• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 (agami) •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    • Kijo

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^

    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2020 - 21:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Ze knuffelde Fayr spontaan. “Dankje, Fayr. Je bent echt de beste vriendin die iemand zich kan wensen.” Het meisje liet Fayr weer los en keek haar met een glimlach weer aan. “En ik zal voorzichtig zijn,” beloofde ze. Fayr had gelijk... Ze was al ooit eens in de val getrapt dat haar ex haar verliet voor een ander, dat wilde voor geen goud nog een keer.
          Ze staarde naar het scherm. “Natuurlijk gewoon doen, klinkt als jou. Dus dan is het goed,” zei ze met een knipoog


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    Hij wist absoluut niet hoe hij hierop moest reageren. Meende ze dit nu serieus? Hij probeerde niet naar Adam te kijken. Hij wilde absoluut niet naar zijn oude vriend kijken. “Uh... ik weet niet zo goed wat je nu van mij wil horen, Dezi,” zei de jongen heel eerlijk. Hij was absoluut verward door de plotselinge vriendelijke aanpak van Dezi. Hij voelde hoe Azumi op zijn schouders klom en dacht eraan dat dit een ingepakte dreiging was. Echter leek de draak alleen langs zijn oren te strijken, al was dat een schril contrast met de nagels in zijn schouders. De draak landde voor hem op de tafel en gaf kopjes aan zijn hand, zoals een kat dat zou doen. Aarzelend aaide hij het dier.


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    ———


    'Gewoon... Dat je blij bent dat wij er nu voor je zijn en dat je niet langer, nou ja, van dat afhankelijk bent.' Ze seinde overduidelijk met haar ogen naar 8175, die met een slappe gesprekspoging de indruk probeerde te wekken dat het hem opvrat dat Dezi met zijn liefje zat te praten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Hij zei niets. Als ze vrienden waren geweest, dan had hij het misschien nog voor Adam opgenomen. Maar dat waren ze niet. Het liefst wilde hij eigenlijk ook verdwijnen, Merrin had het idee dat hij ergens tussen werd gezet, waar hij niet tussen wilde komen. Vluchtig nam hij zijn laatste hap, om daarna zijn dienblad op te gaan ruimen. Hij had een flauwe 'sorry' gemompeld naar Dezi. Na het opruimen twijfelde de jongen om terug te gaan, maar uiteindelijk liep hij de zaal uit naar het lokaal.

    [ bericht aangepast op 8 april 2020 - 19:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Zin is een groot woord," zei Jester, die langs Adam heen even de blik van 8102 ving, "maar er is wel iemand die ik heel graag alle hoeken van die opdracht wil laten zien, ja." Hij grijnsde en keek Onyx even kort aan. Creepy Chick zou niet weten wat haar overkwam en Jester zou er enorm van genieten om aan haar te laten zien dat ze dus echt niet met de Panthers moest spotten. En het al helemaal niet in haar Creepy hoofd moest halen om met Onyx te gaan lopen fucken.
          "Vanavond het tweede overleg met de Lions. Afhankelijk daarvan neemt mijn 'zin' ,zoals je het noemde, in die opdracht toe of af." Hij knipoogde.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fayr

          Het meisje knuffelde Vienna natuurlijk meteen terug. "Jij toch ook, Vi," zei ze grijnzend. "Dan komt het vast goed. Als iets niet goed voelt, dan is het ook niet goed, punt. En als het wel goed voelt..." Ze maakte haar zin niet af en wiebelde met haar wenkbrauwen. "Dan moet je het eerst even met je BFF overleggen want ik wil natuurlijk álles horen," plaagde ze.
          De twee meisjes liepen getweeën de zaal in en sloten achterin de rij aan, terwijl Fayr ondertussen op 'verzenden' klikte. De plagende opmerking was nu onderweg naar Romeo. Stiekem hoopte ze toch echt dat hij het goed zou oppakken. Het zou jammer zijn als ze elkaar niet nog wat vaker konden zien.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    "afgesproken," zei het meisje lachend. "Maar je weet, andersom wil ik ook alles horen." Met hun eten liepen ze naar de tafel en, waar Vienna het rode haar van Jester opving. Ze moest hem iets vertellen, al hoefde ze misschien niet de exacte inhoud te vertellen. "Ik ga de eerste les naast Jes zitten," fluisterde ze Fayr toe."Fox en ik hebben iets ontdekt wat we denken te maken heeft met de eerste opdracht. Dus dat moet Jes weten natuurlijk."


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr

          "De eerste opdracht?" Fayr keek Vienna met grote ogen aan. "Ja, doe dat. Hoe meer we van tevoren weten, hoe beter!"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi

    ———


    Dezi was samen met Yrla en Phone naar de les gelopen, waar Kneus al braaf aan tafel zat. Ze wierp een veelbetekenende blik op Yrla.
          'Gaan jullie tortelduifjes maar naast elkaar zitten. Ga ik mijn nieuwe projectje eens even opwarmen.'
          Ze liep het lokaal in, zette haar tas op tafel naast die van Kneus neer en begon haar boeken uit te stallen voordat ze op de stoel neerzakte.
          'Om jou een pijnlijk moment te besparen waarin 8175 ervoor kiest om niet naast je te gaan zitten, zorg ik er wel voor dat zijn stoel bezet is.' Ze gaf de jongen een knipoog.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Hij keek een beetje angstig in de richting van Dezi. Om een of andere reden had hij nog liever dat Adam naast hem kwam zitten, Yrla des noods. Deze vreemde vriendelijke Dezi jaagde hem angst aan, vooral vanwege het feit dat Adam hem zo gewaarschuwd had voor haar. Hij wist niet zo goed wat hij van deze vriendelijke Dezi moest denken, maar voelde zich erg ongemakkelijk. "Dankje," mompelde hij desondanks. Hij wilde niet onbeleefd zijn naar Dezi, ook al had zij dat zo vaak naar hem gedaan. Hij wist zich geen raad met Dezi en wenste bijna dat Yrla naast hem zat. Daar wist hij nog enig weg in te vinden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Ze knikte even naar het meisje naast haar. Ze waren laat vanmorgen geweest, waardoor ze haastig hun ontbijt op moesten eten. Ze ging naast Jester zitten, die vooral samen met Onyx nog zat. Voor Jester kon opstaan, greep Vienna hem bij de pols. "Ik kom naast jou zitten zometeen. Het is belangrijk." Ze keek hem indringend toe. Ze hoopte dat hij het zou begrijpen. Ze was bang dat de andere afdelingen haar hoorden, vandaar dat ze het hier niet durfde te vertellen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2020 - 21:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    -oeps-


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone

    Dezi mocht haar echt niet. Of Fersephone mocht Dezi niet. En ze waren nog wel vriendinnen. Zonder wat te zeggen liep Phone naar haar eigen vaste plek toe en keek toe hoe een blonde bimbo naast haar ging zitten. "Denk maar niet dat ik ook enig woord met je ga wisselen deze les," waarschuwde ze de jongen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester trok verrast zijn wenkbrauwen op. "Owkee?" Hij keek even vragend naar de twee meiden en haalde toen zijn schouders op. "Ik ben benieuwd," zei hij en gaf haar een knipoog. Hij had geen idee waar ze het over zou kunnen hebben, maar ergens begon wel een vaag vermoeden dat het met de eerste opdracht te maken zou kunnen hebben. Of een andere afdeling in het algemeen. Misschien iets met de Rhino's gezien Fayr nu toch met Romeo bezig was. Hij vroeg zich af hoe dat was gegaan, ineens.
          "Ziet ernaar uit dat jij een nieuwe date mag fixen voor geschiedenis," zei hij tegen Onyx.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———


    Adam glimlachte. Jester had hen allemaal zo goed geholpen met hun gaven, hij had het volste vertrouwen in hem. In stilte at hij zijn bord leeg. Net toen hij klaar was, zag hij dat Dezi, Yrla en Fersephone opstonden. Hij realiseerde zich opeens dat Michiel waarschijnlijk in zijn eentje in het lokaal zat.
          ‘Zullen we ook naar het lokaal gaan?’ vroeg hij aan Agami.
          Behalve zijzelf, stonden ook de anderen op. De bel zou over een paar minuten gaan.
          Zodra hij het lokaal binnenstapte en hij Dezi naast Michiel zag zitten, kwam er een knoop in zijn maag. Ze keek hem recht aan, haar ogen fonkelden uitdagend. Hij balde zijn vuist, zijn nagels sneden in zijn vlees.
          Hij had alles gedaan wat ze vroeg – waarom probeerde ze hem op deze manier nog steeds te tergen? Hij kon haar gefluister weer horen, terwijl ze hem vertelde wat ze met Michiel zou gaan doen als hij niet aan haar tepels zoog, als hij haar niet aanraakte op de plaats die ze wilde.
          Een grijns flitste over haar gezicht. Hij zág gewoon dat ze wist waar hij aan dacht.
          Hij haalde diep adem en liep naar haar tafel toe. ‘Dat is mijn plaats.’
          ‘Oh?’ Dezi keek tussen hem en Michiel heen en weer. ‘Ik dacht dat jullie geen vrienden meer waren.’
          Woede vlamde door hem heen. Hij zette zijn handen op de boeken op het tafeltje en boog zich naar haar toe. ‘Ik blijf altijd zijn vriend, zelfs al verbied je me om met hem om te gaan.’
          Ze kneep haar ogen ietsje samen. ‘En wat als hij jouw vriend niet meer wil zijn? Wat heb jij hem nou te bieden, sul.’ Haar lippen krulden om in een grijns. ‘Je weet wat ik te bieden heb.’ Over de rand van de tafel heen zag hij dat Dezi haar hand naar de binnenkant van Michiels bovenbeen liet glijden.
          Adams keel werd dichtgeknepen, het was alsof hij de hand zelf naar zijn schaamstreek voelde glijden.
          ‘Gun je je vriend niet hetzelfde genot?’ vroeg ze zachtjes.
          ‘Blijf van hem af!’ snauwde hij. ‘Ik heb gedaan wat je zei. Je zou – je zou van hem afblijven.’
          ‘Kom nou, Adam. Dit ga je toch niet roepen waar iedereen bij is? Ga acht-’
          Haar stem deed zijn hoofd bonken. ‘Ga weg!’ Hij greep het boek op de tafel. ‘Ga uit mijn hoofd, kreng!’ Hij merkte nauwelijks dat hij aan het gillen was. Opeens knapte er iets in hem, alle boosheid en al het verdriet dat hij had opgekropt barstte naar buiten. Hij slingerde het dikke geschiedenisboek naar achteren en ramde Dezi zo hard in het gezicht dat hij wat hoorde knappen en ze met een krijs overeind vloog.
          Het volgende moment kneep er iets vlijmscherps in zijn schouder. In een reflex greep hij het draakje bij de nek en slingerde het tegen de muur aan.
          ‘Dit zul je berouwen, smerige homo.’ Ze gromde, het was alsof ze zijn hersenen bevroor en hij greep naar zijn hoofd. ‘Ik zal je vriendje nog veel harder laten janken dan jij deed als ik hem dwing om hem aan me over te geven. Ik zal…’
          Adam schreeuwde, probeerde stem in zijn hoofd te overstemmen. Hij vloog haar naar de keel, probeerde haar te wurgen zoals ze bij hem had gedaan. ‘Ik maak je nog eerder dood dan dat ik je dat laat doen! En ga uit mijn hoofd! Ga verdomme uit mijn hoofd!’
          Plotseling was er een sterke hand om zijn bovenarm die hem van Dezi wegtrok.
          ‘Niet hier,’ klonk het in zijn oor.
          Adam stribbelde tegen toen Onyx hem weg probeerde te trekken. Er was maar één gedachte die door zijn hoofd spookte en dat was dat hij haar pijn wilde doen, zo veel pijn dat ze nooit meer iemand anders pijn kon doen.
          Hij vormde echter geen partij tegen Onyx, die de leerkracht iets toesnauwde wat hij niet kon verstaan. Er viel een deur dicht. Adam hijgde, zijn hoofd bonkte, de wereld leek om hem heen te tollen.
          En hij huilde. Hij voelde de tranen over zijn wangen stromen.




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 8 april 2020 - 22:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.