• Hii (:

    Ik ga toch nog een poging wagen^^

    Ik weet dat er een tijdje terug een RPG via whatsapp liep en het lijkt mij leuk om dit weer in leven te blazen, aangezien ik het toch wel mis om tussendoor 'even snel' iets te kunnen tikken (:

    De bedoeling is om via whatsapp / discord oid een RPG te starten (of een meespeelverhaal?) en waar iedereen op kan reageren. Het hoeft absoluut niet lang te zijn, vaak zijn twee / drie / vier zinnen al meer dan voldoende en je kan er wat sneller op reageren!

    Als je geïnteresseerd ben,let me know! We kunnen dan met elkaar kijken & beslissen of het via whatsapp, discord of iets anders gaat en of het een rpg of msv wordt (;

    Heyhoi! Lijkt me leuk!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    I'm down for this! Vooral in deze tijd vind ik het super chill tussendoor snel even te kunnen schrijven.


    We're all mad here.

    Oke cool! ;D Jaa zeker, hahaha^^ is ook wel makkelijk (:

    Hebben jullie nog een voorkeur voor whatsapp of discord of iets anders?

    Ooh sounds good ^^ Whatsapp heeft mijn voorkeur maar ik kan opzich beide doen. Inderdaad chill als ik geen heel boekwerk hoef te schrijven, ik ben 2-5 zinnen gewend met Whatsapp rpg’s (:


    El Diablo.

    Afhankelijk van wat het verhaal is, ben ik geïnteresseerd ^^


    Mhm?

    ^ Same for me. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luftmensch schreef:
    Afhankelijk van wat het verhaal is, ben ik geïnteresseerd ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Luftmensch schreef:
    Afhankelijk van wat het verhaal is, ben ik geïnteresseerd ^^


    Nice!! Dan krijgen we zo toch een leuk cluppie bij elkaar! Ik had zelf nog niet echt een idee in gedachten, lol, maar als we met zijn allen gaan brainstormen komen we vast tot iets ;D

    Ik zie dat Mandalorian voorkeur aangeeft voor whatsapp. Mij maakt het echt niets uit, kan met beide goed overweg^^ Is de rest ook eens voor whatsapp?

    Als er een rpg komt op Discord ben ik ook zeker geïnteresseerd! :)

    Beide zouden prima zijn voor mij (:


    Mhm?

    Whatsapp is prima! Wel zo handig, kost ook niet veel data.
    Wouden jullie dan een aparte chat voor de rollentopic, praattopic en speeltopic?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Luftmensch schreef:
    Afhankelijk van wat het verhaal is, ben ik geïnteresseerd ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)


    Wat is Discord trouwens? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik geloof dat whatsapp gaat winnen (: @gedachtewereld is dat voor jou een probleem?


    Ziegler schreef:
    (...)

    Wat is Discord trouwens? c:


    Euhm tsja, hoe ga ik dat eens makkelijk uitleggen. Het is zowel een website als een app, daar registreer je je met een gebruikersnaam en dan kan je chatten met elkaar, zowel alleen als in groepschats zegmaar^^

    Voor mij is beide ook prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'