• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 19 mei 2020 - 13:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Even een MT^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT


    Stenenlikker

    Voor dat burgemeesterschap: om de overblijvende virussen geen kans te geven kunnen we in principe iemand kiezen die we 100% vertrouwen? Wat mij betreft gaat een tekstje van iemand me niet per se overhalen, maar ik heb nu wel wat mensen in gedachten die ik vertrouw en wie het daarvan nu exact wordt maakt me eigenlijk weinig uit?

    Dus als we zorgen dat de mensen waarvan we zeker weten dat ze te vertrouwen zijn al zeker op één iemand stemmen, dan zorgen we er tenminste voor dat er geen virus burgemeester wordt. ^^

    We kunnen wel beter nog geen namen noemen tot het effectief zo ver is, aangezien we de virussen anders mogelijks net helpen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Voor dat burgemeesterschap: om de overblijvende virussen geen kans te geven kunnen we in principe iemand kiezen die we 100% vertrouwen? Wat mij betreft gaat een tekstje van iemand me niet per se overhalen, maar ik heb nu wel wat mensen in gedachten die ik vertrouw en wie het daarvan nu exact wordt maakt me eigenlijk weinig uit?

    Dus als we zorgen dat de mensen waarvan we zeker weten dat ze te vertrouwen zijn al zeker op één iemand stemmen, dan zorgen we er tenminste voor dat er geen virus burgemeester wordt. ^^

    We kunnen wel beter nog geen namen noemen tot het effectief zo ver is, aangezien we de virussen anders mogelijks net helpen. (:

    Dit was precies wat ik ook aan het denken was. We moeten hoe dan ook zorgen dat het burgemeesterschap uit de handen van de virussen blijft.

    Hoe zouden we de virussen net kunnen helpen door nu al een naam te noemen? (Niet dat ik van plan was om een naam te noemen, maar ik zie niet meteen hoe het uitmaakt wanneer we de naam noemen)

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 10:33 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Voor dat burgemeesterschap: om de overblijvende virussen geen kans te geven kunnen we in principe iemand kiezen die we 100% vertrouwen? Wat mij betreft gaat een tekstje van iemand me niet per se overhalen, maar ik heb nu wel wat mensen in gedachten die ik vertrouw en wie het daarvan nu exact wordt maakt me eigenlijk weinig uit?

    Dus als we zorgen dat de mensen waarvan we zeker weten dat ze te vertrouwen zijn al zeker op één iemand stemmen, dan zorgen we er tenminste voor dat er geen virus burgemeester wordt. ^^

    We kunnen wel beter nog geen namen noemen tot het effectief zo ver is, aangezien we de virussen anders mogelijks net helpen. (:

    Ik had ook al het idee om op iemand te stemmen die ik bijna 100% vertrouw. :')


    Take me to wonderland

    Promare schreef:
    (...)
    Dit was precies wat ik ook aan het denken was. We moeten hoe dan ook zorgen dat het burgemeesterschap uit de handen van de virussen blijft.

    Hoe zouden we de virussen net kunnen helpen door nu al een naam te noemen? (Niet dat ik van plan was om een naam te noemen, maar ik zie niet meteen hoe het uitmaakt wanneer we de naam noemen)


    De virussen willen de burgermeester vast vermoorden. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    De virussen willen de burgermeester vast vermoorden. XD


    Oei, ik ging me opgeven maar dit houdt me tegen :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    So it's a suicide mission, great. :')


    Take me to wonderland

    Even een MT om dit te blijven volgen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    MT haha


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Dysphoria schreef:
    So it's a suicide mission, great. :')

    De burgemeester wordt idd altijd vrij snel vermoord, tenzij de beschermer wat vrijgevig met zijn/haar vaccins.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MT


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vond Aarsvogel totaal niet verdacht voordat Snapple zei det ze virus was.

    Ik wist trouwens niet dat een topic vol kon geraken.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Gaat dit eigenlijk nog door? Aangezien we al eventjes niets meer gehoord hebben..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien