• Hoi lieve allemaal, ik ben een tijdje weg geweest, maar ik merkte dat ik Q en jullie begon te missen. Nou heb ik ineens erg veel inspiratie voor de Noordse en Griekse mythologie. De goden en godinnen inspireren mij enorm en het lijkt mij fantastisch om een RPG te starten die draait om de mythologie, maar met een randje highschool drama.

    Noordse en Grieks myhtologie, de afstammelingen van goden en godinnen komen te samen op één school, The Domus Empire. Tussen de mythologieën is altijd wel een soort onenigheid geweest, de een vind zichzelf beter dan de ander. Dat gebeurd nou eenmaal als iedereen door goddelijkheden geschapen is. Natuurlijk ligt het aan de opvoeding en de status van de familie, maar iedere afstammeling zal een eigen karakter hebben. Jouw afstammeling kan een ook een halfbloed zijn, die mogelijkheid is vrij. Doe vooral een beetje onderzoek naar de ouders of voorouders van jouw afstammeling, want dit kan voor een interessant en wellicht machtig karakter zorgen.

    De school zal opgericht zijn door machtige mensen van zowel het Griekse als Noordse rijk, zij samen hebben voor de locatie Delphi gekozen, in Griekenland.

    Domus [doh-mus] - the type of house occupied by the upper classes and wealthy

    Ik hoor natuurlijk graag of jullie dit ook leuk lijkt!


    - thank you for existing -

    Ik word stiekem heel blij van het feit dat er potentie in zit! Ik ga een concept bedenken, het uitwerken en dan plaats ik hier meteen een rollentopic voor jullie! :D

    Wat betreft de meningen over het woordenlimiet... ik denk dat ik het op 0 zet, mocht er dan iemand toch liever langere posts plaatsen, schrijf dan vooral met je karakter tegen mij, want ik ga meestal toch over de 100 woorden met mijn karakters.

    <3


    - thank you for existing -

    Oeh, wat een leuk idee! Misschien ben ik ook van de partij (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Same. Ik zou zeker meedoen mocht het in de vorm van een Quest zijn. Wellicht dat je van te voren enkele opdrachten bedenkt en dat voor degenen (die na bijv een week) een nieuwe opdracht voor de personages neer worden geplant.
          Voor de personages die het vastloopt en de opdracht niet konden afmaken, zouden er eventueel een belemmering of nadelen op hun pad terecht kunnen komen (gezien ze de opdracht niet gehaald hebben en deze nieuwe 'nadelen' te boven moeten komen samen).
          Ik heb geen idee, dit zijn natuurlijk enkel mijn hersenspinsels die ik erop los laat. Wellicht dat je er iets mee kunt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Here we go! Ik hoop dat jullie het zo een leuk idee vinden.

    ROLLENTOPIC


    - thank you for existing -