• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    bro im straight up not having a good time lmao

    like aekgj i cannot relate bc i wasnt there when it was A Thing i only experienced the aftermath kinda and it's fun but i don't completely belong


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Understood.


    Een vriendin van mij wil graag het live stream concert van Duncan zien, maar ze krijgt binnenkort een hondje en heeft haar centen hard nodig. Dus heb ik net als verassing een kaartje voor haar gekocht voor als ze donderdag weer naar huis gaat!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pijnlijk dit.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Is het al woensdag?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Here I was, just hoping you would help me feel a bit better. Guess I do not deserve that. Should've known.


    She's imperfect but she tries

    De ggd is zichzelf echt continu aan het tegenspreken, maar in dit geval klaag ik niet, want dat betekent dat ik nu al uit quarantaine mag ipv pas over 2 weken!


    Stenenlikker

    ohhhh the acne is because of the fucking stress - not that i'm doing anything about the workload


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "Hello!"
    "My name is"
    "JESUS CHRIST"

    [ bericht aangepast op 10 juni 2020 - 23:03 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Natuurlijk.. leuke verdeling dit musicalleraren.
    Er is een verdeling gemaakt voor theaterlessen de komende twee weken. En al de mensen waarmee ik diepere gesprekken heb en de meeste mensen waarmee ik het echt leuk vind om te praten zitten natuurlijk niet in mijn groep. Degene waarvan ik het liefst wil horen hoe het gaat dus ook niet. Ugh.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ergens wel jammer dat mijn behandeling al een tijdje via videobellen gaat. Ik snap het volkomen hoor, want safety first, maar voor mijn gevoel doe ik nu alleen de theoretische dingen en niet de praktijk dingen. En ik weet dat juist daar mijn focus op ligt. Vaak weet ik dingen wel, maar ik ben heel goed in het uitstellen van dingen te doen die buiten mijn comfortzone liggen.
    Gelukkig vond ze het niet erg dat ik niet had gebeld en begreep ze ook wat me daarvan weerhield

    //
    Ik wil me zo graag nog even omdraaien in bed.. maar helaas moet ik nog een dagje werken. Ben wel benieuwd hoe ik mijn weekend ga invullen nu er rotweer op het programma staat. Misschien ga ik maar eens wat hoofdstukken proberen te schrijven voor mijn nieuwe story 🤔


    "It means no worries, for the rest of your days"

    God ik houd van haar ik houd van haar


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I can close it with a clean conscience — and that means the world.


    Can I please just stop crying every single day?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You’re slowly losing yourself more and more, while I’m slowly finding myself. And while I’m glad for myself, I know it will break us in the end.