• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik mis de sub versie wel een beetje :') like, de bijnamen waren iconisch - maar alas, mijn concentratie is the shitty voor dat lmao ik hou t wel op dub


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik blijf de spitsstrook op de A27 zo trippy vinden.


    Stenenlikker

    why am i mad im literally the one who dumped them - but fr they got a gf immediately after like? really?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    i fucking hate myself


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn grootste angst voor onze publicatie is dat het journal en/of één van de peer reviewers mijn stuk overbodig vindt en het eruit moet als we willen publiceren.


    Stenenlikker

    Waarom zo vroeg. . .


    [ heaven knows ]

    Lord. Waarom duurt 't zo lang? Kunnen jullie ook niet gewoon effe checken? Di's gewoon vervelend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dan maar weer eens online komen voor het eerst in weken of zo en m'n profiel aanpassen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    whY


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik begin volgende week weer met werken na 8(!) maanden in de ziektewet en daar heb ik zin in maar vind ik ook heel spannend. Daarom deze week al veel dingen voorbereiden voor de komende maand zodat ik straks genoeg rust kan pakken. Dus dat betekent verjaardagskadootjes voor mijn 2 favoriete mensen, een hoop kaartjes, een afscheidskado voor een lieve vriendin die gaat verhuizen en hopelijk een eind komen met operatie kamer uitmesten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn enkel doet Pijn


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik wil naar Londen. Hem zien. Godver ik wil zo graag 😭😭😭


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Calling yourself bitch? Honey, don't flatter yourself.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het goede nieuws is dat de bakken die ik had gekocht voor onder mijn bed daar ook passen. Het slechte nieuws is dat ik met 1 hand mijn bed moet optillen om ze eronder te kunnen schuiven.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik dacht oprecht dat ik nog rond de 70% zag. Maar blijkbaar zit ik daar alweer flink onder. Dat is even flink balen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one