• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Over ruim 3 weken gaan we met de hele family op vakantie en ik ga voor mijn zussen en mama en mij matchende jurkjes maken. Of nou ja dat is het plan. Omdat ik alleen maar baby patronen bezit heb ik net voor de eerste keer online een patroon gekocht. Ben heel benieuwd of het gaat werken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oe jaaaah. Afspraak voor nieuwe tattoo staat gepland! Dinsdag is het zover


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik begrijp nog steeds niet hoe het leven plots zo overhoop gegooid kan worden. Natuurlijk was dat al een beetje gebeurd dankzij corona. Maar dat er daadwerkelijk iets zou gebeuren (niet corona gerelateerd overigens) met iemand die zo dichtbij mij zou staan had ik niet gedacht. Ik heb haar deels verloren- haar lichaam is nog op aarde maar haar geest wilt al vertrekken naar de hemel. Ze zal nooit meer de oude worden. We zouden nooit meer samen kunnen praten of een gezellig avondje hebben. De dromen die we samen hadden zullen nooit uitkomen.

    Ze wordt kei hard uit mijn leven gerukt. Zoveel pijn heb ik nog nooit gevoeld. Natuurlijk waren we het niet altijd eens met elkaar. Maar ik zou haar voor altijd missen en het gevoel hebben alsof het plaatje niet compleet is. Mijn leven zal nooit meer compleet zijn, haar afwezigheid zal voor altijd een leegte achterlaten.

    Ik ben zo dankbaar dat ik tenminste nog een paar leuke dagen met haar heb beleefd voordat het gebeurde. Kon ik de tijd maar terugdraaien en daar voor altijd blijven met haar. Maar zo werkt het niet. Het droomleven dat ik mezelf voorstelde als kind is eerder veranderd in een groot nachtmerrie.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Voor het eerst sinds een half jaar weer eens op m'n school voor een tentamen en, boy, het voelt raaaaaar.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    why am i such a jealous bitch lmao


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    enjoIras schreef:
    why am i such a jealous bitch lmao


    Stenenlikker

    Ugh auw mijn keel


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I need more episodes of Vikings.
    NOW.


    •

    Waarom heb ik nog zo veel gevoelens voor hem, bijna een halfjaar na zijn afwijzing? Ugh, ugh, ugh, dit alles maakt de situatie niet gemakkelijker. Zelfs elkaar bijna 2 maanden niet zien en nauwelijks spreken hielp niet... En nu ga ik hem de komende twee maanden nog vaak zat zien. En ook hem samen met haar. Ook al wil ze het voor nu bij vriendschap met hem houden, ik ben zo bang dat er toch meer tussen hen ontwikkelt en dat dit mij zal breken...


    Stenenlikker

    Niets lukt vandaag.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Slapen of deel 2 van de Royals serie lezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I just needed to know.


    •

    I love smut. God, I do.
    Maar, waarom denken schrijvers dat mannen vijf minuten na een orgasme alweer op oorlogsterkte verder kunnen voor een tweede keer?

    Do. Your. Research.
    I’m looking at you, miss Hayden.

    // edit: still gonna read the shit outta yo books tho

    [ bericht aangepast op 28 juni 2020 - 22:08 ]


    •

    Technisch gezien ben ik nu vrij om te gaan waar ik wil! Nog maar 9,5 uur voordat mijn vader me komt halen en ik mijn beesies weer in mijn armen mag sluiten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    this is going to be a bad day again.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered