• Hoi lieve users,

    Ongeacht wat de uitslag van de poll zal zijn (je kan nog stemmen -> klik hier), gaan we sowieso alle bugs uit de site halen, want die zijn heel vervelend. Ik heb mijn best gedaan om een lijst te maken, maar voor mijn gevoel zijn er nog meer bugs die er rondzwerven, maar die in een topic als reactie zijn genoemd en die kan je dus nooit terugvinden.

    Mocht je nou nog bugs hebben/tegenkomen die níet op deze lijst staan, graag in dit topic melden en dan voegen we ze toe! Als jullie denken dat er geen bugs meer te vinden zijn op Q die niet op deze lijst staan, dan sturen we de lijst op naar Guido en gaat hij ermee aan de slag!

    Dit is de lijst tot nu toe:

    Buglijst Quizlet 2020
    Algemeen:

    - Als je de code [q] gebruikt, maar de user zijn/haar username heeft veranderd, kom je niet meer naar dat profiel.
    - De tweede pagina van het gastenboek is soms niet te zien.
    - De informatie bij creaties schuift over elkaar heen als je Quizlet op een ipad gebruikt
    - Een concept bij privéberichten is er niet en dat zou wel fijn zijn
    - Chat verspringt naar random punt bij teveel berichten
    - Quizlet activiteit op de homepage doet raar, alsook de vriendenactiviteit voor GM

    Creaties
    - Bij “ga naar willekeurige creatie” kan je aangeven welk genre een creatie is, ook als dat een quiz is wat dus helemaal geen genre e.d. heeft.
    - Je kan nu nog een template kiezen voor een quiz, maar ik zie voor de rest geen manier om templates te maken. Ik dacht onthouden te hebben dat de templates stopgezet worden. Dan kan de templatebeheer bij een creatie ook weg. (Hoewel het fijner zou zijn moesten de templates terug komen)
    - Je kan vragenlijsten niet offline halen/inactiveren (Niemand doet dit nog, dus mogelijks mag dit ook gewoon weg)

    Stories
    - Afbeeldingen werken niet goed (bij aanpassen stories en ook in lijstjes) (Link)
    - Automatisch opslaan werkt niet meer

    Quizzen
    - Kudo’s werken niet goed bij quizzen (Link)
    - Grafieken onderaan de quizzen geven niet de juiste informatie

    Blogs
    - Er mist een meldknop bij blogs

    Columns
    - Alle knoppen missen bij columns (geef kudo/favoriet etc).

    Lijstjes
    - Users kunnen geen reacties van anderen verwijderen bij hun lijstjes (Link)
    - Als je een lijstje maakt, is het moeilijk om linkjes te gebruiken omdat die dezelfde kleur worden als de achtergrond, waardoor je het dus niet meer ziet. Hetzelfde geldt voor polls etc, alles met de blauwe achtergrond.
    - Als je een lijstje aan het maken bent en bezig bent met items toe te voegen, kan je klikken op 'lijstje bekijken', maar dan verschijnt er (soms) extra tekst

    Forum
    - Het symbooltje voor ongelezen berichten op het forum is anders bij mijn topics/actieve topics.
    - Polls maken in topics kan niet meer
    - Nieuwsbrieven worden nog vanuit Rutgers naam verstuurd



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast op 2 mei 2020 - 11:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 jan 2021 - 11:42 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat gebeurt er? Gastenboek en mijn creaties zijn allemaal weg? Zie tevens ook al een tijdje reclame ondanks Golden Membership en geen overzicht van top stories meer onderin.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    CIeverness schreef:
    Wat gebeurt er? Gastenboek en mijn creaties zijn allemaal weg? Zie tevens ook al een tijdje reclame ondanks Golden Membership en geen overzicht van top stories meer onderin.


    Geen idee. :/ Guido is alleszins verwittigd, dus laten we hopen dat het snel opgelost kan worden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan via de homepagina ook het menu niet aanklikken. Op het forum lukt dit wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is het al tijd om in paniek te raken o.o


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik mag toch hopen dat alles wat nu weg is wel weer terugkomt? Ik kan wel huilen dat uren aan schrijfwerk weg is in mijn creaties.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Feichin schreef:
    Ik mag toch hopen dat alles wat nu weg is wel weer terugkomt? Ik kan wel huilen dat uren aan schrijfwerk weg is in mijn creaties.

    Same. Laat dit alsjeblieft niet weer zo'n crash van jaren geleden zijn. . .


    [ heaven knows ]

    Feichin schreef:
    Ik mag toch hopen dat alles wat nu weg is wel weer terugkomt? Ik kan wel huilen dat uren aan schrijfwerk weg is in mijn creaties.


    Ik ben er ook erg gestrest over nu. Ik hoop echt dat we niet al onze creaties kwijt zijn


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Als je een link naar de story hebt, kan je er nog bij, y'all. Of kijk anders in je geschiedenis?


    [ heaven knows ]

    Sareureuk schreef:
    Als je een link naar de story hebt, kan je er nog bij, y'all. Of kijk anders in je geschiedenis?

    Maar die heb ik van een hoop niet dus ik begin hem toch wel een beetje te knijpen nu 🙈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sareureuk schreef:
    Als je een link naar de story hebt, kan je er nog bij, y'all. Of kijk anders in je geschiedenis?


    Dit werkt inderdaad, dan zijn ze gelukkig dus niet helemaal gewist.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Op mijn telefoon kan ik via mijn profiel ook gewoon nog bij mn creaties komen.


    Stenenlikker

    Het hoort gewoon asap opgelost te worden. Ik weet dat Q z'n beste tijd heeft gehad, but this definitely does not help it's case.


    [ heaven knows ]

    Delahaye schreef:
    Op mijn telefoon kan ik via mijn profiel ook gewoon nog bij mn creaties komen.

    Op welke manier doe je dat? Wanneer ik naar mijn profiel ga staat er onder mijn creaties de melding:
    Disk full (/var/mysqltmp/#sql_4863_54.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Op welke manier doe je dat? Wanneer ik naar mijn profiel ga staat er onder mijn creaties de melding:
    Disk full (/var/mysqltmp/#sql_4863_54.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device"
    Ik gok dat het alleen de geactiveerde creaties zijn die je nog via je profiel kunt bekijken. De rest zie ik in ieder geval niet. :\


    She's imperfect but she tries

    Ik kan alleen mijn stories nog zien die op mijn dashboard staan, als ik daar op Mijn Stories klik krijg ik Disk full (/var/mysqltmp/#sql_4863_54.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") te zien.. Echt super vervelend ):


    Faith is everything.