• Hii (:

    Ik ga toch nog een poging wagen^^

    Ik weet dat er een tijdje terug een RPG via whatsapp liep en het lijkt mij leuk om dit weer in leven te blazen, aangezien ik het toch wel mis om tussendoor 'even snel' iets te kunnen tikken (:

    De bedoeling is om via whatsapp / discord oid een RPG te starten (of een meespeelverhaal?) en waar iedereen op kan reageren. Het hoeft absoluut niet lang te zijn, vaak zijn twee / drie / vier zinnen al meer dan voldoende en je kan er wat sneller op reageren!

    Als je geïnteresseerd ben,let me know! We kunnen dan met elkaar kijken & beslissen of het via whatsapp, discord of iets anders gaat en of het een rpg of msv wordt (;

    Ik heb een voorkeur naar discord, maar whatsapp is prima. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Of we kunnen een doen op discord en whatsapp? Want whatsapp gebruik ik nooit eigenlijk.

    Ik denk dat als we een rollen — praat — en speelgroep willen aanmaken Discord fijner zal zijn persoonlijk? Want bij nader inzien zal ik dat niet zo'n pretje vinden om dan een aantal gesprekken door te moeten scrollen haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    gedachtewereld schreef:
    Of we kunnen een doen op discord en whatsapp? Want whatsapp gebruik ik nooit eigenlijk.


    Dat vind ik ook prima!


    Guavara schreef:
    Ik denk dat als we een rollen — praat — en speelgroep willen aanmaken Discord fijner zal zijn persoonlijk? Want bij nader inzien zal ik dat niet zo'n pretje vinden om dan een aantal gesprekken door te moeten scrollen haha.


    Mee eens, hahaha^^


    Euhm, ik zit even te denken wat nu handig is... Is het een idee dat degene die via Discord willen schrijven mij hun Discord-name (of je Discord-nummer geloof ik?) sturen en degene die via WhatsApp willen schrijven hun nummer sturen, dan kan ik de groepen aanmaken?

    Is het niet handiger te kijken naar waar de meeste voorkeur voor uit gaat en dan daar een groep op aan te maken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Is het niet handiger te kijken naar waar de meeste voorkeur voor uit gaat en dan daar een groep op aan te maken?


    Dit.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Canagan schreef:
    Is het niet handiger te kijken naar waar de meeste voorkeur voor uit gaat en dan daar een groep op aan te maken?


    Whatsapp ; | |

    Discord ; |

    Beide ; | | | |

    Dit is de stand van zaken, voorkeur gaat uit naar whatsapp, so if everybody agree gaan we die gebruiken (:

    Ja ik ga gewoon geen whatsapp aanmaken maar geen enkel probleem! Veel plezier :)

    Met WhatsApp doe ik niet mee. Ik moet daar ook contact met collega's enzo mee houden en wil dat graag gescheiden houden. Discord wil ik wel proberen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gezien de meesten whatsapp willen doen kan dat gedaan worden natuurlijk.

    Er kan ook een geheel andere groep op discord gemaakt worden, toch? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik denk dat het dan beter is om voor een Discord te gaan, als ik het zo lees ligt daar toch net iets meer de voorkeur?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Omw om weer discord aan te maken ;’D


    El Diablo.

    Ik heb beide al op mijn telefoon staan, dus het maakt me echt niet uit :p


    Mhm?

    Hahaha lol, ik zie dat het dan nu weer Discord wordt XD Meeste stemmen gelden :’)

    Als iedereen zijn/haar username / nummer stuurt (mag ook prive) kan ik een groep aan maken (:

    Ik ben noaa #4068, of moet ik ergens anders kijk en?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.