• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 19 mei 2020 - 13:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Tijgerbloed schreef:
    Als het antivirus een virus doodt, betekent dat dat de virussen te goed bezig zijn. Het zou leuk zijn voor ons, maar langs de andere kant zou het wel willen zeggen dat het antivirus zich zeker voelt. Bijvoorbeeld door niet verdacht te zijn. Dan staan wij er heel slecht voor.

    Maar er zijn (als aarsvogel weg is) nog maar 2 virussen right? Tenzij aarsvogel het anti-virus is, is er dus een virus en een anti-virus, wat betekent dat ze op dat moment elkaars vijand zijn, want het anti-virus kan enkel winnen door alleen over te blijven aan het eind. Dus als het antivirus (indien niet aarsvogel) het andere virus vannacht niet vermoordt, dan is het in 'the best interest' van dat andere virus dat het anti-virus eraan gaat tijdens de stemming. Dus (tenzij het anti-virus aarsvogel is) gaat er vannacht wrs nog een virus dood.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja, dat kan nog interessant worden, maar de onderzoeker had dan ook gezegd dat Aarsvogel een anti-virus was, niet gewoon een virus, lijkt mij.
    But we'll see. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Ja, dat kan nog interessant worden, maar de onderzoeker had dan ook gezegd dat Aarsvogel een anti-virus was, niet gewoon een virus, lijkt mij.
    But we'll see. c:

    Op dat moment maakte het onderscheid niet zo heel veel uit denk ik, dus het kan nog. Maar de kans is groter dat aarsvogel een gewoon virus is, wat voor ons ook iets beter zou uitkomen denk ik dan :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog twee te gaan. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nog twee te gaan. *O*

    Wel een burger en onze reporter kwijt :/ Is wel jammer van de reporter, die had handig kunnen zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wow, ik schrok echt even toen ik zag dat er drie mensen dood waren! Maar goed, wel fijn dat die regel is er, want anders is het irritant. En gefeliciteerd Lorem! Al was dat natuurlijk niet een echte verrassing, maar toch Laten we hopen dat het anti-virus nu het andere virus dood, dan hoeven we er nog maar één!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Promare schreef:
    (...)
    Wel een burger en onze reporter kwijt :/ Is wel jammer van de reporter, die had handig kunnen zijn.

    Tja, als mensen inactief zijn is er echt niks aan vind ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat het interessant is om nog eens te kijken naar de ingezonden tekstjes nu we met wat minder zijn. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Tja, als mensen inactief zijn is er echt niks aan vind ik.

    Ja true, maar op dit moment was de reporter een heel handige rol dus jammer dat we er helemaal niets aan gehad hebben.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Ik denk dat het interessant is om nog eens te kijken naar de ingezonden tekstjes nu we met wat minder zijn. ^^

    Ja, was ik ook aan het denken c: Eerst even wachten tot de afvallers zijn aangeduid (of is dat ondertussen al gebeurd?)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeps, ik was vergeten te stemmen. Een geluk dat het toch al ongeveer vaststond wie we gingen doden.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Rip Tijgerbloed, en je begon zo enorm actief in het begin. OoO
    Maar yay me, I guess. :'D
    We'll see how long Ill last. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Wanneer wordt het eigenlijk ochtend? Ik heb het gevoel dat de nacht al lang duurt.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Tijgerbloed schreef:
    Wanneer wordt het eigenlijk ochtend? Ik heb het gevoel dat de nacht al lang duurt.

    In het andere topic zei Danique vandaag, want gisteren was ze jarig. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh no, Melissa! D:


    Take me to wonderland