• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 19 mei 2020 - 13:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Frodo schreef:
    Gaat dit eigenlijk nog door? Aangezien we al eventjes niets meer gehoord hebben..


    Mijn serieuze excuses daarvoor! Ik was het door omstandigheden even uit het oog verloren. Dag komt eraan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2020 - 11:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    NEEEE BES. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goddemme, was wel een van de laatste die ik had willen zien vertrekken, maar het zat er wel aan te komen. :c

    [ bericht aangepast op 6 mei 2020 - 12:42 ]


    Take me to wonderland

    Merde, dit gaat niet goed. Ik had gehoopt (ookal was het een kleine kans) dat de virussen degene waar de beschermer bij was zouden vermoorden en dat we opnieuw niemand kwijt waren geraakt. ):


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Damn :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat is het plan? Aarsvogel heeft de nacht overleefd en hiervoor was zij de logische keuze. Blijft dit zo? Of zijn er nieuwe theorieën? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik verdenk Aarsvogel nog steeds natuurlijk, aangezien zij is aangeduid door de onderzoeker.

    Verder valt het mij op dat er een paar die bij mijn verdachten stonden, geen burgemeester willen worden, haha.


    Take me to wonderland

    Ledecky schreef:
    Wat is het plan? Aarsvogel heeft de nacht overleefd en hiervoor was zij de logische keuze. Blijft dit zo? Of zijn er nieuwe theorieën? ^^

    Miss wel een tweede verdachte zoeken voor als Lorem er vannacht aan zou gaan en iemand met zich mee kan nemen. Zodat hij miss een idee heeft en niet alleen die keuze moet maken (tenzij hij daar zin in heeft)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2020 - 13:52 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dysphoria schreef:
    Ik verdenk Aarsvogel nog steeds natuurlijk, aangezien zij is aangeduid door de onderzoeker.

    Verder valt het mij op dat er een paar die bij mijn verdachten stonden, geen burgemeester willen worden, haha.

    Niet iedere weerwolf wil een burgemeester worden denk ik, ze kunnen die rol later in het spel ook proberen af te nemen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aangezien ik niet gekozen ben vermoord te worden, heb ik ook maar niemand vermoord.
    Ik neem wel iemand mee als ik verga, c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Promare schreef:
    (...)
    Miss wel een tweede verdachte zoeken voor als Lorem er vannacht aan zou gaan en iemand met zich mee kan nemen. Zodat hij miss een idee heeft en niet alleen die keuze moet maken (tenzij hij daar zin in heeft)

    Misschien inderdaad wel een slim idee om nog wat verdachten te bespreken.


    Take me to wonderland

    Promare schreef:
    (...)
    Miss wel een tweede verdachte zoeken voor als Lorem er vannacht aan zou gaan en iemand met zich mee kan nemen. Zodat hij miss een idee heeft en niet alleen die keuze moet maken (tenzij hij daar zin in heeft)

    Het is wel nog de dag, dus in principe is voor nu eentje genoeg. Mogelijks hangt ons advies voor Lorem af van hoe deze dag verloopt. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Het is wel nog de dag, dus in principe is voor nu eentje genoeg. Mogelijks hangt ons advies voor Lorem af van hoe deze dag verloopt. ^^

    Ja, natuurlijk, beter aan het eind van de dag/begin van de nacht beslissen (of in de nacht, niemand houdt ons tegen XD)
    Gaan we trouwens strategisch gaan voor iemand als burgemeester?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk, beter aan het eind van de dag/begin van de nacht beslissen (of in de nacht, niemand houdt ons tegen XD)
    Gaan we trouwens strategisch gaan voor iemand als burgemeester?

    Definieer strategisch? (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)
    Definieer strategisch? (wbw)

    Ah, ik dacht aan Lorem want
    1) Hij wil burgemeester worden
    2) We weten dat hij dokter is en dus aan onze kant staat
    3) (dit vond ik strategisch van mezelf); zo kan de beschermer 2 belangrijke posities beschermen op hetzelfde moment. (Keerzijde is wel dat als ze toch achter Lorem gaan, we op dat moment de dokter en de burgemeester kwijt zijn, maar Lorem zullen ze op een bepaald moment waarschijnlijk toch weer proberen te vermoorden en zo hoeft niet iemand anders zich op te offeren voor die positie van burgemeester)

    (Langs de andere kant: ik vond Tijgerbloeds tekstje wel heel grappig, maar ik ben niet heel zeker van haar burgerschap dus toch maar niet XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.