• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 19 mei 2020 - 13:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alles wat de weerwolven doen was zo doordacht... ik geloof dat ik altijd vreselijk impulsief was xD


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Promare schreef:
    (...)
    Maar de laatste ronde was het toch wel soort van een plan? Aangezien je zei je toch iets van 'Ik ga tijgerbloed aanhalen als verdachte, om te zien wie daar in meegaat. Want eig is ze nu niet meer zo verdacht.' Dat geeft Delahaye wrs ook een beetje misleidt, denkend dat je Tijgerbloed zou kiezen :')


    True, ik deed dat wel goed. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Wat ik me afvroeg, waren er mensen die mij verdachten? Want voor m’n gevoel deed ik het best goed, totdat de onderzoeker me ontdekte :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Wat ik me afvroeg, waren er mensen die mij verdachten? Want voor m’n gevoel deed ik het best goed, totdat de onderzoeker me ontdekte :')

    Voor mij was je vrij onder de radar haha tot op dat moment :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Croweater schreef:
    Voor wie wilden weten wie ik beschermd had:

    Nacht 1: Ledecky
    Nacht 2: Frodo
    Nacht 3: Ledecky
    Nacht 4: Lorem
    Nacht 5: Dysphoria

    Dus ja. Ik had vrij vaak dat ik wel wist wie eruit ging, maar diegene had ik de vorige nacht al beschermd en kon ik niet opnieuw beschermen. ):

    Oh, je had me beschermd! :'D Om de één of andere reden voel ik mij daar vereerd door. :')

    @Aarsvogel
    Ik had je tot op het moment dat de onderzoeker zei dat jij een virus was, niet verdacht. Je speelde het dus best goed.


    Take me to wonderland