug naar de campus van de panthers, wat betekende dat ze weer door het gat mochten. Tot grote vreugde van Jester. Hij probeerde niet hardop te gniffelen en zorgde ervoor dat hij even een sprintje trok om Onyx weer in te halen.
          Eenmaal bij de campus aangekomen, werd het een kwestie van iemand vinden die ze genoeg vertrouwden om hen wakker te maken. 8175 hadden ze bij het meer zien zitten, Merrin was weg en Yrla viel sowieso al af. Dus toen werd het Fayr.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    "Nou, nou, nou, Dezi. Je wordt bedankt... Heb een beetje vertrouwen in mij," zei hij met een grijns. Hij ging liggen op zijn rug, maar bedacht zich toen en kwam gehaast overeind. "Ik wil wedden dat haar antwoord geen grapje was. Vanavond sta ik met Fersephone aan mijn arm aan de deuren van het bal. Waar wedden we om?" Yrla sloot eigenlijk alleen weddenschappen als hij er vrijwel zeker van was dat hij ze zou winnen. Deze was haast te makkelijk; hij had Fersephone beloofd dat ze de hele avond haar gave los mocht laten. Het kon niet anders dan dat ze met hem meeging.


    It's never gonna happen, Guys.