• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 19 mei 2020 - 13:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Well this is just sad


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Promare schreef:
    (...)
    Ah, ik dacht aan Lorem want
    1) Hij wil burgemeester worden
    2) We weten dat hij dokter is en dus aan onze kant staat
    3) (dit vond ik strategisch van mezelf); zo kan de beschermer 2 belangrijke posities beschermen op hetzelfde moment. (Keerzijde is wel dat als ze toch achter Lorem gaan, we op dat moment de dokter en de burgemeester kwijt zijn, maar Lorem zullen ze op een bepaald moment waarschijnlijk toch weer proberen te vermoorden en zo hoeft niet iemand anders zich op te offeren voor die positie van burgemeester)

    (Langs de andere kant: ik vond Tijgerbloeds tekstje wel heel grappig, maar ik ben niet heel zeker van haar burgerschap dus toch maar niet XD)

    Yesss, ik vind het een goed idee! Slim bedacht.

    Ik twijfel ook aan Tijgerbloed, ik vind het zelfs enigszins vreemd als mensen de burgemesteer willen worden in dit spel. Dus mijn stem zou dan eerder naar Lorem gaan (of een andere quasi zekere burger).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben inderdaad ook geneigd om op Lorem te stemmen, omdat we van hem zeker weten dat hij goed is en ook wel burgemeester wil zijn.

    Qua wolf zal ik gaan stemmen op aarsvogel, want ja, de ziener heeft gesproken :').


    Stenenlikker

    Lorem lijkt mij ook de beste keuze.


    Take me to wonderland

    Ik ben technisch gezien sowieso wel tendode opgeschreven, maar dat wist ik al sinds nacht 2.
    Andere reden waarom ik aarsvogel sowieso nog niet had vermoord was omdat we sowieso nog 2 virussen moet zoeken. ~~en ze zijn duidelijk actief, want anders was Frodo niet dood~~ Aarsvogel kunnen we er altijd nog wel uitgooien, en voor de rest haar negeren. :"D (wel gemeen, maar rip) Als we niet voor aarsvogel kiezen om eruit te stemmen, heb ik altijd nog een savety net om geen burger met mij mee te nemen. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Je stelt dus voor om eerst een ander virus te zoeken om er uit te stemmen of? :')


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Je stelt dus voor om eerst een ander virus te zoeken om er uit te stemmen of? :')

    Dit vind ik wel nogal risky, want mogelijks stem je er verkeerdelijk een burger uit...

    @Lorem
    Of wij nu eerst iemand random kiezen, of jij in de nacht als je zou vermoord worden, wat is dan het verschil? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lorem schreef:
    Ik ben technisch gezien sowieso wel tendode opgeschreven, maar dat wist ik al sinds nacht 2.
    Andere reden waarom ik aarsvogel sowieso nog niet had vermoord was omdat we sowieso nog 2 virussen moet zoeken. ~~en ze zijn duidelijk actief, want anders was Frodo niet dood~~ Aarsvogel kunnen we er altijd nog wel uitgooien, en voor de rest haar negeren. :"D (wel gemeen, maar rip) Als we niet voor aarsvogel kiezen om eruit te stemmen, heb ik altijd nog een savety net om geen burger met mij mee te nemen. XD

    Wat hierboven is gezegd
    +Aarsvogel blijft wel een actieve stem hebben die mogelijks een verschil zou kunnen maken


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Dit vind ik wel nogal risky, want mogelijks stem je er verkeerdelijk een burger uit...

    @Lorem
    Of wij nu eerst iemand random kiezen, of jij in de nacht als je zou vermoord worden, wat is dan het verschil? :')

    Ik vond het zelf ook vrij risky. Is het geen beter idee als Aarsvogel er uit zou liggen, dat Lorem gewoon afgaat op onze discussies die over onze andere verdachten gaan? We kunnen desnoods tijdens de nacht ook wat verder discussiëren als hem dat zou helpen om een beslissing te maken. Natuurlijk kan Lorem dan nog per ongeluk een burger doden, maar dat risico is er altijd.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ik vond het zelf ook vrij risky. Is het geen beter idee als Aarsvogel er uit zou liggen, dat Lorem gewoon afgaat op onze discussies die over onze andere verdachten gaan? We kunnen desnoods tijdens de nacht ook wat verder discussiëren als hem dat zou helpen om een beslissing te maken. Natuurlijk kan Lorem dan nog per ongeluk een burger doden, maar dat risico is er altijd.

    Jep, dat lijkt mij ook een beter idee. Zoals Promare zegt heb je dan ook weer een virus minder (laat ons hopen!), dus dat is in het algemeen beter voor de stemmingen ook.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Either way works. XD
    Ik bedoel, als ik een burger dood op de nacht dat ik sterf, I wont hear any blames when Im dead~ c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik vind Lorem ook een goede keuze.
    Wat mijn eigen tekstje betreft, het is meer als grap bedoelt dan omdat ik echt verkozen wil worden. Ik had niet gedacht dat zoveel mensen zich zouden terugtrekken voor het burgemeesterschap.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Tijgerbloed schreef:
    Ik vind Lorem ook een goede keuze.
    Wat mijn eigen tekstje betreft, het is meer als grap bedoelt dan omdat ik echt verkozen wil worden. Ik had niet gedacht dat zoveel mensen zich zouden terugtrekken voor het burgemeesterschap.


    Ik ook niet haha, ik dacht somehow ook dat het niet de bedoeling was dat je zou zeggen dat je het niet wilde :')

    Ik sluit me verder ook bij Lorem aan, dat lijkt me de meest slimme zet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    (...)

    Ik ook niet haha, ik dacht somehow ook dat het niet de bedoeling was dat je zou zeggen dat je het niet wilde :')

    Ik sluit me verder ook bij Lorem aan, dat lijkt me de meest slimme zet.


    Het was de bedoeling dat je wat inleverde, ondanks dat je burgemeester wilde worden of niet. Als je echt niet wilde om burgemeester te worden, mocht je dat aangeven.


    It's never gonna happen, Guys.

    Heeft iemand eig nog theorieën over andere verdachten dan aarsvogel? Of gaan we daarmee wachten tot de vogelende ronde?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.