• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit is dus het 'm'n hart maakt een sprongetje als ik een bericht van hem zie' ☺☺☺


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Euhm, lichaam, wtf?


    Stenenlikker

    You can say it all you want but I am believing it less and less.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eerste dag zonder zorgen in 3,5 maanden? Eerste dag ergens naartoe in 3,5 maanden omg!!! (banana) Eerste keer mondmasker en zelfs daar ben ik excited over hahaha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet echt niet waar ik moet beginnen met het opruimen van mijn kamer nu ik weer 100% terug thuis woon. Ik heb zoveel spullen en zo weinig ruimte


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Altschmerz schreef:
    I need more episodes of Vikings.
    NOW.

    This. A million times this.


    [ heaven knows ]

    Poser.


    [ heaven knows ]

    ik ga vanavond uit eten met een vriendin en ik heb er zoveel zin in ((:


    all because i liked a girl

    dit is allemaal zo ongelofelijk herkenbaar holy shit

    mhhh ik wil mijn kamer netjes hebben want autistisch maar ik heb er ook de energie niet voor want depressief hahahahahaha fuck - ik fix t morgen wel tho want overmorgen komt ilse langs

    [ bericht aangepast op 2 juli 2020 - 0:40 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Gf be sleeping. Ze is zoooo cute


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Die gekke kat van mij heeft zeker 5 mandjes/dekentjes in mijn kamer om lekker in te slapen. Waar slaapt meneer al een week in? In een te kleine schoenendoos die op de grond staat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De donatie knop is weg op Q. Ben benieuwd wat nu. Hopelijk binnenkort een update. 🤷‍♀️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rust zacht lief vriendje. 15 jaar heb ik je bij me mogen hebben. We hebben een hoop lief en leed gedeeld. Jij was het begin van alles en daar als de mensen tekort schoten. Ik mis je nu al. Tot ooit. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    but why can't you talk to me like that? what am i doing wrong?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, goed dat ik mn nagel kortgeknipt heb, want mn nagel in mn huid drukken om me van mentale pijn af te leiden is niet gezond. Ugh, vandaag was zo ingewikkeld en misschien moet ik iets serieuzer op zoek naar hulp, want dit begint een beetje uit de hand te lopen ben ik bang.


    Stenenlikker