• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ze doen hier echt aan recyclen 3.0. Ik kon niet eens vinden waar m'n restafval te laten :C


    Stenenlikker

    Vandaag m'n nieuwe/extra joycons binnen joejoee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Valt me nu pas echt op dat er geen chat meer is rechtsonderin. Best fijn. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    That was a mooddrop if I ever experienced one.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom heb ik het vermoeden dat deze vrouw ernstig achterloopt in haar werk?


    Stenenlikker

    Mag ik degene die het bedacht om om kwart over 8 een zoom hoorcollege te geven, slaan? Pretty please? Ik wil niet 😭


    Stenenlikker

    Ik vind dit hele gesprek zo zó naar


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Oké, hoofd, niet op hol slaan, gewoon rustig aankijken hoe alles gaat en eventueel vissen naar hoe hij over vriendschap en liefde denkt, dan pas conclusies gaan verbinden aan zijn gedrag. Hij gaf vandaag al aan dat hij geen idee heeft wat hij aan het doen is qua vriendschappen ed, omdat de normen en waarden hier net wat anders zijn.
    Echt, ugh, waarom slaat mijn hoofd nogal eens gauw op hol bij het eerste beste beetje speciale aandacht dat ik krijg van een jongen.


    Stenenlikker

    well we know how that gonna go


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    today in 'i break down in the toilets whilst the girl in the stall next to me continues peeing'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Op mijn moeder na vraagt er een (1) iemand hoe mijn eerste stage dag was - and now im crying, want ik had het niet verwacht van iemand die ik pas net ken en ik waardeer het enorm


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Je wist hoe ik me er de vorige keer bij voelde en nu doe je het opnieuw, maar erger.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben wel een beetje iedereens problemen behalve de mijne aan het oplossen, hè?

    Ben moe


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Thanks for nothing.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gotta say, heerlijk zo een weekendje in Zeeland, maar ongesteld zijn + buikpijn + brak zijn is geen chille combi. Kinda wanna go home, cuz I don't really feel like it anymore, maar we zijn hier nog 1 nachtje so just gotta survive.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO